силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Е30ка в клас А през новия сезон???Става въпрос за Божурище!!!

Няма вариант да се получи по-добре се захвани с друга марка!!!
8
15%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са под 10 000лв
15
27%
Парите нужни да я вкараш в 13ките са около 15000лв
15
27%
Парите нужни за да я вкараш в 13ките е от 20000лв нагоре
6
11%
За около 10000лв може да слезе най-много до около 14.5
4
7%
За около 10000лв може да слезе най-много до 14.0
3
5%
Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
4
7%
 
Общо гласове : 55
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 22 Дек 2006, 18:12

R1cerBoy написа:
naskoksan написа:
R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.


и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.

имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак :uups:

За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14 :D


ти пък чакай това е при изравняване на параметрите :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 24.05.2003

Мнение от PROPOVEDNIKA » 30 Дек 2006, 12:51

"Аз съм един от хората, които мислят да правят кола за клас А и парите нямат значение!!!
9% [ 4 ] "

4 човека, а нито един не е писал тук :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 31 Дек 2006, 16:08

///M Power написа:
R1cerBoy написа:
naskoksan написа:
R1cerBoy написа:Не съм много сигурен, защото на с14 му трябват само валове и пружини за да отиде на нужните обороти, които са доста над 8000, за м42 ще ти трябват бутала и/или колянов вал (биелите вървят заедно с него) за да отидеш тепърва на 2 литра. После ти трябва цялостна подмяна на елементите по газоразпределението и сумата набъбва сериозно.


и тук си прав...
Не споря че S14 не е по-добър,
напротив, S14 e един превъзходен
двигател в двулитровия си вариант.
И сигурно с 2 разпределителни вала и
малко елетроника, ще го подакараш поне
на 25-30% отгоре.
Но недай си боже нещо да се изтърбуши вътре
цените отиват поне х3 или х4 на конвенционалния
М42.

имам графика, която ще изровя при добро желание,
на която се вижда как М42 след 1200-1300USD
върти на 7000rpm с компресия над 11:1 и прави
около 170-180 коня на задните гуми!
Много интересен автомобил, но не говорим за
БГ все пак :uups:

За цените си прав, ако купуваш детайли от бмв, но ако купуваш афтърмаркет такива, цените би трябвало да са на кантар. Иначе това тунинговано м42 вади мощност колкото оригинално с14 :D


ти пък чакай това е при изравняване на параметрите :mhihi: :mhihi:

Това че си сложил м42 не означава, че трябва да си пристрастен.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook