Уредите VDO
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Уредите VDO
Знам,че много от вас имат допълнително монтирани уреди за температура
и налягане на маслото,температура на водата,волтметър и др.И аз
замислям да слагам такива,та ме интересуват някои неща.
Първото и основно нещо е дали тези уреди са стандартни(в случая
дали за BMW-то ще станат уреди от друга кола,Audi например,че най-
лесно се намират).Второто нещо е как се връзват тези уреди,направо
към датчиците или някъде другаде.
Ще съм благодарен за всеки съвет по тази тема.
http://www2.vdo.com/vdo/end_consumer/ec ... D=623.aspx
и налягане на маслото,температура на водата,волтметър и др.И аз
замислям да слагам такива,та ме интересуват някои неща.
Първото и основно нещо е дали тези уреди са стандартни(в случая
дали за BMW-то ще станат уреди от друга кола,Audi например,че най-
лесно се намират).Второто нещо е как се връзват тези уреди,направо
към датчиците или някъде другаде.
Ще съм благодарен за всеки съвет по тази тема.
http://www2.vdo.com/vdo/end_consumer/ec ... D=623.aspx
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз имам уредите но моите не работат и дори несам имал време да ги прегледам. Темата ме интересува и мен , но гледам че никои ништо не казва. А аз мисля ,че биха станали и от друга марка ,но не сам сигурен . На тоя адрес намерих инфо но сам зле с англииския.
http://www.continentalimports.com/instrument.html

всичко зависи от данните които подават датчиците- а от там и различните модели на един и същи тип датчик подават различни сигнали които се четат от индикатора или от компютъра на по-новите автомобили... каквото се опитвам да кажа е във всяка кола индикаторите са калибрирани за различните датчици. примерно във един модел кола "100 градуса на маслото" е 200 ома съпротивление на датчика, докато при друга кола същите 200 ома са "30 градуса на маслото"
с 2 думи- индикаторите са за определени коли/датчици и ако ги сложиш на друга кола могат да не работят изобщо или да показват глупости.
единственото изключение е оборотомера- поради това че датчика винаги е един и същ (искра от 1 цилиндър на двигателя) оборотомер може да се закачи на всяка кола- повечето такива имат превключвател за 4/6/8 цилиндъра за да знаят за кво стаа въпрос
като казах това- някои датчици/индикатори са стандартизирани и стават на много коли- единствения начин е да се види във ел. схема на колата какви волтажи и съпротивления подават на датчиците и да се сравнят със това в какъв диапазон работят индикаторите.
проблема ти обаче е че най-вероятно нямаш подхояшите датчици във колата. примерно ако фабрично нямаш индикатор за налягане на маслото имаш "лампа идиотка" която се пали ако няма налягане. да, ама датчика за нея е опростен "вкл./изкл" тип за разлика от този за подаващ сигнал на индикатора със стрелка които варира съпротивлението си плавно в зависимост от налягането.
та така. ако триаа да обобща- не се занимавай изобщо...
с 2 думи- индикаторите са за определени коли/датчици и ако ги сложиш на друга кола могат да не работят изобщо или да показват глупости.
единственото изключение е оборотомера- поради това че датчика винаги е един и същ (искра от 1 цилиндър на двигателя) оборотомер може да се закачи на всяка кола- повечето такива имат превключвател за 4/6/8 цилиндъра за да знаят за кво стаа въпрос
като казах това- някои датчици/индикатори са стандартизирани и стават на много коли- единствения начин е да се види във ел. схема на колата какви волтажи и съпротивления подават на датчиците и да се сравнят със това в какъв диапазон работят индикаторите.
проблема ти обаче е че най-вероятно нямаш подхояшите датчици във колата. примерно ако фабрично нямаш индикатор за налягане на маслото имаш "лампа идиотка" която се пали ако няма налягане. да, ама датчика за нея е опростен "вкл./изкл" тип за разлика от този за подаващ сигнал на индикатора със стрелка които варира съпротивлението си плавно в зависимост от налягането.
та така. ако триаа да обобща- не се занимавай изобщо...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
мойте
мойте уреди съм ги поръчвал от Conrad Electronics, и са комплект с датчиците
- kpematop1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.06.2003
- Местоположение: Sofia, Sankt-Peterburg
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани