Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
doko написа:...целта на променливата геометрия в общи линий не е ли да промени А/R -а на турбинния корпус.От което следва като лопатките на геометрията са затворени имаме турбинен корпус със малък A/R и при отворена геометрия голям A/R.
Целта е да променя А/Р-а, да.
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
От линка дето е постнал колегата могат да се изкарат много такива цитати: ran a VNT turbo for two years myself on a petrol road car, it was hopeless. Only Porsche have been able to make them work via the engine management system plus two electronically controlled wastegates. Hot rodders, drag racers, and car manufacturers have all now been trying these things on petrol engines for over twenty years. Nobody runs them.
Само не ми е ясно защо тоя неспирен копнеж да се опитат акитата след като навсякъде пише, че не са вкусни?
Само не ми е ясно защо тоя неспирен копнеж да се опитат акитата след като навсякъде пише, че не са вкусни?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
Ми хората си пробват - то без проби няма прогрес. Току виж някой ден (може би скоро) ще набарат златната среда и начин и ще почнат да ги правят както трябва 

Si non confectus, non reficiat.
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
Акитата не са им вкусни защото искат макс въртящ момент от 1200-300об/мин нисък разход и макс кс. на високи обороти но последното най много им горчи и затова тунерите ползват турбини без геометрия.А и топлината на изгорелите газове на бензиновите мотори се отразяват зле на тези турбини
Re: Турбокомпресор - защо wastegate, а не VNT?
николай го е написал много точно.
екзотика на материалите, усложняване на управлението са основните причини...
а единствената полза е по-добра отзивчивост на двигателя- нещо което при подходящо подбрани "нормални" турбини също може да се получи на много по-ниска цена.
няма нищо лошо в една стара, проста технология която дава 75% от резултатите на "последния вик", но стъпва на 50% на цената... примери много...
екзотика на материалите, усложняване на управлението са основните причини...
а единствената полза е по-добра отзивчивост на двигателя- нещо което при подходящо подбрани "нормални" турбини също може да се получи на много по-ниска цена.
няма нищо лошо в една стара, проста технология която дава 75% от резултатите на "последния вик", но стъпва на 50% на цената... примери много...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани