M5 на дино
Модератор: bum_bum
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Смятам да обърна внимание на външния вид, понеже беше занемарен покрай цялото разглобяване и напролет влиза за цялостно пребоядисване... но да не разваляме темата със скучни козметики 


- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: атмосферка
- Мечтае да кара: с чарджър
- Детайли за колата: стокови
Re: M5 на дино
Е чак скучно. И там трябва да са на ниво нещата. Ще сменяш ли цвета или ще си синее 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Единствената такава анти-слип технология в света пак от онези тъпите кравари отвъд океана
Разпитвах по разни места със CNC оборудване дали могат да направят нещо подобно на нормална шайба - к*рец. Та се принудих да си поръчам и да видим какво още може да покаже старата бабичка





- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Първи тест с новата шайба и смесите са обеднели тежко до 13.6 след 4500 оборота, спрямо 12.3-4 със старата шайба. Очевидно много повече въздух влиза и трябва да се пусне гориво, така че продължаваме с мапването 


- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS + E90 330d Individual
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: M5 на дино
Половин година от последния пост, накъде е бегачката, колега, падна ли под 6 сек 100-200? 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Нямам адекватно измерване, защото компресорът вече идва малък за този сетъп и протече един семеринг. В момента го ребилдвам и мисля да върна предишния сетъп, защото не ми допада нещо да работи на лимита си и от перформънс гледна точка да не барам повече. Като ми стане слаба ще сменям платформата
Междувременно се захванах с ребилд на дифа и всичко по задния мост. Малко снимки:








- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Да, всичко е събрано, но не е качено на колата все още, защото се занимавах с това:

Компресорът и той е сглобен и монтиран вече, но се получи така, че проектът стана евридейка, а евридейката проект
и се старая да има поне една кола в движение.
Иначе и аз нямам търпение да пробвам как е дифът, понеже новите фрикционни дискове са керамични и очаквам да има някаква разлика в заключването.

Компресорът и той е сглобен и монтиран вече, но се получи така, че проектът стана евридейка, а евридейката проект

Иначе и аз нямам търпение да пробвам как е дифът, понеже новите фрикционни дискове са керамични и очаквам да има някаква разлика в заключването.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1306
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M5 на дино
Още един ъпдейт по отношение на стартовете с F90 от предишната страница. Опитах да подобря представянето с по-малки загуби на време от смяна на предавките чрез това устройство N2MB wot (wide open throttle) box:

Идеята е газта да бъде натисната постоянно, дори през времето, когато съединителя е натиснат до долу и правиш смяна на предавка, като междувременно спира подаването на искра към цилиндрите и го възобновява в момента, в който отпуснеш съединителя и по този начин оборотите не се покачват докато газта е до долу, а двигателят е отделен от кутията. В действие изглежда по следния начин:
С този жокер обикновено се спестяват около 0.1-0.15 секудни на смяна на предавка. Ценно време, при което 700 коня вместо да ускоряват си почиват, а 8-степенния ZF е сменил и забравил отдавна
При гонка това време е от порядъка на половин-една кола разстояние. При 3-4 смени на предавки се натрупва и нататък е ясно какво се случва.
За съжаление заводският комп. на S62 не харесва допълнителен модул да му се бърка в работата и това прекъсване на запалването го отчита като мисфайъри, поради което много често колата забива още в средни обороти и не може да се довърши pull-а. Няколко пъти се получи и без да забие и беше доста ефективно, но работи на твърде случаен принцип и е ненадежно, затова отпадна като вариант. Така че и в тази посока на ъпгрейд задънена улица. Явно от 25 годишна платформа - толкова, без да се навлиза в извращения като ZF8 суапове и други неща, които да променят колата тотално и да й се премахне "душата" така да се каже.

Идеята е газта да бъде натисната постоянно, дори през времето, когато съединителя е натиснат до долу и правиш смяна на предавка, като междувременно спира подаването на искра към цилиндрите и го възобновява в момента, в който отпуснеш съединителя и по този начин оборотите не се покачват докато газта е до долу, а двигателят е отделен от кутията. В действие изглежда по следния начин:
С този жокер обикновено се спестяват около 0.1-0.15 секудни на смяна на предавка. Ценно време, при което 700 коня вместо да ускоряват си почиват, а 8-степенния ZF е сменил и забравил отдавна

За съжаление заводският комп. на S62 не харесва допълнителен модул да му се бърка в работата и това прекъсване на запалването го отчита като мисфайъри, поради което много често колата забива още в средни обороти и не може да се довърши pull-а. Няколко пъти се получи и без да забие и беше доста ефективно, но работи на твърде случаен принцип и е ненадежно, затова отпадна като вариант. Така че и в тази посока на ъпгрейд задънена улица. Явно от 25 годишна платформа - толкова, без да се навлиза в извращения като ZF8 суапове и други неща, които да променят колата тотално и да й се премахне "душата" така да се каже.

55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани