Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Понеже със един ваш съфорумец спорихме доста,въпроса стигна до тук.Кой от двата двигателя подлежи на максималко зверски тунинг?От кой могат да се извадят повече магарета?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Всеки ентусиаст веднага ще ти посочи Ф1 турбо мотора на базата на М10, който е имал 1300-1500 коня на 6 бара. Фолклора говори, че повечето блокове са взимани направо от стрийт коли с по над 100к на километража и са седяли навън под дъжда и механиците даже пикаели върху тях зад боксовете 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
...
демек освен на зверски тунинг държат и на зверско уриниране м10-ките
демек освен на зверски тунинг държат и на зверско уриниране м10-ките


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Ми не знам,2jz-то държи само до 1900коня... 
Границата на 2jz-то е границата на бюджета ти.
За мен 2jz е един от най-великите мотори,създавани някога.За обема си той е най-способния.
Аз М10ка не съм виждал 1900 коня.
Но да не създавам спорове,защото не искам да ме баннат.
Макар и с промит мозък все още съм си BMW фен.

Границата на 2jz-то е границата на бюджета ти.
За мен 2jz е един от най-великите мотори,създавани някога.За обема си той е най-способния.
Аз М10ка не съм виждал 1900 коня.
Но да не създавам спорове,защото не искам да ме баннат.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Аз за това казах,че за обема си е най-способния.А и БМВ са имали неограничен ресурс,можели са да надуват М10ката колко искат,при 2JZ-то хората надуват личните си мотори...Много е относително,понеже никой не знае лимита на тези мотори.Интересно защо няма ни едно М10 на 1000+ коня,качено в uTube ? Сигурен съм,че М10ката тогава е била различна от М10ката в Е30.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Така си е, не всеки може да надува на 6 бара
Никой не го е правил в къщи, щото изкарват некви 3-400км мисля. Блока си е М10 свален от обикновена кола, вече квото има въте и отгоре със сигурност не е от нея.

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Ако говорим за реални неща , а не за Ф1 , самолетостроене , космически технологии и тн в чистата си форма 2JZ-GTE си е един доста евтин и потентен мотор . Като за него има каквото се сетиш на съвсем прилични цени по целия свят и без кой знае колко ресурси може да достигенш 600-800 коня за евридейка без да отваряш мотора дори ( ако е в добро състояние разбира се !!! ) . Дет се вика с едно турбо , инжектори и електроника си в играта . Ако се заиграеш малко повече може да стигнеш лесно до към 1000-1200 коня но вече трябват повечко средства за нови части .
Докато М10 има един много здрав блок но за да минеш над 300 коня трябва да смениш всичко останало . Да не говорим , че от самото начало трябва да вземеш електроника , турбо , инжектори и тн за да минеш в турбо ерата . Докато 2JZ-GTE го взимаш 330 коня и с малко шмекерии може да тръгнеш да градиш от база 400 коня . Така , че абсолютно не е финансово оправдано да се опитваш да извадиш голяма мощност от М10 . За тази цел си има двигатели от S-серията и с подходящите чаркалаци правят чудеса не по-малки от тези на , които е способен 2JZ-GTE . Разбира се ако си фен едни 50 000 - 100 000 лв. няма да те бутнат
.
И въобще не мога да разбера идеята да се сравнява един обикновен 4-цилиндров 8 клапанов атмосферен двигател с един от най-добрите спортен клас двигатели на Тойота , който на всичкото отгоре е винтилов , турбо и почти 2 пъти по-голям . Явно е нямало какво да правите и само за това е останало да спорите
.
Докато М10 има един много здрав блок но за да минеш над 300 коня трябва да смениш всичко останало . Да не говорим , че от самото начало трябва да вземеш електроника , турбо , инжектори и тн за да минеш в турбо ерата . Докато 2JZ-GTE го взимаш 330 коня и с малко шмекерии може да тръгнеш да градиш от база 400 коня . Така , че абсолютно не е финансово оправдано да се опитваш да извадиш голяма мощност от М10 . За тази цел си има двигатели от S-серията и с подходящите чаркалаци правят чудеса не по-малки от тези на , които е способен 2JZ-GTE . Разбира се ако си фен едни 50 000 - 100 000 лв. няма да те бутнат

И въобще не мога да разбера идеята да се сравнява един обикновен 4-цилиндров 8 клапанов атмосферен двигател с един от най-добрите спортен клас двигатели на Тойота , който на всичкото отгоре е винтилов , турбо и почти 2 пъти по-голям . Явно е нямало какво да правите и само за това е останало да спорите

Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Мда M10 реално си е москвичов мотор и да го сравняваш с 2JZ-GTE e меко казано смешно. Този двигател във F1 е с друга глава, до която простосмъртен човек няма как да има достъп, а това че блока е здрав, какво значение има? Почти всеки чугунен блок независимо какво производство има потенциал ~1500 коня, въпроса е от кой е най-лесно да се изкарат ... това че във F1 BMW са решили да ги изкарат от M10 блок, просто му е родила славата, която и още се разнася из форумите 
За да отговорим на въпроса на човека: един постижим максимум на M10 с оригинална глава (с тунинг чарколяци, но оригиналната отливка) е ~500 коня без нитро, докато мотора на супрата само с отпушване на генерацията, чип и boost контролер е 500 коня и стига до ~1700 на макс.
Мотора, който можеш да сравняваш с 2JZ-GTE e S50/S52/S54. Те имат свойте плюсове и минуси. В сток вариант са с приблизително идентична мощност, но първото ниво на тунинга е много по-евтино за 2JZ ... както споменах по-горе отиваш на 400-500 коня при JZ само с отпушване. До 800-900 коня по-добър е пак JZ. Вече за коне над 1000 цените се изравняват и е въпрос на вкус. Плюса на S50 e че има по-бърза глава, но след работа по японеца също влиза в ~9к оборота ...

За да отговорим на въпроса на човека: един постижим максимум на M10 с оригинална глава (с тунинг чарколяци, но оригиналната отливка) е ~500 коня без нитро, докато мотора на супрата само с отпушване на генерацията, чип и boost контролер е 500 коня и стига до ~1700 на макс.
Мотора, който можеш да сравняваш с 2JZ-GTE e S50/S52/S54. Те имат свойте плюсове и минуси. В сток вариант са с приблизително идентична мощност, но първото ниво на тунинга е много по-евтино за 2JZ ... както споменах по-горе отиваш на 400-500 коня при JZ само с отпушване. До 800-900 коня по-добър е пак JZ. Вече за коне над 1000 цените се изравняват и е въпрос на вкус. Плюса на S50 e че има по-бърза глава, но след работа по японеца също влиза в ~9к оборота ...
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Ти остави ами т.нар. 1.5 jz (смесица от 1jz и 2jz) минава 10500 оборота.
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Аз бих добавил RB26 като пряк конкурент на Jay-Z 


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
Мда,ама ако е с N1 блок. 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
xpl0d написа:Аз бих добавил RB26 като пряк конкурент на Jay-Z




"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Здравейте въпросът ми е много прост M10B18 или 2JZ-GTE
divakusab написа:Понеже със един ваш съфорумец спорихме доста,въпроса стигна до тук.Кой от двата двигателя подлежи на максималко зверски тунинг?От кой могат да се извадят повече магарета?
това някакъв въпрос с повишена трудност ли е? 2jz-то е по-силния мотор за мене.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани