Фейслифтинг на лети джанти

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 19 Яну 2007, 20:16

Колеги, моля по темата! :mhihi: Спешно ми трябва информацията за песакоструя, щото искам да махна боята и върху алуминия да нанеса само лак. Трябва ли да пазя фините дупки :mhihi: - на вентилите, и фините повърхности, там където джантата ляга върху главината, и дето гумата зацепва на ръба. Побързайте, щото в неделя съм се уговорил да ги правим. Благодаря ви предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 19 Яну 2007, 20:58

Аз съм с АТС Къп на които лака им беше пожълтял от времето и топлината...взех си "терминатор" (препарат който сваля боя) намазах ги и лъснаха като огледало! без каквито и да било други врътни ;)

преди и след :lol:
http://i.data.bg/07/01/19/196494_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196498_orig.jpg
http://i.data.bg/07/01/19/196497_orig.jpg
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 20 Яну 2007, 8:48

Колега, дай повече инфо: какъв е тоя терминатор, с нещо по- особен ли е и как се казва, и каква е самата технология. Ти с него боята ли свали или само лъсна джантите? За сега чувам само отрицателни мнения за песакоструя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Яну 2007, 17:45

ktv написа:Колега, дай повече инфо: какъв е тоя терминатор, с нещо по- особен ли е и как се казва, и каква е самата технология. Ти с него боята ли свали или само лъсна джантите? За сега чувам само отрицателни мнения за песакоструя?
Колега пясъкоструйката ти изчиства из основи джантата от старата боя лак и каквото там има. Тя обаче ти отнема и съвсем малък слой от самата джанта. Освен това джантата остава леко грапава и трябва да се минава с шкурка и после пак с по финна щкурка и така докато придобие идеялен блясък след което можеш вече да я пръскаш с лак. Терминатора е добро решение но доколкото си спомням не е и много ефтин а на теб за да изчистиш идеялно 4 джанти ще ти трябват доста от него. Но нищо не ти пречи да опиташ. Купи си само един и ще видиш за колко ще ти стигне, така най добре ще прецениш сам. Иначе лесно се работи с него. Намазваш един слой и ще видиш как боята шупва моментално, след което остъргваш с нещо и така. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 20 Яну 2007, 20:39

Благодаря за съветите.:yes: Междо другото отложих песакоструя и ако някой се сети още нещо, насреща съм.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 22 Яну 2007, 21:31

Имаше мнения да ползвам терминатор за махането на боята, та по тоя повод да питам: няма ли да прецакам алуминия? Има един терминатор, който не се ползва при алуминий, но има такъв , на който не пише нищо за основата. Дайте мнение по въпроса. И ако няма опасност за джантите- нещо повече за самата процедура. Има ли тънкости? Благодаря предварително!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 25 Яну 2007, 8:43

Е за това става въпрос :mhihi:

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 25 Яну 2007, 8:44

Е па дека ми е снимката, бе!?

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 28 Яну 2007, 14:42

Нов въпрос: никелиране на алуминиеви джанти- къде може да се направи, колко струва, колко е трайно? А сега да ви видим :mhihi:

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 30 Яну 2007, 21:59

Май тая тема ви омръзна :mhihi: , ама питам за последно. Най- после минаха джантите през песакоструйката. Сега са чисти, но грапави. Говорих с един майстор, който боядисва прахово и той ми каза, че може и да не стане хубаво, щото от температурата горния слой на алуминия се разтапя и ставали грапави. :confused: Верно ли е и има ли начин това да се избегне? Нещо повече за хромиране?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София
Кара: E61 530d , E39 Touring

Мнение от Я.Велинов » 16 Фев 2007, 14:38

Ако искаш да ти полират джантите погледни ТУК. Момчетата работят добре и не взимат скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.03.2007

пескаоструйка

Мнение от mir » 17 Мар 2007, 13:59


Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook