M5 на дино

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 25 Ное 2021, 22:12

Смятам да обърна внимание на външния вид, понеже беше занемарен покрай цялото разглобяване и напролет влиза за цялостно пребоядисване... но да не разваляме темата със скучни козметики :D
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: M5 на дино

Мнение от c04 » 26 Ное 2021, 10:13

Е чак скучно. И там трябва да са на ниво нещата. Ще сменяш ли цвета или ще си синее :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 26 Ное 2021, 12:11

Не, Avus Blau остава - любим цвят ми е, а и предпочитам да е каквото е по VIN.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 13 Мар 2022, 0:37

Единствената такава анти-слип технология в света пак от онези тъпите кравари отвъд океана :smoke: Разпитвах по разни места със CNC оборудване дали могат да направят нещо подобно на нормална шайба - к*рец. Та се принудих да си поръчам и да видим какво още може да покаже старата бабичка :driving:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 01 Сеп 2022, 13:47

Първи тест с новата шайба и смесите са обеднели тежко до 13.6 след 4500 оборота, спрямо 12.3-4 със старата шайба. Очевидно много повече въздух влиза и трябва да се пусне гориво, така че продължаваме с мапването :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: M5 на дино

Мнение от dhtj » 01 Апр 2023, 3:10

Половин година от последния пост, накъде е бегачката, колега, падна ли под 6 сек 100-200? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 01 Апр 2023, 13:02

Нямам адекватно измерване, защото компресорът вече идва малък за този сетъп и протече един семеринг. В момента го ребилдвам и мисля да върна предишния сетъп, защото не ми допада нещо да работи на лимита си и от перформънс гледна точка да не барам повече. Като ми стане слаба ще сменям платформата :mhihi: Междувременно се захванах с ребилд на дифа и всичко по задния мост. Малко снимки:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: M5 на дино

Мнение от raduslaf » 31 Май 2023, 14:22

Готов ли е диф-ът? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 31 Май 2023, 15:46

Да, всичко е събрано, но не е качено на колата все още, защото се занимавах с това:
Изображение
Компресорът и той е сглобен и монтиран вече, но се получи така, че проектът стана евридейка, а евридейката проект :mhihi: и се старая да има поне една кола в движение.

Иначе и аз нямам търпение да пробвам как е дифът, понеже новите фрикционни дискове са керамични и очаквам да има някаква разлика в заключването.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: M5 на дино

Мнение от In_Memoriam » 04 Юни 2023, 1:34

Още един ъпдейт по отношение на стартовете с F90 от предишната страница. Опитах да подобря представянето с по-малки загуби на време от смяна на предавките чрез това устройство N2MB wot (wide open throttle) box:
Изображение

Идеята е газта да бъде натисната постоянно, дори през времето, когато съединителя е натиснат до долу и правиш смяна на предавка, като междувременно спира подаването на искра към цилиндрите и го възобновява в момента, в който отпуснеш съединителя и по този начин оборотите не се покачват докато газта е до долу, а двигателят е отделен от кутията. В действие изглежда по следния начин:


С този жокер обикновено се спестяват около 0.1-0.15 секудни на смяна на предавка. Ценно време, при което 700 коня вместо да ускоряват си почиват, а 8-степенния ZF е сменил и забравил отдавна :mhihi: При гонка това време е от порядъка на половин-една кола разстояние. При 3-4 смени на предавки се натрупва и нататък е ясно какво се случва.

За съжаление заводският комп. на S62 не харесва допълнителен модул да му се бърка в работата и това прекъсване на запалването го отчита като мисфайъри, поради което много често колата забива още в средни обороти и не може да се довърши pull-а. Няколко пъти се получи и без да забие и беше доста ефективно, но работи на твърде случаен принцип и е ненадежно, затова отпадна като вариант. Така че и в тази посока на ъпгрейд задънена улица. Явно от 25 годишна платформа - толкова, без да се навлиза в извращения като ZF8 суапове и други неща, които да променят колата тотално и да й се премахне "душата" така да се каже.
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook