Шрик

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 16 Мар 2007, 12:26

БОРКО-ЧИПА написа:...а майстора който ми събира двг.то знае какво прави и каза,че ваноса си е зацепен както трябва но пак чука и то на тихи и до къв 2000обр и спира :roll:

заслушай се хубаво и виж дали не ти трака веригата, от обтегача, който обира луфта на веригата дето е отгоре, от него се получава тракане в ниските и като му дадеш газ изчезва.
ако е като почукване такова некво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 16 Мар 2007, 18:59

ian190 написа:
БОРКО-ЧИПА написа:...а майстора който ми събира двг.то знае какво прави и каза,че ваноса си е зацепен както трябва но пак чука и то на тихи и до къв 2000обр и спира :roll:

заслушай се хубаво и виж дали не ти трака веригата, от обтегача, който обира луфта на веригата дето е отгоре, от него се получава тракане в ниските и като му дадеш газ изчезва.
ако е като почукване такова некво.

проблема е отстранен одавна :)
имаше аксиален луфт на ванос-а и го отстраних с едни чарколяци които ги монтиран в М52 след 03.95г ;)
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook