СПЕЦИАЛНА РАЗХОТКА ИЗ КОНЮШНИТЕ НА IAA
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
СПЕЦИАЛНА РАЗХОТКА ИЗ КОНЮШНИТЕ НА IAA
Посетителите се тълпяха главно пред щандовете на по-извесните фирми, но своите запалянковци имаха и всички останали изложители,
занимаващи се с това специално изкуство в областа на автомобилостроенето,което кара всеки да се чувства уникален и единствен в света. Да започнем с някои от най-активните през тази година. Те в същност
ни пресрещнаха още на входа на Зала 1 със своя невероятен Las Vegas
Wings("Афто Журнал", маи 2003г.)Става дума за Hamann и за тяхната разработка на базата на BMW M3.Купето беше на челни позиции в мозаиката на Hamann но премиерите бяха други. Първата беше на базата на новата серия 5 на BMW, която продалжава успеха на предшественика си сред специализираните фирми и Hamann Motor-sport
показа на посетителите пълен набор спортни аксесоари и двигателен
тунинг на всички мюнхенски предложения. На каросерията на новото
BMW 5 могат да се прикачат елегантни аеродинамични компоненти, като предния споилер например, не само предава хишност на изгледа
на седана но и намалява до минимум лифт-ефекта върху предния мост.
Колелата са 20цолови, а двигателя Hamann HM 3,3 е с увеличен работен обем, 286к.с/210кВт максимална мощност при 6200 об /мин
и 335 Hm Така 6 те секунди за ускоряване от 0 до 100 км/ч вече на са
нещо необичаино а максималната скорост нараства до 270км/ч след
отпадане на завотското ограничение от 250км/ч Другия баварски двигател също е "понапалнял" и, освен че се нарича Hamann HM 5,0,той
има и подобрени показатели, 412к.с/303 кВт при 6100об/м и въртящ момент 535Нм при 3900 об/м. Тук 100те км/ч се достигат за 5,1 сек., а максималната скорост е 285км/ч.
400к.с/294 кВт и 600 Нм от работен обем 5,6 литра-тук Hamann са се задълбочили в новата си любов продуктите от Цуфенхаузен. и тъи като
спорет философията на тунарите Хютисхаим,работния обем подлежи единствено на увеличаване, те са разработили двигател HM 5,6 за не
безизвесния Cayenne. монтирането на специален колянов вал и разщиряването на диаметара на цилиндрите увеличава убема на нормалния v8 от 4511 до 5554 куб.см. стандартния спринт от 0 до 100 вече отнема само 6,4сек. А максималната си скорост от 268км/ч германският SUV надвишава съответния стандартен показател с повече от 25км/ч Подобаващият изглет се допълва от 22цоловите колела.
Дъщерната фирма на Hamann Opera design, е пряко свързана с отколешния конкорент на BMW от Щутгарт. В случея те са се заели с роудстера на Mercedes. Тук двигателния тунинг е постигнал забележителните 718к.с/528 кВт и 1120 Нм. Последното постижение е редоцирането по електронен път до 1000Нм, защото спорет изчисленията на специалистите трансмисията не би могла да понесе подобни натоварвания. Така агрегатът V12 biturbo e обречен да се "примирява с 3,9 сек. за ускорение от 0 до 100 км/ч,11,2 сек.(0-200 км/ч) и 23,9 (0-300 км/ч) максималната скорост е 340 км/ч. тук става дума за топмодела, а Opera design са подготвили мощносни пакети за цялата моторна палитра на щутгартци. Цифрите започват от 300, преминават през 420,560,620 и стигат до споменатите 718 к.с за всички модификации на SL.
ПО подобен начин
изглеждат нещата и при Brabus E V12 които също отбеляза световната си премиера. Тук обаче става дума за седана от Е-касата,които спорет означението си е с 12цилинтров битурбо двигател. Неговата мощност е 640 к.с/471 кВт. при 5100 об./мин. И тук вътрещнияобем надхвърля 1000(в случея 1026Нм). Интаресна подробност е, че тои е на разположение още при 1750 об/мин. и новия Brabus E V12 се ускорява от 0 до 100км/ч за 4,2 сек. до отметката "200" се срига за 12,9 сек. а максималната му скорост е електронно ограничена до 340м/ч Дигателя
попринцип се исползва в Mercedes S600, но тук работния обем е нараснал от 5,5 на 6,3л.
другата част от статията можете да прочетете в Авто Журнал брои ноември 2003. надявам се статията да ви е харесала.
занимаващи се с това специално изкуство в областа на автомобилостроенето,което кара всеки да се чувства уникален и единствен в света. Да започнем с някои от най-активните през тази година. Те в същност
ни пресрещнаха още на входа на Зала 1 със своя невероятен Las Vegas
Wings("Афто Журнал", маи 2003г.)Става дума за Hamann и за тяхната разработка на базата на BMW M3.Купето беше на челни позиции в мозаиката на Hamann но премиерите бяха други. Първата беше на базата на новата серия 5 на BMW, която продалжава успеха на предшественика си сред специализираните фирми и Hamann Motor-sport
показа на посетителите пълен набор спортни аксесоари и двигателен
тунинг на всички мюнхенски предложения. На каросерията на новото
BMW 5 могат да се прикачат елегантни аеродинамични компоненти, като предния споилер например, не само предава хишност на изгледа
на седана но и намалява до минимум лифт-ефекта върху предния мост.
Колелата са 20цолови, а двигателя Hamann HM 3,3 е с увеличен работен обем, 286к.с/210кВт максимална мощност при 6200 об /мин
и 335 Hm Така 6 те секунди за ускоряване от 0 до 100 км/ч вече на са
нещо необичаино а максималната скорост нараства до 270км/ч след
отпадане на завотското ограничение от 250км/ч Другия баварски двигател също е "понапалнял" и, освен че се нарича Hamann HM 5,0,той
има и подобрени показатели, 412к.с/303 кВт при 6100об/м и въртящ момент 535Нм при 3900 об/м. Тук 100те км/ч се достигат за 5,1 сек., а максималната скорост е 285км/ч.
400к.с/294 кВт и 600 Нм от работен обем 5,6 литра-тук Hamann са се задълбочили в новата си любов продуктите от Цуфенхаузен. и тъи като
спорет философията на тунарите Хютисхаим,работния обем подлежи единствено на увеличаване, те са разработили двигател HM 5,6 за не
безизвесния Cayenne. монтирането на специален колянов вал и разщиряването на диаметара на цилиндрите увеличава убема на нормалния v8 от 4511 до 5554 куб.см. стандартния спринт от 0 до 100 вече отнема само 6,4сек. А максималната си скорост от 268км/ч германският SUV надвишава съответния стандартен показател с повече от 25км/ч Подобаващият изглет се допълва от 22цоловите колела.
Дъщерната фирма на Hamann Opera design, е пряко свързана с отколешния конкорент на BMW от Щутгарт. В случея те са се заели с роудстера на Mercedes. Тук двигателния тунинг е постигнал забележителните 718к.с/528 кВт и 1120 Нм. Последното постижение е редоцирането по електронен път до 1000Нм, защото спорет изчисленията на специалистите трансмисията не би могла да понесе подобни натоварвания. Така агрегатът V12 biturbo e обречен да се "примирява с 3,9 сек. за ускорение от 0 до 100 км/ч,11,2 сек.(0-200 км/ч) и 23,9 (0-300 км/ч) максималната скорост е 340 км/ч. тук става дума за топмодела, а Opera design са подготвили мощносни пакети за цялата моторна палитра на щутгартци. Цифрите започват от 300, преминават през 420,560,620 и стигат до споменатите 718 к.с за всички модификации на SL.
ПО подобен начин
изглеждат нещата и при Brabus E V12 които също отбеляза световната си премиера. Тук обаче става дума за седана от Е-касата,които спорет означението си е с 12цилинтров битурбо двигател. Неговата мощност е 640 к.с/471 кВт. при 5100 об./мин. И тук вътрещнияобем надхвърля 1000(в случея 1026Нм). Интаресна подробност е, че тои е на разположение още при 1750 об/мин. и новия Brabus E V12 се ускорява от 0 до 100км/ч за 4,2 сек. до отметката "200" се срига за 12,9 сек. а максималната му скорост е електронно ограничена до 340м/ч Дигателя
попринцип се исползва в Mercedes S600, но тук работния обем е нараснал от 5,5 на 6,3л.
другата част от статията можете да прочетете в Авто Журнал брои ноември 2003. надявам се статията да ви е харесала.


1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани