спортен филтър
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
главно променя малко звука и прибавя там някое друго конче(2-3%) за атмосферен двигател но разликата не е осезаема демек не се усеща кой знае колко
в комплекта би трябвало да има manual или как да си го сложиш
в комплекта би трябвало да има manual или как да си го сложиш
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
s написа:г....и прибавя там някое друго конче(2-3%) за атмосферен двигател...
Не е ясно дали прибавя или изважда. Най-добре си вземи такъв за кутията щото ако смуче топло отидоха 2-3 коня


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
zAcK написа:s написа:г....и прибавя там някое друго конче(2-3%) за атмосферен двигател...
Не е ясно дали прибавя или изважда. Най-добре си вземи такъв за кутията щото ако смуче топло отидоха 2-3 коня![]()
Пък и повечето "спортни" филтри спират само врабчетата и по-едрите камъни да не влезат в двигателя

А и едва ли ще промени много звука щото е39 е доста шумоизолиран

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
баткоооо,ти кво казаkriso85 написа:zAcK написа:s написа:г....и прибавя там някое друго конче(2-3%) за атмосферен двигател...
Не е ясно дали прибавя или изважда. Най-добре си вземи такъв за кутията щото ако смуче топло отидоха 2-3 коня![]()
Пък и повечето "спортни" филтри спират само врабчетата и по-едрите камъни да не влезат в двигателя![]()
А и едва ли ще промени много звука щото е39 е доста шумоизолиран


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Mario Pankov написа:Ако си мислищ че се един спортен филтър ще ти върви колата повече, няма да стане. Главно ще ти се промени звука на двигателя и ще трябва да го сваляш доста често за да го переш ( филтъра ). Цапат се много бързо. А както каза колегата по-горе, ако не го поставиш правилно и без топлинна преграда, като ти загрее колата ще смуче топъл въздух и ще получиш отрицателен ефект. Ако искаш повече мощност за малко пари, сипвай си по хубав бензин
Аз пък казвам че ще върви повече щото съм пробвал при това многократно!
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
moni76 написа::confused: Тука няма едно мнение







Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: *
стига бръмча тупотииMario Pankov написа:Breyton написа:Mario Pankov написа:Ако си мислищ че се един спортен филтър ще ти върви колата повече, няма да стане. Главно ще ти се промени звука на двигателя и ще трябва да го сваляш доста често за да го переш ( филтъра ). Цапат се много бързо. А както каза колегата по-горе, ако не го поставиш правилно и без топлинна преграда, като ти загрее колата ще смуче топъл въздух и ще получиш отрицателен ефект. Ако искаш повече мощност за малко пари, сипвай си по хубав бензин
Аз пък казвам че ще върви повече щото съм пробвал при това многократно!
Не знам пич, според мен това, че влиза повече въздух не виждам какво ще направи. За да има мощност, трябва повече въздух, но и повече гориво. Ако ЕКУ-то си подава гориво колкото за заводският филтър, от повече въздух може да обеднее сместа само. Виж, ако след като се сложи филтъра се мапне ЕКУ-то да подава повече гориво и да се коригират оборотите, при които има по-бедна смес, да. Тогава от своя страна се вдига температурата на горене в цилиндрите...
Най-ясно ще се разбере така - спортните филтри имат увеличен дебит ( е както се разбра не толкова голям, че да минават врабчета и камъни), т.е. влиза повече въздух. Свали си въздушният филтър и остави кутията празна. Това е още повече въздух и от спортният филтър. Пробвай и сам ще разбереш има ли смисъл да го слагаш без да си сложил един приличен чип ( в ПроСпийд има на една Австралииска фирма, 663лв ако не се лъжа струваше ).





BMW FOREVER!!!
Re: *
Mario Pankov написа:Breyton написа:Mario Pankov написа:Ако си мислищ че се един спортен филтър ще ти върви колата повече, няма да стане. Главно ще ти се промени звука на двигателя и ще трябва да го сваляш доста често за да го переш ( филтъра ). Цапат се много бързо. А както каза колегата по-горе, ако не го поставиш правилно и без топлинна преграда, като ти загрее колата ще смуче топъл въздух и ще получиш отрицателен ефект. Ако искаш повече мощност за малко пари, сипвай си по хубав бензин
Аз пък казвам че ще върви повече щото съм пробвал при това многократно!
Не знам пич, според мен това, че влиза повече въздух не виждам какво ще направи. За да има мощност, трябва повече въздух, но и повече гориво. Ако ЕКУ-то си подава гориво колкото за заводският филтър, от повече въздух може да обеднее сместа само. Виж, ако след като се сложи филтъра се мапне ЕКУ-то да подава повече гориво и да се коригират оборотите, при които има по-бедна смес, да. Тогава от своя страна се вдига температурата на горене в цилиндрите...
Най-ясно ще се разбере така - спортните филтри имат увеличен дебит ( е както се разбра не толкова голям, че да минават врабчета и камъни), т.е. влиза повече въздух. Свали си въздушният филтър и остави кутията празна. Това е още повече въздух и от спортният филтър. Пробвай и сам ще разбереш има ли смисъл да го слагаш без да си сложил един приличен чип ( в ПроСпийд има на една Австралииска фирма, 663лв ако не се лъжа струваше ).

И при свален филтър пробвай да видиш дали няма да работи по-хубаво двг(макар и за по-кратко

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: *
Ами аз примерно пренастроих компютъра за газта щото наистина му идваше бедно горивото след като сложих спортният. Но на бензин няма проблеми. Не сте ли чували за дебитомерNightmare написа:Mario Pankov написа:Breyton написа:Mario Pankov написа:Ако си мислищ че се един спортен филтър ще ти върви колата повече, няма да стане. Главно ще ти се промени звука на двигателя и ще трябва да го сваляш доста често за да го переш ( филтъра ). Цапат се много бързо. А както каза колегата по-горе, ако не го поставиш правилно и без топлинна преграда, като ти загрее колата ще смуче топъл въздух и ще получиш отрицателен ефект. Ако искаш повече мощност за малко пари, сипвай си по хубав бензин
Аз пък казвам че ще върви повече щото съм пробвал при това многократно!
Не знам пич, според мен това, че влиза повече въздух не виждам какво ще направи. За да има мощност, трябва повече въздух, но и повече гориво. Ако ЕКУ-то си подава гориво колкото за заводският филтър, от повече въздух може да обеднее сместа само. Виж, ако след като се сложи филтъра се мапне ЕКУ-то да подава повече гориво и да се коригират оборотите, при които има по-бедна смес, да. Тогава от своя страна се вдига температурата на горене в цилиндрите...
Най-ясно ще се разбере така - спортните филтри имат увеличен дебит ( е както се разбра не толкова голям, че да минават врабчета и камъни), т.е. влиза повече въздух. Свали си въздушният филтър и остави кутията празна. Това е още повече въздух и от спортният филтър. Пробвай и сам ще разбереш има ли смисъл да го слагаш без да си сложил един приличен чип ( в ПроСпийд има на една Австралииска фирма, 663лв ако не се лъжа струваше ).
То ако за един филтър се мапваше ЕКУ-то...
И при свален филтър пробвай да видиш дали няма да работи по-хубаво двг(макар и за по-кратко)

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
за филтър
на ис ката сложих k&N ФИЛТЪР които се слага в кутията има разлика при ускорението. но разликата е наи вече след 5000 оборота по бързо се рязка
Вижте ся проблема е там че някой като каже "сложих си спортен филтър и колата ми живна/върви повече/по-добре ускорява и тн...и тн.. и някой си викат абее я да си сложа и аз един филтър и на мене да ми живне колицата.Мислят си че с един филтър ще се промени нещо съществено.То ако ставало само с един филтър ок ама не
.
ДА разлика сигурно ще има но едва усезаема...моят съвет е щом си решил слагай но не от ефтините щот нищо не пречистват..ръсни се повечко за нещо качествено

ДА разлика сигурно ще има но едва усезаема...моят съвет е щом си решил слагай но не от ефтините щот нищо не пречистват..ръсни се повечко за нещо качествено

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани