може ли водата да е изто4ник на power

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

може ли водата да е изто4ник на power

Мнение от KA_sport » 25 Яну 2004, 13:10

един мои приятел автомобилен състезател(няма да му споменажам името) ми каза един път 4е пуска през всмуквателният колектор пара ( водна пара) и на принципа на електролизата водата се разгражда на водород и кислород. водорода давал кон4ета а кослорода поддържал горенето :? не6то оба4е не ми зву4и правдоподобно .ВИЕ КАК МИСЛИТЕ :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Postman » 25 Яну 2004, 16:16

Е нали ти го е обяснил човекът, защо не му вярваш :?: Той лично колко състезания е спечелил от това, че е открил топлата вода :?: Човекът ти е казал там за някаква електролиза, ама аз така като се замислих и не сещам в цилиндъра да има електричество (освен искрата), което да разлага водата. Освен това, водородът дава кончета предимно ако се окислява с кислорода, иначе взима кончета понякога според мен :roll: Ако не съм прав, поправете ме моля :cry: :cry: :cry:.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 25 Яну 2004, 17:01

водата във всмукателния тракт има почистващо действие. стар номер е да се пръска малко на празни високи обороти- ефекта че разни карбонови налепи по главата (входящи и изходящи пътища) се "издухват"...

метода е малко примитивен но едно време доста го позваха..

само трябва да се внимава да не се прекали щото се получава "hydrostatic shock" демек вода във цилиндрите а както знаеме тя е несвиваема при което половината двигател отвътре трябва да се сменя ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 25 Яну 2004, 19:35

проблема е 4е е 4овек на когото много много не може да му се има дов :? ерие отборих я тая тема за да жи питам дали знаете как 6те стани тва не6то как 6те изглежда никои освен тва не е казал 4е тая вода 6те се сипе постоянно вътре.да кажем само при високи обороти . мисля 4е е възможно особено при турбо двигателите за6тото там и налягането е по високо а ток от све6та си има

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Да чеум тогава първо теб

Мнение от Postman » 25 Яну 2004, 20:32

Ами добре де, развий първо твоята теория и като я прочетем и помислим върху нея, тогава ще коментираме по-обстойно :D . Сега аз поне бих се почувствал малко като в набрано лозе - задаваш въпрос над който може да се пише поне 2 часа :D и очакваш да оплюем този състезател или пък да чуеш нашата истина. Сподели твоята истина заедно с аргументите и тогава вероятно ще стане дискусията - сега шегата както виждаш преобладава :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 25 Яну 2004, 23:23

моята теория е негожата теория .споделям е с вас за6тото не ми се обясни как тая вода влиза в колектора и закво тря да е под формата на пара а и не знам кога то4но се инъжектира в двигателя.тези вапроси малко ли са :?: :?: :?: а :?: моята теория е (казвам го за 3-ти път)тая 6... пара влиза в колектора и отива в цилиндрите.под високото налягане в камерите и температурата над 400 градуса и искрата от све6та се полу4ава процесе електролиза -разграждане на продукта на изходните му вещества(благодарение на налягане темперарура и ток).а те в слу4ая са водород и кислород :wink: :wink: :wink:
водорода не съм много сигурен как става,но доста добре се отразяжа на двигателя а кислорода убогатява сместа и поддържа горенето . :!: тва тря да е принципа но поради характера на 4овека които ми го каза имам някой съмнения относно казаното И ЗА ТВА ПИТАМ ВАС ДАЛИ ТЕОРИЯТА МИ Е ПРАВИЛНА :?: :!: надявам се 4е бях ЯСЕН :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Опааааааа, ко стаа тука веее?

Мнение от Postman » 26 Яну 2004, 0:28

Малииии, ти мноо ми се накара бе. И що ся така, а? Знаеш ли и ти що си толко аругантен или така си говориш по принцип, щот си мноо отворен и ти, а :?: Аз съм мноо спокоен по принцип и мноо редко пиша тука, ама за сметка на тва не се праим на БАТКА кат тебе още с влизането. Ари нидей ся така, щот ша са находя отма, нал ма разбираш :?:
KA_sport написа:моята теория е негожата теория .споделям е с вас за6тото не ми се обясни как тая вода влиза в колектора и закво тря да е под формата на пара а и не знам кога то4но се инъжектира в двигателя.тези вапроси малко ли са :?: :?: :?: а :?:

И що си мислиш, че некой е задължен точно на тебе да ти обяснява къде и как се впръсква таз водица ми стана мноо чудно :roll: :?:
Толко ли не се сещаш къде да прочетеш :?: А :?:
KA_sport написа:...моята теория е (казвам го за 3-ти път)тая 6... пара влиза в колектора и отива в цилиндрите.под високото налягане в камерите и температурата над 400 градуса и искрата от све6та се полу4ава процесе електролиза -разграждане на продукта на изходните му вещества(благодарение на налягане темперарура и ток).а те в слу4ая са водород и кислород...

Само едно мога да кажа - личи си че си бегал от часовете по химия.
KA_sport написа:...водорода не съм много сигурен как става,но доста добре се отразяжа на двигателя а кислорода убогатява сместа и поддържа горенето ...

Е тука вече ни показа как да добиваме и нии топла вода, брао, евала ти праим на таланта :D
KA_sport написа:...тва тря да е принципа но поради характера на 4овека които ми го каза имам някой съмнения относно казаното И ЗА ТВА ПИТАМ ВАС ДАЛИ ТЕОРИЯТА МИ Е ПРАВИЛНА надявам се 4е бях ЯСЕН...

Нито ти е правилна теорията, нито си ясен, освен може би на себе си. Дано поне си вярваш.
А сега прочето малко за топлата вода, помисли и ако не ти е ясно пак питай:
1.Водата се подава в колектора за да охлади сгъстения от компресора въздух. Защо точно в колектора, а не примерно в калника - защото въздуха е сгъстен не в калника, а в колектора.
2.Водата е във вид на пара, защото температурата на въздуха в колектора е толкова висока, че по-устойчивото агрегатно състояние на водата е газообразното, токолкото течното. Ако не ти е известно при сгъстяване въздуха се нагрява.
3.Водата се подава с генерално предназначение да предотврати детонациите при горенето, а не да се разложи от тока.
4.Предложение - замисли се какво е времето, през което свети искрата и колко е голяма дъгата докато трае това.
5.Въпрос: ти знаеш ли каква е енергията на разпадане на водната молекула и каква е енергията, която се освобождава при горенето на водорода и образуването на водата?
6.Предложение за Топ 100 отговор: дали пък тази енергия не е еднаква :idea: :?: :?: :?: :roll:
7.И какво стана сега - даваме енергия за да разделим атомите, а после те ния връщат многократно :arrow: PERPETUUM MOBILE
Ако аз греша, то значи верно "кислорода обогатява сместа и поддържа горенето" - всичко е въпрос на гледна точка :roll:
Ма иначе твойта теория не е грешна, на състезателчето теорията е грешна, ти си си ОК, ти фана резултата и от тоа мач - ако са те изпитат, поне 6+ ше ти пишат то и на лапетата им стана ясно тва.
Ай лека и кажи на състезателчето да залега по-здраво над Меридиан Мач - там пише сичко на последната страница :wink:
И понеже съм малко OFF TOPIC ще си позвола директно да ти отговора: водата може да е източник на POWER, и то много голем. Само че не в двигатела, а във водната турбина. Ако не знаеш пък там как става - отвори нова тема или щи обесна на лични съобщения след кат си попрочета малко да не се излагам :roll: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 26 Яну 2004, 1:40

не веее слага се един водосъдържател които като загрее колата загрява и водата в него, та когато водата в съдържателя достигне висока температура запо4ва да се изпарява и по този на4ин образува доста високо налягане което през специална тръба се отвежда до вентил които е заустен във входя6тия колектор и там подобно на тенджера под налягане фъска пара......... :shock: :shock: :shock:
кажи му на тоя състезател 4е имам 2 4исто нови тенджери под налягане които като им сложа медни гарнитури на капаците има няма 50 бара налягане държат, така 4е ако е сериозен да ми звънне :lol: :lol:

КА СПОРТ друг път като види6 батко ти постман да пи6е дръпни си ръцете от клавиатурата и 4ети, и то не един път :!: :!:
П.С аве маитап си права, някои да не ме земе на сериозно :wink:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 26 Яну 2004, 15:07

Свидетели сме на РАЗБИВАНЕ :D
Евала Поустман :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 26 Яну 2004, 19:45

нека да те светна 4е състезател4ето се казва илия царски второ умнико тои ми каз 4е водата се нагрява в отделен цилиндър и тогава като достигне температура над 100 градуса се пуска след интеркулера не в колектора тъпако 6то не иде6 да се успокои6 с последната страница на меридиан ма4 тъпако :?: :?: :?: :?: мраза наглите хора просто исках да обсъдя с вас не6то а вие вси4ки се направихте на много велики е не сте особено тоя с грозната снимка

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 26 Яну 2004, 20:12

постман- ша са караме с тебе.

преди да ги пишеш тия ша предупреждаваш да се държа за стола- а не да има груби изсипвания и търкаляне по пода... :mrgreen:

относно темата- наистина не го приемай лично (ка_спорт) , но въпросите които задаваш са разисквани тука под една или друга форма. вземи почети малко, научи това-онова после задавай конкретни (специфични) въпроси- сигурен съм че все ще се намери някои тука да ти отговори.

накратко- никои не пръска системно вода във входящия колектор. може както казах преди да се прави периодично със цел почистване, но за постоянно (при каквито и да е обороти) със цел качване на конете никои не го прави. сигурен ли си че не го бъркаш със водна инжекция за интеркоолерите? защото има доста коли които изпозват това решение за да охлаждат сгъстения въздух които се помпа от турбо или компресор във двигателя.. щото студен въздух = гъст въздух (със повече кислородно съдържание) = повече коне...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 26 Яну 2004, 22:12

KA_sport написа:нека да те светна 4е състезател4ето се казва илия царски второ умнико тои ми каз 4е водата се нагрява в отделен цилиндър и тогава като достигне температура над 100 градуса се пуска след интеркулера не в колектора тъпако 6то не иде6 да се успокои6 с последната страница на меридиан ма4 тъпако :?: :?: :?: :?: мраза наглите хора просто исках да обсъдя с вас не6то а вие вси4ки се направихте на много велики е не сте особено тоя с грозната снимка


Тука вече се стигна до лични обиди, а в този форум това не се толерира. От този пости лъха само ниЗка култура и нищо повече.
Postman се беше изказал много колтурно по-въпроса, а ти го нападна с никому ненужни, най-прости обиди...
Виж сега от това което чета, разбирам че изобщо не си в час с нещата, а хората, които в момента ти обръщат внимание (защото явно са точни и не се заяждат) са, да кажем доста повече хляб изяли от теб...
Затова бих ти препоръчал, да ги послушаш и да почетеш малко преди да задаваш въпроси... в този форум можеш да научиш много неща които те интересуват... а не да сипеш глупости, с които изобщо не си наясно.
Хубавите неща стават БАВНО :wink:

А тук ще си позволя и да изкажа малко лично мнение с което не обвързвам никой...
Илия Царски SUCKS :!: :!: :!: и като пилот и като механик.
Така че той едва ли може да е фактор в този спор...
Ама как хубаво си го казал СЪЗТЕЗАТЕЛЧЕ :wink: :lol: :lol: :lol:
Последна промяна naskoksan на 26 Яну 2004, 22:45, променена общо 1 път
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Опааааа, не думай веееееее!

Мнение от Postman » 26 Яну 2004, 22:33

alx написа:постман- ша са караме с тебе.

Защо, какво съм направил пак :roll: ?
KA_sport написа:нека да те светна 4е състезател4ето се казва илия царски

Малеееее, уплаши ма вееееее! Напрао се намокрих, чесно! Ми тогава щом е Царски, значи сте прави и двамата - тя водата щом е за Царски по съвсем друг начин работи. Ама не моа ти кажа щот и аз не знам как точно :roll: Все пак де - ако тва ти го каже некой друг знай, че те лъже, ама щом е Царски нема 6 - 5 братле. Извини ме че зех отношение и ти благодаря че ме изслуша.
KA_sport написа:второ умнико тои ми каз 4е водата се нагрява в отделен цилиндър и тогава като достигне температура над 100 градуса се пуска след интеркулера не в колектора тъпако 6то не иде6 да се успокои6 с последната страница на меридиан ма4 тъпако :?: :?: :?: :?:

Ми мноо ясно че така ще ти кажа, аз като не говора с него що не ми каже на мене, красавецо, а? Ти ако беше толко велик, колкото ся искаш да си мислиме за тебе (щом си говориш на ти с Царски), сигурно требваше ние да те питаме, ама на ей го - мълчиме си :roll: .
KA_sport написа:мраза наглите хора просто исках да обсъдя с вас не6то а вие вси4ки се направихте на много велики е не сте особено тоя с грозната снимка

Ми немам друга, ама ако искаш моем да сложим тука твойта снимка ако си мноо голем убавец, а? Готин прати ми некоя твоя снимка и ше я лепнем моментално. Па дори да си по-грозен от мене, не се коси - ше те минем и тебе на Фотошопа и ше станеш най-личния младеж на форума. Сигурно вече си модератор и на некой женски форум с тоз мноо Pretty face, a Мистър All over the world ???

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 26 Яну 2004, 23:35

таз тема се разболя...

ка_спорт - пиши квото искаш, но лични нападки не се толерират. особено във техническите форуми...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook