E39 ъпгрейд с турбо и чип

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 22.09.2004
Местоположение: Бургас

Мнение от Sharpshooter » 01 Май 2006, 20:52

мерси че ми каза :mhihi: просто му показвам колко струват самите турбини 8)
Изображение
:bowdown: S50B32 :bowdown: :bowdown: Honda CBR 900RR FireBlade :bowdown:
House Music... Extazy is gonna make it allright tonight

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 02 Май 2006, 22:10

Sharpshooter написа:мерси че ми каза :mhihi: просто му показвам колко струват самите турбини 8)

Е па той иска кит ...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София - Дъблин

Мнение от prj57 » 26 Май 2006, 19:49

Здравейте,

видях че има заинтересовани за турбо-тата....

Аз имам малко познания по темата но съм правил сметки предимно на ФВ...

не знам при БМВ как е точно, но има доста неща които са по друг начин:

1) имаш по малко пространство при двигателя
2) двигателите са предимно шестаци (повече дюзи ще трябват)


какво можеш да направиш:

Гарет Т3 Super 60 с 360 градуса лагер ще е приличен за мотора (не съм много добре запознат със динамиката му)

Ако искаш повече може да отидеш на Т4 или хибрид Т3/Т4

За повечко пари и с иглени лагери Гарет GT28R и нагоре...

Трябва ти турбото, кеф ти външен кеф ти вътрешен wategate, по големи дюзи, бензинова помпа, регулатор за налягане на горивото, широколентова ламбда, чип който да се направи за комплекта чарколяци...

Какво можеш да си набавиш:

Интеркулер от друг турбо автомобил, спортен или направо нов по желание...

тръби се огъват и се правят, стига да има кой да ти ги направи...

Изпускателен колектор се прави според wastе-a, ако искаш всичко марково си купуваш и ти одират кожата :)

Трябва да смънеш компресията за да няма любопитни покзали се бутала през капак или на разходка при коляновия.... :) постига се най лесно със по дебела гарнитура/и или фланец, има на няколко места в БГ предлагат лазерно рязане на метали, могат да ти направят...

Сглобяваш, настройваш васте за не повече от 0.6 бара и пробваш, отиваш на дино да ти до настроят системата...

По нататък може и екстр, повече бууст и така...
8)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 27 Май 2006, 7:35

prj57 написа:Здравейте,

видях че има заинтересовани за турбо-тата....

Аз имам малко познания по темата но съм правил сметки предимно на ФВ...

не знам при БМВ как е точно, но има доста неща които са по друг начин:

1) имаш по малко пространство при двигателя
2) двигателите са предимно шестаци (повече дюзи ще трябват)


какво можеш да направиш:

Гарет Т3 Super 60 с 360 градуса лагер ще е приличен за мотора (не съм много добре запознат със динамиката му)

Ако искаш повече може да отидеш на Т4 или хибрид Т3/Т4

За повечко пари и с иглени лагери Гарет GT28R и нагоре...

Трябва ти турбото, кеф ти външен кеф ти вътрешен wategate, по големи дюзи, бензинова помпа, регулатор за налягане на горивото, широколентова ламбда, чип който да се направи за комплекта чарколяци...

Какво можеш да си набавиш:

Интеркулер от друг турбо автомобил, спортен или направо нов по желание...

тръби се огъват и се правят, стига да има кой да ти ги направи...

Изпускателен колектор се прави според wastе-a, ако искаш всичко марково си купуваш и ти одират кожата :)

Трябва да смънеш компресията за да няма любопитни покзали се бутала през капак или на разходка при коляновия.... :) постига се най лесно със по дебела гарнитура/и или фланец, има на няколко места в БГ предлагат лазерно рязане на метали, могат да ти направят...

Сглобяваш, настройваш васте за не повече от 0.6 бара и пробваш, отиваш на дино да ти до настроят системата...

По нататък може и екстр, повече бууст и така...
8)

Дет се вика :arrow: фърляй с ГОЛЯМАТА лопата , па квото сабя покаже :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 27 Май 2006, 12:11

ми така се прави , какво???

или го правиш изцяло и ново или .... си купуваш турбо кола :lol:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 27 Май 2006, 17:02

Cult Society написа:ми така се прави , какво???

или го правиш изцяло и ново или .... си купуваш турбо кола :lol:

Така е спор няма , ама мисълта ми беше че този пич по-горе е написал много думи без никаква практическа стойност 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Май 2006, 1:18

слагай и давай газ :winky:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Май 2006, 9:08

И после да пита кой е бога на тунинга,
па ние с КирЕ от тук се ше му измислим некоя нова моторетка да му пратим :lol: :lol: :lol:

Заеби майтап,
сега сериозно,
ако си решил сериозно да се захващаш......
кво да ти кажа с форум проучване не става брат....
питай некой на живо да ти обясни,
щото така всеки ти приказва приказки от 1001 нощ :lol:

Турбо БМВ клуб,а? :twisted: :twisted: :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София - Дъблин

Мнение от prj57 » 28 Май 2006, 13:04

bawareca написа:
Cult Society написа:ми така се прави , какво???

или го правиш изцяло и ново или .... си купуваш турбо кола :lol:

Така е спор няма , ама мисълта ми беше че този пич по-горе е написал много думи без никаква практическа стойност 8)


Защо да няма практическа, стойност...

Аз давам варианти, конфигураций колкото искаш според колата и според възможностите... или в числа трябва да говоря :?:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook