ПЪРВИЯТ E92 330i N52 TURBO В БЪЛГАРИЯ
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
- 330turbobenzin
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.02.2025
ПЪРВИЯТ E92 330i N52 TURBO В БЪЛГАРИЯ
Здравейте, имам BMW E92 N52B30 РЪЧKA ТУРБО MSV70. Направих основен ремонт на двигателя и го разредих с 2 мм алуминиева гарнитура. Купих оригинална гарнитура, махнах нитовете и взех горната и долната част на гарнитурата, поставих алуминиевата гарнитура между тях и затворих двигателя. Гарнитурата е с дебелина 2,1 мм.
Чрез разреждане на двигателя имам повече наляване от турбото . Може да издържи на 450 к.с. без проблем може би дори малко над 500 к.с. по-добре да не рискувам но ще опитам хаха.
Много хора ми казват защо не си купувам 335 да това е по-добър вариант, може би е така, но реших да настроя моя N52 330i. Аз съм механик и си правя всичко сам не ми струва много.
Това е първият път, когато преобразувам атмосферен двигател в турбо, по-специално N52 MSV70.
Сам сглобих турбо комплекта; цената на N52 комплект ми се струва луда... Модифицирах оригиналния си изпускателен колектор, купих пет 90-градусови тръби с ширина 63 мм и една 70-градусова тръба и започнах да заварявам. Купих Maxspeedingrods Turbo T70. Гледах видеоклипове и изглежда има голям потенциал за цената си. Ако не ми хареса, ще го сменя...
Комплектът, който сглобих, е:
- Maxspeedingrods Turbo T70
- Инжектори Bosch 630cc / 0280158123
- Интеркулер 650x180x65 / Вход и изход 63 мм
- EPMAN Wastegate и Blow Off клапан
- Boost контролер
- Моят маслен маркуч е AN6
вентилацията на двигателя трябва да се модифицира на снимките е монтирано неправилно.
Ще актуализирам тази публикация с всяко подобрение, които правя по колата. Трябва да е готова след 2-3 седмици.

[/url [url=https://ibb.co/WNNGVXYg]




Чрез разреждане на двигателя имам повече наляване от турбото . Може да издържи на 450 к.с. без проблем може би дори малко над 500 к.с. по-добре да не рискувам но ще опитам хаха.
Много хора ми казват защо не си купувам 335 да това е по-добър вариант, може би е така, но реших да настроя моя N52 330i. Аз съм механик и си правя всичко сам не ми струва много.
Това е първият път, когато преобразувам атмосферен двигател в турбо, по-специално N52 MSV70.
Сам сглобих турбо комплекта; цената на N52 комплект ми се струва луда... Модифицирах оригиналния си изпускателен колектор, купих пет 90-градусови тръби с ширина 63 мм и една 70-градусова тръба и започнах да заварявам. Купих Maxspeedingrods Turbo T70. Гледах видеоклипове и изглежда има голям потенциал за цената си. Ако не ми хареса, ще го сменя...
Комплектът, който сглобих, е:
- Maxspeedingrods Turbo T70
- Инжектори Bosch 630cc / 0280158123
- Интеркулер 650x180x65 / Вход и изход 63 мм
- EPMAN Wastegate и Blow Off клапан
- Boost контролер
- Моят маслен маркуч е AN6
вентилацията на двигателя трябва да се модифицира на снимките е монтирано неправилно.
Ще актуализирам тази публикация с всяко подобрение, които правя по колата. Трябва да е готова след 2-3 седмици.

[/url [url=https://ibb.co/WNNGVXYg]




1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани