Преминаване от демфер към твърд маховик
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Преминаване от демфер към твърд маховик
Здравеите колеги Имаме една е46 330д с проблемен маховик сменяме вече 3 нови маховици и след 3 месеца загиват и започват да боксуват .... Караме с ковано феродо и със подсилен претискател при сваляне се установява че феродото не лежи на цялата повърхност на маховика ..... Гледам има аналози за твърд маховик но си е цифра ... Идеята е дали има варят да се сложи от някое друго бмв 240 мм твърд маховик гледам че доста често заменят от демфер към твърд но не зная от кои модел отговаря на 3.0д 184 кс мотора Някои колега запознат да ме насочи 

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Или си търси двумасов от по-сериозен мотор в зависимост колко си надул мотора. Като минеш на едномасов, ще трябва да смениш и феродото с демпферно.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Виж от М20 мотор, само към това мога да те отиентирам.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
M20-ката е с 228мм, няма да държи
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
В нет-а гледам, че има китове на Валео на 240мм., но пише, че са до 530и/330и... Нямам идея дали ще станат на дизел - най-добре да питаш тези, които ги продават на имейл примерно. Иначе ето един кит за дизел, но пак е от чужбина:
http://ttvracing.com/product/bmw-m57-330d-single-mass/
Ето и един вариант на Валео:
https://www.ecstuning.com/b-valeo-parts ... 01220~val/
Има и за 330д с м57н мотор, но не знам дали ще пасне при теб:
http://www.clutch-specialists.co.uk/sin ... 378752.htm
http://ttvracing.com/product/bmw-m57-330d-single-mass/
Ето и един вариант на Валео:
https://www.ecstuning.com/b-valeo-parts ... 01220~val/
Има и за 330д с м57н мотор, но не знам дали ще пасне при теб:
http://www.clutch-specialists.co.uk/sin ... 378752.htm
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
М30 моторите са с 240мм и едномасоф маховик
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
m.dimitrov1992 написа:М30 моторите са с 240мм и едномасоф маховик
M30 де

Знам, че го правиха, но повече инфо нямам
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
racing_team_vidin написа:m.dimitrov1992 написа:М30 моторите са с 240мм и едномасоф маховик
M30 де
Знам, че го правиха, но повече инфо нямам
Не всички. А, и обикновенно шанса да видиш кубрат пулев, с очила, белег на челото да крещи експекто патронум, докато язди нимбус 2000 в напрегнат куидич мач е по-голям от този да намериш плътен маховик за м30.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
плътни маховици за м30 съм намирал за почти без пари
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Колеги имаме развитие по въпроса сложих маховик от е39 525и 3 кг по лек заварих го балансирах го сложих ковано феродо претискател от ВАГ сток натиска 3.5 мм аз го направих да натиска 4.0 мм ... ако сега здаде няма да имам повече иди .. за сега е перфектно държи ще покарам 1 2 седмици и ще пиша за резултата
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Колега, как са нещата, държи ли?
Аз имам няколко въпроса:
- колко тежи този 3кг по-лек маховик
- как са вибрациите при потегляне в трафик
аз се спрях на ето този "къстъм" маховик, но съм много далече от монтиране и т.н., събирам впечатления, мотора е м52б28
Аз имам няколко въпроса:
- колко тежи този 3кг по-лек маховик
- как са вибрациите при потегляне в трафик
аз се спрях на ето този "къстъм" маховик, но съм много далече от монтиране и т.н., събирам впечатления, мотора е м52б28
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Колега колата е много по добре с този маховик също така и претискателя е 1кг по лек от стандартия използвах претискател от ВАг груп пасна идеално
За тези които има проблем с боскуващ съединител при е46 330д ...
Моят Така наречен проект се състоя от Маховик от е39 528 3кг по лек от стандартия ... На Фреза намалих външния диаметър там кадето лежи претистеля с 1мм По този начин претискателя натиска от 3.5мм на 4.5мм с комбинация от Ковано феродо за 130 лв ... Вече 2 месеца нямам проблем .. съединтеля е много надежден изминал съм 10к километра половината са на пъна газ няма вибраци в купето всичко е 6 за сега отделя в средата Бомба е.
За тези които има проблем с боскуващ съединител при е46 330д ...
Моят Така наречен проект се състоя от Маховик от е39 528 3кг по лек от стандартия ... На Фреза намалих външния диаметър там кадето лежи претистеля с 1мм По този начин претискателя натиска от 3.5мм на 4.5мм с комбинация от Ковано феродо за 130 лв ... Вече 2 месеца нямам проблем .. съединтеля е много надежден изминал съм 10к километра половината са на пъна газ няма вибраци в купето всичко е 6 за сега отделя в средата Бомба е.
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Някакво развитие по темата? Малко повече яснота какъв е точно тоя вагов притискател? От кой мотор/ автомобил е? Феродото ковано,ок ама на какъв диск е ковано,би трябвало да е някакъв с пружини…нека колегата малко по-подробно опише всичко около притискателя и феродото
- niggaz_nature
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Към днешна дата дали ще може да се намери някъде едномасоф маховик за 240мм съединител ?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1591
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Преминаване от демфер към твърд маховик
Вероятно и с м20 маховик има вариант да стане . 228мм срещу 240мм разликата е 6мм по периферията тоест притискателен диск 240мм ще стане на маховик 228мм има място да легне малко по голям диск . Аз бях сложил такъв от м30 на м20 с оригиналния маховик и притискател дори беше не демпферен диска и не е имало никакви проблеми . Мотора беше около 240кс
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани