1.8T Project
Модератор: bum_bum
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003

а защо не свалиш налягането на около 1 бар и видиш как ще се държи колата???
бууста може и да е по прогресивен на по ниско налягане
малко ламерска идея е ама ....... по мое мнение страдаш от ефекта на Кенара( 2.0 турбо на 1.3 бара) - колата няма зацепване до 5та скорост.......
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
offtopic:Виктореее....виж си ЛСтата бе....дай да пиеме бира бе...
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
AlibiTu написа:А с какво окачване си???
Ако колата не се клати като кораб, дали няма да се подобри сцеплението?
H&R пружини с KONI амортисори , не е проблема в окачването , проблема е в отворения диф и голямата мощност.
4х4 от Голф , А3 , ТТ и Октавия ми върши работа , защото те са еднакви.
Другия вариант е шпер и да си остана с предно.

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Относно твърдениято на РС МАД,че куатро и фор моушън са едно и също бих казал,че е напълно погрешно.Двете системи имат общо в това,че са перманентни 4по4,но се различават коренно в начина на действие.4motion използва за целта Халдекс съединител,докато quatro е работи посредством Торсен диференциал.Самата система куатро пък съществъва в 5-6 различни версии,в зависимост,дали е ориентирана към предно или задно предаване,в зависимост от възможния процент на пренасяне на мощност към някои от мостовете,в зависимост от скоростт на реакция.Тоест те самите куатра са много различни-естествено истинските работи са в С моделите-там нещата са напълно асиметрични-0-100% мощност към кой да е от мостовете,бърза скорост на реакция,а при новите модели и доминиращо задно предаване
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
... а има и куатрота с халдекс - А3 например, така че кашата е пълна. даже има и пасат 4моушън с торсен
подозирам, че напречните са с халдекс, а надлъжните с торсен (за двигатели говоря)...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Наистина всички напречно разположени мотори са с Халдекс,а всички надлъжно с Торсен.Дори и 210 коньовта версия на С3 е с Халдекс,но има и С3та с Торсен,последния фейс
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
OPASNO LUD написа:Наистина всички напречно разположени мотори са с Халдекс,а всички надлъжно с Торсен.Дори и 210 коньовта версия на С3 е с Халдекс,но има и С3та с Торсен,последния фейс
Значи стигаме до там , че всички коли които изброих са с Халдекс нали ? Явно не съм се объркал чак толкова

MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани