Фейслифтинг на лети джанти
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Колеги, моля по темата!
Спешно ми трябва информацията за песакоструя, щото искам да махна боята и върху алуминия да нанеса само лак. Трябва ли да пазя фините дупки
- на вентилите, и фините повърхности, там където джантата ляга върху главината, и дето гумата зацепва на ръба. Побързайте, щото в неделя съм се уговорил да ги правим. Благодаря ви предварително!


Аз съм с АТС Къп на които лака им беше пожълтял от времето и топлината...взех си "терминатор" (препарат който сваля боя) намазах ги и лъснаха като огледало! без каквито и да било други врътни
преди и след
http://i.data.bg/07/01/19/196494_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196498_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196497_orig.jpg

преди и след

http://i.data.bg/07/01/19/196494_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196498_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196497_orig.jpg
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Колега, дай повече инфо: какъв е тоя терминатор, с нещо по- особен ли е и как се казва, и каква е самата технология. Ти с него боята ли свали или само лъсна джантите? За сега чувам само отрицателни мнения за песакоструя?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Колега пясъкоструйката ти изчиства из основи джантата от старата боя лак и каквото там има. Тя обаче ти отнема и съвсем малък слой от самата джанта. Освен това джантата остава леко грапава и трябва да се минава с шкурка и после пак с по финна щкурка и така докато придобие идеялен блясък след което можеш вече да я пръскаш с лак. Терминатора е добро решение но доколкото си спомням не е и много ефтин а на теб за да изчистиш идеялно 4 джанти ще ти трябват доста от него. Но нищо не ти пречи да опиташ. Купи си само един и ще видиш за колко ще ти стигне, така най добре ще прецениш сам. Иначе лесно се работи с него. Намазваш един слой и ще видиш как боята шупва моментално, след което остъргваш с нещо и така.ktv написа:Колега, дай повече инфо: какъв е тоя терминатор, с нещо по- особен ли е и как се казва, и каква е самата технология. Ти с него боята ли свали или само лъсна джантите? За сега чувам само отрицателни мнения за песакоструя?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Имаше мнения да ползвам терминатор за махането на боята, та по тоя повод да питам: няма ли да прецакам алуминия? Има един терминатор, който не се ползва при алуминий, но има такъв , на който не пише нищо за основата. Дайте мнение по въпроса. И ако няма опасност за джантите- нещо повече за самата процедура. Има ли тънкости? Благодаря предварително!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Нов въпрос: никелиране на алуминиеви джанти- къде може да се направи, колко струва, колко е трайно? А сега да ви видим 

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Май тая тема ви омръзна
, ама питам за последно. Най- после минаха джантите през песакоструйката. Сега са чисти, но грапави. Говорих с един майстор, който боядисва прахово и той ми каза, че може и да не стане хубаво, щото от температурата горния слой на алуминия се разтапя и ставали грапави.
Верно ли е и има ли начин това да се избегне? Нещо повече за хромиране?


27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани