Мерна единица Лумпен!!!!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мерна единица Лумпен!!!!

Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2006, 13:39

Лумпен
от Всичко за 1 лев, свободната енциклопедия

Единица за мощност, приблизително равна на конските сили на добре тунингован Голф 2.

източник : http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%9B%D1%83%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BD[/b]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2006, 13:51

И веднага идва и въпроса що е голф 2 ???

http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%93% ... BB%D1%84_2

Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди, първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост по голяма от тази на светлината.

Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).

Среща се предимно в провинцията и обратното

( Провинцията се среща в него )

Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185

Тръба от тоалетна сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25. Произведено в Юнайтед Стейтс Роботс анд Меканикъл Мен
Изображение

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка Remus на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

8) Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират екологично по-чисти енергийни алтернативи за бутала кючек и наред с басите Neo/Elite - много държат да зареждат праисторически отлежали фекални газове под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

Важна е стойката тип тежко ми е - много и честата употреба клаксон тип прегракнала гарга - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки на пешеходна пътека, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.

12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.

15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.

16) Ако шофера е с ментекс кожено яке дизел (черно и бело) допълнително 25 коня.

Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2006, 14:01

Ама моментално след това се питаме - ами добре де ами кой е най-бързият голф ???

Най-бързият модел в София

След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.

"Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."
- споделя Ахмед Мерчев след Катастрофата на светофара на........

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 28 Апр 2006, 14:12

И на края всички се чудим защо си пускаш глупавата тема (която междувременно е пускана стотици пъти) в секцията ТУНИНГ ? :evil:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2006, 14:15

батка ти си със стоманено сърце :D :mhihi: :mhihi:

Това е просто феноменално . Аз до ся се хиля . Посмейте се пък я изтрийте .

А е в тунинг защото става въпрос за тунинг . Преместете я някъде другаде ако не и е тука мястото :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.11.2004
Местоположение: София

Мнение от boost » 28 Апр 2006, 22:01

:wtf: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 18.03.2006
Местоположение: Люлин

Мнение от MARFI » 30 Апр 2006, 22:20

Темата е железна, малко се засегнах от това с черното фолио, щото и аз си сложих, ама за да не ми се излющат новите калъфки...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 01 Май 2006, 20:02

Червен Голф 2 и Нокиа 3310-МЕЧТЕТА НА СЕЛСКИЯ ГЪЗАР :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 01 Май 2006, 21:21

Темата е пускана много пъти и си личи, че този или тази дето са я писали хал хабер си нямат за какво става на въпрос.

Голф МК2 ГТИ 2.0 16клапана няма и никога не е излизал от Волфсбург има само 1.8 8V, 16V разполагащи с 112, 129 и 139коня, G60 и Рали по 160коня и GTI G60 210коня, който е лимитирана серия.
От цялата статия ми стана ясно, че човек писал я нищо не отбира от автомобили и по-добре да си мълчи :D

Преди няколко дена, четох на едно място подобна статия за новото Бугати Вейрон със с 16клапанов двигател (не 16цилиндров) :shock:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 01 Май 2006, 22:12

Ти мяй нещо се засегна и го взе насериозно нещо :mhihi: Това е така да се каже един обобщен художествен образ на Голфа и неговия шофер,естествено пресилен,но гад'дем много добре уловен! Естествено има и изключения.... :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.04.2006

Мнение от golf 3 2.0 16v » 02 Май 2006, 13:08

Мале чак ми е жал за тоя дет го е писал тва ,явно е сериозно комплексиран от голф двойките.......Иначе е весело :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 02 Май 2006, 18:31

:)
Статията определено е смешна, но, не се засягай, защо просто не прикрепи линка на оригиналната страница, а трябваше да си игаеш с copy-paste? :dunno:
Иначе - без спор - смях голям! :)
Дай 102% от себе си! Винаги...

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook