m40 блок става ли за m42?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

m40 блок става ли за m42?

Мнение от MOD_ » 30 Май 2007, 16:46

Възможна ли е конверсия на м40б18 към м42б18 като се използва само блока на м40 за де се избегне промяната на данни в КАТ?
Някаде в нета бях прочел че м42 е на базата нА М40 блок

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 30 Май 2007, 17:35

Май се е писало по този въпрос ;)
Имаш РЕМЪК имаш ВЕРИГА 8)
Други въпроси 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Мнение от MOD_ » 30 Май 2007, 17:42

Не е писано по въпроса потърсих преди да пусна темата
Става въпрос САМО за чугунения блок с номера и всичко останало да се използва от м42...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Май 2007, 18:31

MOD_ написа:Не е писано по въпроса потърсих преди да пусна темата
Става въпрос САМО за чугунения блок с номера и всичко останало да се използва от м42...


ако покажеш некоя друга снимка на блок от м40 ще ти кажа дали става

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 30 Май 2007, 18:48

От М40 незнам обаче от М43 нестава.М40 сигурно пак :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 30 Май 2007, 18:52

Nightmare написа:От М40 незнам обаче от М43 нестава.М40 сигурно пак :dunno:


6666tt ,

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Мнение от MOD_ » 30 Май 2007, 19:30

Засега намерих тази информация в нета и според нея са еднакви блоковете ама все пак някой ако знае да помага :D

http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... 57076/pg_4

BMW AG makes big waves in the U.S. with new multivalve engines for its 318is, 520i and 525i models. The 136-hp 1.8L DOHC 16-valve 4-cyl. in the 318is was introduced last year in Europe. Dubbed the M40, it uses the same bore/stroke ratio, cast-iron block, oil sump, oil pump, water pump and flywheel as the 1.8L unit in the 318i. The 16-valve engine also employs chain-driven camshafts, a new combustion-chamber design, new spark plugs with a 3-ann earth electrode, distributorless ignition and a 2-stage throttle-body assembly

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 02 Юни 2007, 13:58

Не става!
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 02 Юни 2007, 15:17

simple_man написа:Не става!
:yes: Казах ви че не става.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: M5

Мнение от MOD_ » 02 Юни 2007, 17:04

НЕ твърдя 4е 100% съм прав защото не е пробвано, но намерих няколко места в интернет да е написано 4е блока на м40 и м42 е еднакъв( и за м43 не е)
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isengine.html

Въпроса ми е към разбирач запознат и с двата мотора който знае причина да стават или не :bchug:
Последна промяна MOD_ на 16 Апр 2008, 21:14, променена общо 1 път

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 03 Юни 2007, 9:32

И аз закагам, че няма да станат, като за начало можеш да сравниш гарнитурите на главата и да видиш дали сички маслени и водни канали ще съвпаднат. Но дори и да е така, това пак не е гаранция че има как да захванеш веригата и всичкия антораж към нея.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Юни 2007, 10:40

MOD_ написа:Защо колегите които твърдят 4е не става не могат да споделят къде е разликата или разминаването?
НЕ твърдя 4е 100% съм прав защото не е пробвано, но по парт. номера им дават един и същ картер, маслена и водна помпа, корпус на маслен филтър,лапи за монтиране. А и намерих няколко места в интернет да е написано 4е блока на м40 и м42 е еднакъв( и за м43 не е)
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isengine.html

Въпроса ми е към разбирач запознат и с двата мотора който знае причина да стават или не :bchug:


Бате я пробвай може и да стане, аз ще пробвам главата от М50-то да я сложа на М20-то, на няколко места съм чел, че става :mhihi:
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook