E39 ъпгрейд с турбо и чип
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sharpshooter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 22.09.2004
- Местоположение: Бургас
мерси че ми каза
просто му показвам колко струват самите турбини 







House Music... Extazy is gonna make it allright tonight
Здравейте,
видях че има заинтересовани за турбо-тата....
Аз имам малко познания по темата но съм правил сметки предимно на ФВ...
не знам при БМВ как е точно, но има доста неща които са по друг начин:
1) имаш по малко пространство при двигателя
2) двигателите са предимно шестаци (повече дюзи ще трябват)
какво можеш да направиш:
Гарет Т3 Super 60 с 360 градуса лагер ще е приличен за мотора (не съм много добре запознат със динамиката му)
Ако искаш повече може да отидеш на Т4 или хибрид Т3/Т4
За повечко пари и с иглени лагери Гарет GT28R и нагоре...
Трябва ти турбото, кеф ти външен кеф ти вътрешен wategate, по големи дюзи, бензинова помпа, регулатор за налягане на горивото, широколентова ламбда, чип който да се направи за комплекта чарколяци...
Какво можеш да си набавиш:
Интеркулер от друг турбо автомобил, спортен или направо нов по желание...
тръби се огъват и се правят, стига да има кой да ти ги направи...
Изпускателен колектор се прави според wastе-a, ако искаш всичко марково си купуваш и ти одират кожата
Трябва да смънеш компресията за да няма любопитни покзали се бутала през капак или на разходка при коляновия....
постига се най лесно със по дебела гарнитура/и или фланец, има на няколко места в БГ предлагат лазерно рязане на метали, могат да ти направят...
Сглобяваш, настройваш васте за не повече от 0.6 бара и пробваш, отиваш на дино да ти до настроят системата...
По нататък може и екстр, повече бууст и така...

видях че има заинтересовани за турбо-тата....
Аз имам малко познания по темата но съм правил сметки предимно на ФВ...
не знам при БМВ как е точно, но има доста неща които са по друг начин:
1) имаш по малко пространство при двигателя
2) двигателите са предимно шестаци (повече дюзи ще трябват)
какво можеш да направиш:
Гарет Т3 Super 60 с 360 градуса лагер ще е приличен за мотора (не съм много добре запознат със динамиката му)
Ако искаш повече може да отидеш на Т4 или хибрид Т3/Т4
За повечко пари и с иглени лагери Гарет GT28R и нагоре...
Трябва ти турбото, кеф ти външен кеф ти вътрешен wategate, по големи дюзи, бензинова помпа, регулатор за налягане на горивото, широколентова ламбда, чип който да се направи за комплекта чарколяци...
Какво можеш да си набавиш:
Интеркулер от друг турбо автомобил, спортен или направо нов по желание...
тръби се огъват и се правят, стига да има кой да ти ги направи...
Изпускателен колектор се прави според wastе-a, ако искаш всичко марково си купуваш и ти одират кожата

Трябва да смънеш компресията за да няма любопитни покзали се бутала през капак или на разходка при коляновия....

Сглобяваш, настройваш васте за не повече от 0.6 бара и пробваш, отиваш на дино да ти до настроят системата...
По нататък може и екстр, повече бууст и така...

prj57 написа:Здравейте,
видях че има заинтересовани за турбо-тата....
Аз имам малко познания по темата но съм правил сметки предимно на ФВ...
не знам при БМВ как е точно, но има доста неща които са по друг начин:
1) имаш по малко пространство при двигателя
2) двигателите са предимно шестаци (повече дюзи ще трябват)
какво можеш да направиш:
Гарет Т3 Super 60 с 360 градуса лагер ще е приличен за мотора (не съм много добре запознат със динамиката му)
Ако искаш повече може да отидеш на Т4 или хибрид Т3/Т4
За повечко пари и с иглени лагери Гарет GT28R и нагоре...
Трябва ти турбото, кеф ти външен кеф ти вътрешен wategate, по големи дюзи, бензинова помпа, регулатор за налягане на горивото, широколентова ламбда, чип който да се направи за комплекта чарколяци...
Какво можеш да си набавиш:
Интеркулер от друг турбо автомобил, спортен или направо нов по желание...
тръби се огъват и се правят, стига да има кой да ти ги направи...
Изпускателен колектор се прави според wastе-a, ако искаш всичко марково си купуваш и ти одират кожата
Трябва да смънеш компресията за да няма любопитни покзали се бутала през капак или на разходка при коляновия....постига се най лесно със по дебела гарнитура/и или фланец, има на няколко места в БГ предлагат лазерно рязане на метали, могат да ти направят...
Сглобяваш, настройваш васте за не повече от 0.6 бара и пробваш, отиваш на дино да ти до настроят системата...
По нататък може и екстр, повече бууст и така...
Дет се вика





- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
И после да пита кой е бога на тунинга,
па ние с КирЕ от тук се ше му измислим некоя нова моторетка да му пратим
Заеби майтап,
сега сериозно,
ако си решил сериозно да се захващаш......
кво да ти кажа с форум проучване не става брат....
питай некой на живо да ти обясни,
щото така всеки ти приказва приказки от 1001 нощ
Турбо БМВ клуб,а?

па ние с КирЕ от тук се ше му измислим некоя нова моторетка да му пратим



Заеби майтап,
сега сериозно,
ако си решил сериозно да се захващаш......
кво да ти кажа с форум проучване не става брат....
питай некой на живо да ти обясни,
щото така всеки ти приказва приказки от 1001 нощ

Турбо БМВ клуб,а?



bawareca написа:Cult Society написа:ми така се прави , какво???
или го правиш изцяло и ново или .... си купуваш турбо кола
Така е спор няма , ама мисълта ми беше че този пич по-горе е написал много думи без никаква практическа стойност
Защо да няма практическа, стойност...
Аз давам варианти, конфигураций колкото искаш според колата и според възможностите... или в числа трябва да говоря

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани