относно чипивете

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Мар 2007, 11:06

Breyton написа:Работата е там че някои хора нямат време да лежат по цял ден под колата нито искат да ходят на състезания а просто да им живне малко колицата.А ти не си мисли че и с теб не може да се изгаври някоя астра.Все пак всеки си намира майстора в определен момент. :mhihi:


ами аз като съм се залежал под колата заеби да знаеш под колата ми има интернет и лаптоп и цъкам от там по цял ден :)

От астри съм падал само от тая на ген4о преди година но сега дори и да падна в никакъв случай няма да е гавра а особено ако се тръгва от място

Проблема е 4е хората които си купуват 4ипове за стандартни атмосферни бмв-та наистина не ходят по състезания нямат нужните познания възможност и време сами да си пипнат колиците , но имат желание колата им да тръгне но пък не им се дават или нямат кой знае какви пари и опират до най-евтиния вариянт 4ип4е и се доверяват на хора като теб. И резултата е нищо и половина :!:

Не си мисли 4е нещо си ми конкуренция или подобни неща аз имам къде да си продавам смт-та и разни уред4ета за следене на афр. температури налягания и др.
Просто ми писна да 4ета за алабала тунинг 4ипове които на стандартно атмосферно бмв немогат да ка4ат и 15% пове4е коне

като резултат е големия смях и излагация на марката е тва е. У4удени погледи на собственици на тунинговани с 4ип бмв-та и доволни от резултата келе64ета пускащи заядливи постове у стретрацинг подфорума.


:type: :type: ,8) :lol: ,:driving: :driving:,:dunno: :mhihi: , :type: :type: ,:uups: :mhihi: , :type: :type: ,
:evil: :mhihi: , :comp: :lalala:

Ама всеки си прави сметка по кой път да тръгне и кой според него е правилен и на кое от горните човечета ще прилича айде със здраве.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 16 Мар 2007, 15:00

Виж сега всички вече знаем че ти си номер едно в тунинга така че престани да го изтъкваш и постоянно да натякваш колко сме зле в тая област ние простосмъртните.Аз дори и не смея да си помисля да ти бъда конкуренция тъй като се занимавам с коренно различни неща така че бъди спокоен.
Сега може да идеш и да разясниш на всички големи тунинг фирми как няма полза от чиптунинга и да престанат да лъжат клиентите.
Между другото темата май е за чиптунинг, което означава че си в :OT:

PEACE

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 17 Мар 2007, 4:48

Breyton написа:Работата е там че някои хора нямат време да лежат по цял ден под колата нито искат да ходят на състезания а просто да им живне малко колицата.


Е щом е само за едното живане може лесно и бързо да си върнеш умрелите коне като за начало.
Аз съм на принципа, че ако искаш колата да тръгне трябва да решиш проблема радикално.

Абе каквото и да говорим чипа е серизона работа и разкрива невероятните възможности които производителя е заложил в колата.
Аз го смятам така 320 + чип = ПОЧТИ 328 :mhihi:

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 17 Мар 2007, 10:17

_BoBI_ написа:Аз го смятам така 320 + чип = ПОЧТИ 328 :mhihi:


Май нещо ти е развален калкулатора :mhihi: :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Мар 2007, 14:16

Alexbmw написа:
_BoBI_ написа:Аз го смятам така 320 + чип = ПОЧТИ 328 :mhihi:


Май нещо ти е развален калкулатора :mhihi: :mhihi:
Значи и аз карам 528 а не 525 :mhihi: а не знаех :mhihi: :mhihi: Ако питаш мен точното определение е : Ако имаш 525 с чип все едно караш 525,5 Аз така ги усетих нещата с моят чип :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 21 Мар 2007, 2:55

не разбрахте ли че със 100 200лв нищо не става.чипа е ефективен ако смениш филтър,изпускателен колектор вал и др.без тез не6та се едно си сипал хубав бензин.а по въпроса с дигането на оборотите..то е ефективно само на първа,ако я изчакаш и на втора вече губиш. трябва и друго налягане на м.помпа иначе лагерите са чао и така нататак......

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook