дали е36 може да сьбере м60 v8 3.0i
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ако сравним М50Б25 и М60Б30 от страната на сухите цифри, картината изглежда по този начин : 16 килограма
в полза на 6-така (разбирай по-малко), 22 к.с. и 46 Нм, постигани при по-ниски обороти, за 8-мака...
От тук, може да се каже, че положителните страни на тази конверсия ще са НЕЧОВЕШКИЯ звук на
8-мака и УНИКАЛНИЯ изглед под капака. Отрицателните страни, обаче, май надделяват -
характеристиките между 2.5 и 3-литровия двигател са по-скоро сходни, отколкото фрапиращо различаващи
се; вграждането на 8-мака ще е трудоемка мисия; поведението на автомобила, евентуално, ще се
промени, имайки предвид 16-те килограма "в плюс"; 8-маците са по-капризни откъм поддръжка
(поне така пишат из нет-а)...Ако и да съм голям почитател на 8-цилиндровите агрегати, не мога
да си кривя душата, че точно този тип конверсия (от М50Б25 на М60Б30) не ми се вижда удачна.
Съвсем друга бира, обаче, ще ше да изглежда картинката, ако в цялата тази история се вмъкваше
конверсия от М50Б20 към М60Б30 или в дадената да присъстваха двигателите М60Б40 или М62Б44.
И в крайна сметка решението си взимаш само и единствено ТИ...Понякога функционалността и
здравия разум не могат да надделеят над уникалността и любопитсвото от това, което ще се получи...
А ето как изглежда един 8-мак под капака на е36...

в полза на 6-така (разбирай по-малко), 22 к.с. и 46 Нм, постигани при по-ниски обороти, за 8-мака...
От тук, може да се каже, че положителните страни на тази конверсия ще са НЕЧОВЕШКИЯ звук на
8-мака и УНИКАЛНИЯ изглед под капака. Отрицателните страни, обаче, май надделяват -
характеристиките между 2.5 и 3-литровия двигател са по-скоро сходни, отколкото фрапиращо различаващи
се; вграждането на 8-мака ще е трудоемка мисия; поведението на автомобила, евентуално, ще се
промени, имайки предвид 16-те килограма "в плюс"; 8-маците са по-капризни откъм поддръжка
(поне така пишат из нет-а)...Ако и да съм голям почитател на 8-цилиндровите агрегати, не мога
да си кривя душата, че точно този тип конверсия (от М50Б25 на М60Б30) не ми се вижда удачна.
Съвсем друга бира, обаче, ще ше да изглежда картинката, ако в цялата тази история се вмъкваше
конверсия от М50Б20 към М60Б30 или в дадената да присъстваха двигателите М60Б40 или М62Б44.
И в крайна сметка решението си взимаш само и единствено ТИ...Понякога функционалността и
здравия разум не могат да надделеят над уникалността и любопитсвото от това, което ще се получи...

А ето как изглежда един 8-мак под капака на е36...



Driver's Racing Team
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
16кг не мисля че ще ги усети,ако са същото място,(около 15кг е разликата между М40 и М42,аз лично разлика не видях)...въпроса е че В8-мака е по къс и тия килограми отива по назад(по към средата на колата),също така и скоростната кутия сигурно ще тежи повече....от тези неща мисля че по-може да усети разлика....другото нещо което си мисля,че като сухи данни не голяма разликата...22кс и 46нм...но ми се струва че начина на правене на конете при двата вдигателя е различно....В8-ка май има доста повече сила от ниски обороти??...според мен колата ще е доста добра като Гранд Тоуринг(ако мога така да се изразя)...ако има двигателя (демек не трябва да го плаща и него),няма да му излизе чак толкова много,а ако трябва да го купува направи на нещо 4.0 да се хвъря (да се разбира посочените от Lowdriver мотори)....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
При положение, че колата ти работи, защо трябва да я пипаш
от опит ще ти споделя, че когато се опиташ да оправиш нещо работещо, то се разваля. Ще имаш наистина много ядове по вграждането на двигателя (ама много и то сериозни), скорости, трансмисия, а по обслужването още повече - първо трудно се работи над М60 дори в Е34, второ всичко е Х2, трето разликата наистина не е фрапираща, че да си струва всичкото това усилие. Съгласен съм, че звука на Осмака с правилни кюнци е зверски (макар да не мога да си кривя душата, шестака за мен си е шестак) и на тази кола Нм в ниски ще седят по-добре (макар пак подчертавам - ако наистина беше /Б40 може би да, ама /Б30), но колко ще ги усетиш.....
Моя съвет е да не пипаш хубавата 325-ца, да си я ползваш и караш и със събраните пари сложи този мотор в нещо друго - ще имаш кола на която да се возиш и да си вършиш работа, ще имаш и кола, над която можеш спокойно да работиш колкото време е необходимо, без да си притиснат от това, че ходиш пеша, ще можеш да я сетнеш така, както ти искаш и ще можеш спокойно да й скъсаш шортите от каране и като се счупи я оставяш в бокса, караш 325-цата докато я оправиш и после пак
и пак
и пак
Мое мнение
Ати

от опит ще ти споделя, че когато се опиташ да оправиш нещо работещо, то се разваля. Ще имаш наистина много ядове по вграждането на двигателя (ама много и то сериозни), скорости, трансмисия, а по обслужването още повече - първо трудно се работи над М60 дори в Е34, второ всичко е Х2, трето разликата наистина не е фрапираща, че да си струва всичкото това усилие. Съгласен съм, че звука на Осмака с правилни кюнци е зверски (макар да не мога да си кривя душата, шестака за мен си е шестак) и на тази кола Нм в ниски ще седят по-добре (макар пак подчертавам - ако наистина беше /Б40 може би да, ама /Б30), но колко ще ги усетиш.....
Моя съвет е да не пипаш хубавата 325-ца, да си я ползваш и караш и със събраните пари сложи този мотор в нещо друго - ще имаш кола на която да се возиш и да си вършиш работа, ще имаш и кола, над която можеш спокойно да работиш колкото време е необходимо, без да си притиснат от това, че ходиш пеша, ще можеш да я сетнеш така, както ти искаш и ще можеш спокойно да й скъсаш шортите от каране и като се счупи я оставяш в бокса, караш 325-цата докато я оправиш и после пак



Мое мнение
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
VT5602AK написа:ЛЕКО ДА НЕ НАПРАИТЕ НЕКОЯ КАТАСТРОФА




След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани