дали е36 може да сьбере м60 v8 3.0i

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 14 Фев 2006, 12:38

Ако сравним М50Б25 и М60Б30 от страната на сухите цифри, картината изглежда по този начин : 16 килограма
в полза на 6-така (разбирай по-малко), 22 к.с. и 46 Нм, постигани при по-ниски обороти, за 8-мака...
От тук, може да се каже, че положителните страни на тази конверсия ще са НЕЧОВЕШКИЯ звук на
8-мака и УНИКАЛНИЯ изглед под капака. Отрицателните страни, обаче, май надделяват -
характеристиките между 2.5 и 3-литровия двигател са по-скоро сходни, отколкото фрапиращо различаващи
се; вграждането на 8-мака ще е трудоемка мисия; поведението на автомобила, евентуално, ще се
промени, имайки предвид 16-те килограма "в плюс"; 8-маците са по-капризни откъм поддръжка
(поне така пишат из нет-а)...Ако и да съм голям почитател на 8-цилиндровите агрегати, не мога
да си кривя душата, че точно този тип конверсия (от М50Б25 на М60Б30) не ми се вижда удачна.
Съвсем друга бира, обаче, ще ше да изглежда картинката, ако в цялата тази история се вмъкваше
конверсия от М50Б20 към М60Б30 или в дадената да присъстваха двигателите М60Б40 или М62Б44.

И в крайна сметка решението си взимаш само и единствено ТИ...Понякога функционалността и
здравия разум не могат да надделеят над уникалността и любопитсвото от това, което ще се получи...;)

А ето как изглежда един 8-мак под капака на е36... :twisted:
Изображение
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Фев 2006, 16:59

16кг не мисля че ще ги усети,ако са същото място,(около 15кг е разликата между М40 и М42,аз лично разлика не видях)...въпроса е че В8-мака е по къс и тия килограми отива по назад(по към средата на колата),също така и скоростната кутия сигурно ще тежи повече....от тези неща мисля че по-може да усети разлика....другото нещо което си мисля,че като сухи данни не голяма разликата...22кс и 46нм...но ми се струва че начина на правене на конете при двата вдигателя е различно....В8-ка май има доста повече сила от ниски обороти??...според мен колата ще е доста добра като Гранд Тоуринг(ако мога така да се изразя)...ако има двигателя (демек не трябва да го плаща и него),няма да му излизе чак толкова много,а ако трябва да го купува направи на нещо 4.0 да се хвъря (да се разбира посочените от Lowdriver мотори)....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 15 Фев 2006, 11:47

При положение, че колата ти работи, защо трябва да я пипаш :?:
от опит ще ти споделя, че когато се опиташ да оправиш нещо работещо, то се разваля. Ще имаш наистина много ядове по вграждането на двигателя (ама много и то сериозни), скорости, трансмисия, а по обслужването още повече - първо трудно се работи над М60 дори в Е34, второ всичко е Х2, трето разликата наистина не е фрапираща, че да си струва всичкото това усилие. Съгласен съм, че звука на Осмака с правилни кюнци е зверски (макар да не мога да си кривя душата, шестака за мен си е шестак) и на тази кола Нм в ниски ще седят по-добре (макар пак подчертавам - ако наистина беше /Б40 може би да, ама /Б30), но колко ще ги усетиш.....
Моя съвет е да не пипаш хубавата 325-ца, да си я ползваш и караш и със събраните пари сложи този мотор в нещо друго - ще имаш кола на която да се возиш и да си вършиш работа, ще имаш и кола, над която можеш спокойно да работиш колкото време е необходимо, без да си притиснат от това, че ходиш пеша, ще можеш да я сетнеш така, както ти искаш и ще можеш спокойно да й скъсаш шортите от каране и като се счупи я оставяш в бокса, караш 325-цата докато я оправиш и после пак :twisted: и пак :twisted: и пак :twisted:
Мое мнение
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 16 Фев 2006, 2:48

ЛЕКО ДА НЕ НАПРАИТЕ НЕКОЯ КАТАСТРОФА

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 16 Фев 2006, 9:37

VT5602AK написа:ЛЕКО ДА НЕ НАПРАИТЕ НЕКОЯ КАТАСТРОФА

:yes: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 16 Фев 2006, 13:21

Скоро ще има видео.На тая Е30-ка с М60-така дето се подвизава тук в Свищов ;)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 4.09.2005

Мнение от 16V » 16 Фев 2006, 19:53

това ще е интересно с Е30
а има ли точно инфо на такави преработки в цифри на 400м?
много ме вълнува Е30 с М30б35 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

бьц-бъуй

Мнение от ОФИЦИАЛЕН » 16 Фев 2006, 19:58

e30-ска не е ли с четворка под капака, еби я. справка : ///Моторшпорт
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 16 Фев 2006, 20:46

Mного компетентно се изказа Официалния :evil:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Фев 2006, 22:11

последно какво ще се прави сега , ще се слага ли големата моторетка или нема???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.12.2005

Мнение от Turbolan » 17 Фев 2006, 21:51

Всичко може, трябва само да си достатъчно тъп...

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 17 Фев 2006, 23:34

RTS беха пуснали едно време серия на Е36 компакт с В8 едно време...
Иначе си е красота под капака В8 :winky:

Изображение

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2004

Мнение от DICH » 18 Фев 2006, 12:15

На алпина изрудите са в8 в купе на тройка.Тъй че начин има само да имаш желание.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook