STRUT BRACES въпрос
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
по-въпроса за бомбетата -> всекидневните коли се опитват да си приближават бомбетата, защото се карат предимно само направо... докато колите който се карат при големи натоварвания в завои (т.е. коли които се карат по пистите) си ги раздалечават(както спомена selqtin)... но тази скоба не се слага заради това разбира се, а за да увеличи така нареченото torsional rigidity (устойчивоста на осукване) на шасито. замисляли ли сте се защо спортни коли са купета, само с 2 врати или примерно защо кабриолетите са толкова по-тежки от съотвените модели с покрив и пак имат по-лошо поведение на пътя
темата за пантите ми се стори интересна и се поразрових. това, което намерих е че така наречените hinged strut braces, са по-лоши от unhinged и са само за красота и по-лесен монтаж... интересно дали някой има преки наблюдения по темата

темата за пантите ми се стори интересна и се поразрових. това, което намерих е че така наречените hinged strut braces, са по-лоши от unhinged и са само за красота и по-лесен монтаж... интересно дали някой има преки наблюдения по темата

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Лудия се опитва да ви каже че леко натяга щангата на отваряне,а не че усилието е навън.Това е необходимо за да се оберат луфтовете и защото ако няма реглаж щангата няма да пасне,понеже повечето коли са криви има нужда от допълнителна настройка
Предназначението на strut brace е основно заради неравностите,които карат бомбетата да се събират.Това се получава когато се сложи твърдо окачване и се сложат ниско профилни гуми на голямо налягане.Иначе нормалното окачване и викоките гуми обират тези неравности и усилието не отива директно в коша..Някъде бях писал по въпроса за тея щанги и какво се случи когато си сложих твърдо окачване и после какъв беше ефекта от щангата.
Ускването на колата се предотвратява със стягане на купето с рол кейдж,с Х-брейсовете,полиуретанови тампони(или направо блъскат метални втулки,но примерно в група N са забранени),яки пружини и дебели swaybar-рове.Ма не и със strut brace
Предназначението на strut brace е основно заради неравностите,които карат бомбетата да се събират.Това се получава когато се сложи твърдо окачване и се сложат ниско профилни гуми на голямо налягане.Иначе нормалното окачване и викоките гуми обират тези неравности и усилието не отива директно в коша..Някъде бях писал по въпроса за тея щанги и какво се случи когато си сложих твърдо окачване и после какъв беше ефекта от щангата.
Ускването на колата се предотвратява със стягане на купето с рол кейдж,с Х-брейсовете,полиуретанови тампони(или направо блъскат метални втулки,но примерно в група N са забранени),яки пружини и дебели swaybar-рове.Ма не и със strut brace

Последна промяна landikar на 25 Яну 2006, 23:07, променена общо 3 пъти
по-въпроса за бомбетата -> всекидневните коли се опитват да си приближават бомбетата, защото се карат предимно само направо... докато колите който се карат при големи натоварвания в завои
Това има отношение към сходимостта и към камбъра,а не към strut brace-те.На нормалните коли предницата е по-затворена(също и на коли,които ще се движат с висока скорост),за да имат по-добра управляемост.Обаче при спортно каране това предизвиква силно недозавиване.Когато се отвори предницата колата "хапе" завоя по-силно,реагира по-директно на волана и спира много по-добре,защото отворената предница дава на гумите лек слип ъгъл.А гумите имат най-добро сцепление не направо,а при лек ъгъл.Тва си е различно за всяка гума.Обаче и това трябва да се прави с мярка,щото при висока скорост колата става много чувствителна.Макс 2 милиметра за стрийт каране.Аз съм си пуснал 1мм.
Страничният наклон(камбъра) пък се прави,за да може в завой гумата да не си стои на ръбовете,а да стъпи на цялата си площ.Така има по-голяма площ на сцепление(контактно петно).Тва е за писта.На макадам и сняг карат на ръбовете и там камбъра е друг.За пистарско каране на мен ми препоръчаха да пусна поне 2 градуса камбър.То и с оригиналните болтове повече не можах да направя.Иначе пилотите в Група N карат на 4 градуса.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Ускването на колата се предотвратява със стягане на купето с рол кейдж,с Х-брейсовете,полиуретанови тампони(или направо блъскат метални втулки,но примерно в група N са забранени),яки пружини и дебели swaybar-рове.Ма не и със strut brace
едното е следствие на другото


по-твърдите пружини и sway bar-овет си мисля, че нямат връзка с осукването на купето... освен може би, че колкото са по-твърди толкова по-устойчиво трябва да е и купето на осукване


wow не знаех, че чак с метални втулки се кара. е там сигурно наистина им изпопадат пломбите

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
a? колоните се събират при натиск... обърнати са навътре просто.. ето така / \ и като ги натиснеш- се събират...
скобата без панти е със предимство при по-равен терен и по-твърдо купе- демек във повечето състезателни коли за писта скобата е твърда. скобата със пантички пък е по-добра ако терена е по-неравен и/или се суче купето- пантичките дават известна гъвкавост която позволява на купето да се намести по-добре като все пак се запазва във общи линии камбера и сходимоста..
ефекта на скобата е по-остричка начална реакция при навиване на геврека (initial bite). смислените проекти също добавят и по-дебел преден sway bar за да максимизират ефекта.
скобата без панти е със предимство при по-равен терен и по-твърдо купе- демек във повечето състезателни коли за писта скобата е твърда. скобата със пантички пък е по-добра ако терена е по-неравен и/или се суче купето- пантичките дават известна гъвкавост която позволява на купето да се намести по-добре като все пак се запазва във общи линии камбера и сходимоста..
ефекта на скобата е по-остричка начална реакция при навиване на геврека (initial bite). смислените проекти също добавят и по-дебел преден sway bar за да максимизират ефекта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
[steeN] написа:по-твърдите пружини и sway bar-овет си мисля, че нямат връзка с осукването на купето... освен може би, че колкото са по-твърди толкова по-устойчиво трябва да е и купето на осукване в смисъл те го предизвикват, не го премахват
Да,прав си.Казах го неправилно.Тея железа намаляват страничното накланяне на купето и намаляват недозавиването.Ще разбера точно какво правят напролет.Тва лято уж колата ми беше стабилна,а като я подкараха състезателите почна да хвърля къчове като катър.И после подкалниците ми бяха доста тунинговани.Тва каране по асфалт с ляв крак на спирачката ебава майката на купето.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани