1.8T Project

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 30 Юли 2006, 15:22

4мошъна не е ли на мерцедес 4х4-то?
Иначе има октавии 4х4-ки.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 30 Юли 2006, 15:46

4motion = 4х4 Фолксваген
Quattro = 4х4 Ауди
4matic = 4х4 Мерцедес
Х = 4х4 БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 31 Юли 2006, 10:07

И аз това се сетих ама беше едва след като си пуснах поста ;)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 31 Юли 2006, 11:37

:idea:

а защо не свалиш налягането на около 1 бар и видиш как ще се държи колата???

бууста може и да е по прогресивен на по ниско налягане


малко ламерска идея е ама ....... по мое мнение страдаш от ефекта на Кенара( 2.0 турбо на 1.3 бара) - колата няма зацепване до 5та скорост.......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 31 Юли 2006, 11:50

А с какво окачване си???
Ако колата не се клати като кораб, дали няма да се подобри сцеплението?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 21.02.2004
Местоположение: у селото...
Пол: Мъж
Кара: скутЕрЕ!
Мечтае да кара: Перлини :))))

Мнение от moto » 04 Авг 2006, 21:20

offtopic:Виктореее....виж си ЛСтата бе....дай да пиеме бира бе...
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 05 Авг 2006, 14:46

AlibiTu написа:А с какво окачване си???
Ако колата не се клати като кораб, дали няма да се подобри сцеплението?

H&R пружини с KONI амортисори , не е проблема в окачването , проблема е в отворения диф и голямата мощност.
4х4 от Голф , А3 , ТТ и Октавия ми върши работа , защото те са еднакви.
Другия вариант е шпер и да си остана с предно. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 363
Регистриран на: 7.04.2006
Пол: Мъж

Мнение от smamf » 06 Авг 2006, 20:44

Видях я тая Шкода в Тояга миналата седмица, уникат :yes: какво са й правили там :?:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 07 Авг 2006, 15:17

Относно твърдениято на РС МАД,че куатро и фор моушън са едно и също бих казал,че е напълно погрешно.Двете системи имат общо в това,че са перманентни 4по4,но се различават коренно в начина на действие.4motion използва за целта Халдекс съединител,докато quatro е работи посредством Торсен диференциал.Самата система куатро пък съществъва в 5-6 различни версии,в зависимост,дали е ориентирана към предно или задно предаване,в зависимост от възможния процент на пренасяне на мощност към някои от мостовете,в зависимост от скоростт на реакция.Тоест те самите куатра са много различни-естествено истинските работи са в С моделите-там нещата са напълно асиметрични-0-100% мощност към кой да е от мостовете,бърза скорост на реакция,а при новите модели и доминиращо задно предаване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Авг 2006, 15:42

... а има и куатрота с халдекс - А3 например, така че кашата е пълна. даже има и пасат 4моушън с торсен :lol: подозирам, че напречните са с халдекс, а надлъжните с торсен (за двигатели говоря)...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 07 Авг 2006, 16:02

Наистина всички напречно разположени мотори са с Халдекс,а всички надлъжно с Торсен.Дори и 210 коньовта версия на С3 е с Халдекс,но има и С3та с Торсен,последния фейс

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 07 Авг 2006, 19:11

OPASNO LUD написа:Наистина всички напречно разположени мотори са с Халдекс,а всички надлъжно с Торсен.Дори и 210 коньовта версия на С3 е с Халдекс,но има и С3та с Торсен,последния фейс

Значи стигаме до там , че всички коли които изброих са с Халдекс нали ? Явно не съм се объркал чак толкова ;)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook