Антитунинг

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 16 Яну 2007, 8:49

Много добре си го замислил,дано проработи,че тогава ще настане модата на антитунинга :yes:
Вярвам,че с чип ще стане,но кой ще ти го направи и за колко $ ...?

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Яну 2007, 9:44

И аз мисля че ще има проблем със тоя метод щото тука в КАТ ще гледат като телета по документите и ще извадят че мотора е 170 коня по документи (нас ни пращаха с една баничарка в ТЕХНОТЕСТ на експертиза за да кажат специалистите какъф точно е мотора и т.н. и тея там си казаха: няма две мнения по въпроса - такъв е и точка!) Така че ти като отидеш с документите в КАТ независимо кво пише каот коне в тях те като ти чукнат ВИН-а в компютъра и мотора излиза М20Б25 със коне 170 и ти плащаш акциз щото никой не го интересува колко коня в същност са ти останали под капака ами от завода какъв го дават мотора!
Вече не знам ако минеш ТЮФ и имаш документ който да сертифицира че тая кола е преправяна и е под 163 коня и некви такива....дали тука в БГ ще знаят кво да правят и пак няма да те прекарат :roll: Или ще си първия такъв прецедент и ще минеш, или ще те забавят ужасно много докато измислят какво да правят :roll:

А иначе за начини за сваляне на конете аз мога да ти кажа няколко сигурни!!! Слагаш ЕКУ-то от 320-ката заедно със дюзи от 320-ка и колата умира там някъде на заветните 150 коня :mhihi: Даже слагаш и дроселна клапа и дебитомер от 20-ка на твойте си колектори за да не разтуряш много и колата ептен ще умре :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Яну 2007, 10:19

320 тунинг ще праим :mhihi:

Ам сега и да го говорим няма смисъл. Аз ще си подготвя безупречна документация. Ще си преведа ако трябва и талона на Български, пък квото стане. Както казах, ако ме накарат да плащам Акциз, ще им кажа да ходят да спят и ще си върна колата в Германия.

П.С. А относно ТЕХНОТЕСТ ... нямам нищо против да отида и да ме прекарат през едно дино и те. Иначе няма как да го видят одвън и да кажат ... Даааам това е 170 коня..... :mhihi: ... няма ся гадатели да го играем. То си има измервателни уреди. Мерят и виждат!

Абе при всички положения ще има проблеми :lol: А и в КАТ като отида, сигурно ей така :shock: ще гледат :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Яну 2007, 15:36

Днес получих майл от едната ТЮВ фирма. От скъпичките е. Значи може да стане, обаче тия си мислят пари да правят от мен :mhihi:
Иначе процедурата е както си и мислих. Минаваш дино и Газове. За газовете тоя ТЮВ-аджията ми обяснява някви далавери, какво щели да правят, ала бала и накрая 1000 евро :shock: .... и отделно още какво там и по 100 евро на час допълнително :mhihi: Аз май трябваше да му кажа, че колата ми струва 1000 евро и да си спести цифроманията.
Чакам отговор и от още няколко фирми, да видим и там какво ще кажат...
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: София

Мнение от x » 16 Яну 2007, 15:43

Промяна на мощност може да стане, но само административно- т.е.- продават се от специализирани производители ТUV изпитани и сертифицирани продукти, които променят параметрите с фиксирани стойности и при закупуване на такъв за да се легализира вграждането му трябва да се мине през ТUV за установяване дали е вграден при това правилно- след това промените се вписват в данните на КАТ/не знам как е на немски/ за колата, а от там в талона. Аз си мисля . Пък след това в БГ и в базата на компютъра и в талона като гледат :arrow: :mhihi:, но дали се продава нещо сертифицирано което понижава мощността :conf:, може би някакъв катализатор или нещо друго за понижаване на разход и от там мощност:?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 16 Яну 2007, 18:27

AlibiTu написа:...Друг момент. Имаме кола която ние сме си построили (има няколко такива в Германия). Удобрена е от ТЮВ. Ми тази кола по документи е 150 коня. Внасяш я в БГ...


Не съм убеден, че така ще се получи нещо... щото даже и дойчовците да ти я регистрират... в БГ най-вероятно ще я спрат от движение. Казвам го от опит, от 2-3 години опитваме да регистрираме една триколка, правена от нас, с всички документи и изчисления. Да ама не, ТЮВ, не ТЮВ, от КАТ те пращат в технотест, там ти казват "Не става, щото няма световно признат прототип, идете в транспортното министерство, за мнение и направление за изпитвания от нас". В министерството пък си връзват гащите, казвайки, че закона за "Къстъм" коли, мороти, триколки и пточее самоделки е започнат в средата на 2006-та и не е ясно колко петилетки ще му трябват...
Та варианта със самоделката не върви за БГ, освен ако нямаш вуйчо владика де... ;)
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 02 Фев 2007, 3:23

Здр! Аз не знам кой ще е тоя бат Дойчланд, дето ще идеш при него в TÜVa или Dekra с 325 което е 170 коня, той ще ти го прегледа, замери ще види, че е примерно 160 коня и ще ти го запише в документите?! Там само като им кажеш кво искаш и ще ти кажат, че НЕ става, а може и да се посмеят. Тва си мирише яко на измама и не са толкова тъпи, щото нали се сещаш, че през тях се опитват да минат кви ли не хитреци с нечувани тунинги. После бат Дойчланд не би си сложил подписа така лесно, под нещо което може да му коства работата. Той не знае, че ти ще изнасяш колата и ако ти идеш някъде в Германия и стане нещо, измамата са я надушили веднага и той се води под отговорност, естествено и ти като притежател на колата. Така че много ме съмнява това да стане, освен както ти писа с "някакви" TÜV-фирми, които искат яко кинти и накрая да не излезе колкото акциза кажи речи. Доста мъчно е начинанието ти според мен!
Успех все пак! Пиши какво е станало.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Фев 2007, 7:55

Той вече е с Е30 318ис и няма нужда от гореописаната процедура ;)
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Фев 2007, 14:25

Както казах ... СТАВА! Значи говорих с ТЮВ Норд (Ти гледам живееш в Гемания, такаче ги знаеш ;) ) и те ми отговориха накратко: "Няма проблем. Може да се направи, но трябва да се минат супер много тестове и накрая цената на цялата процедура струва над 1000 Евро". След което аз реших, че по-добре да не се занимавам, ами да продам 325-цата и да си купя ИС, което е до някъде по-добро за моята цел (турбо) и отделно влиза в БГ нормите за Акциз ;)

А иначе да ти кажа Дойчовците много добре различават между Износ и кола която ще остава в Германия ;) Оня ден направиха на едно аверче ТЮВ на кола, която в Германия никога няма да и дадат ТЮВ, но тука нещата стояха по друг начин, защото количката е за експорт. А за далавери немците са много разбрани, вярвай ми .. само да им развееш малко парички пред носа и да знаеш при кой да отидеш ;)

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 02 Фев 2007, 16:08

А не можеш ли да си вкараш колата като лична ако си живял повече от 12 месеца в Германия? (Но не трябва да си със статус на студент/ученик) виж тук ако вече не си чел по темата: http://forum.mitnica.com/viewtopic.php?t=292
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 15.12.2004
Кара: E28 518
Мечтае да кара: E28 530

Мнение от hamann_s » 02 Фев 2007, 17:58

а иначе как стои въпроса със внос на двигатели(от морги и т.н)?
и евентуално като си монтираш новия мотор със старите документи ще може ли да се кара или се налага да се мине през кат и съответно да си дадеш дължимото? :lol:





п.с - на един пич алфата му е 1.7 и си кара с документи от 1.4 от сума време без проблеми :roll:


п.с п.с - сигурно трудно ще намериш 25-ца дето като земеш да я мериш ще даде над 160 к.с, така че си малко олеснен :mhihi: , а и един фланец да се ограничи въздуха и си готов :D
Живот без мечти е ... като градина без цветя : )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Фев 2007, 22:05

За моторите е проверено вече и няма проблем. Ако си кача мотор в багажника и си го закарам в БГ не се плаща вече акциз. Т.е. нищо не се плаща. Внасяш си само мотор и ти го монтират и си готов. Това е пак някаква вратичка, обаче за хора на които им се занимава .... аз неам нерви за такива работи :D ...

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook