М20В25
Модератор: bum_bum
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
slavianko написа:Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то но те и на М30 не са. Просто на М30 са едни брутално големи и тежки и затова държат. Иначе са кекави биелите на М50 но на моторите с ванос. Безваносовите са доста по големи и си държат доста прилично. Просто кой чул кой не и пишат глупости. Да не говорим че биелите от М50 без ванос дори често ги ползват за ъпгрейди на S50-то щото са по здрави.BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Еми кво да правиш явно всеки си говори квото ще... Щом това което казваш е така,значи м50 с една читава гарнитура би издръжал на 1 бар без проблеми???
![Изображение](http://img710.imageshack.us/img710/8679/podpis14102011.jpg)
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М20В25
BULL3T написа:bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.
http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"
Но лично не знам как ще се държат на дрифт...
Имат в предвид, че са 60/40, а не че се регулират. 4 години съм с такива, бива да не съм разбрал, че нямат реглаж
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
bum_bum написа:BULL3T написа:bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.
http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit
Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"
Но лично не знам как ще се държат на дрифт...
Имат в предвид, че са 60/40, а не че се регулират. 4 години съм с такива, бива да не съм разбрал, че нямат реглаж
Що не започна с това?
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
![Изображение](http://img710.imageshack.us/img710/8679/podpis14102011.jpg)
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М20В25
То си е с пружините. Нямам идея как е за дрифт обаче, аз почти не съм я карал направо тая кола, кво остава за дрифт ![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
Имай в предвид че за дрифт задницата трябва да е дори малко по ниска а с тия едва ли ще го постигнеш това. Нямам идея като твърдост и като гасене как ще се държи тоя билщайн на дрифт но със сигурност един ден ще се ядосваш както аз сега че не можеш да си правиш и реглаж и на височина. Отделно тия амортисьори ако не ги ползваш с пружините които ги дават оригинално за тях твърде е възможно да не си изобщо доволен. Не всеки амортисьор е в диапазона на всяка пружина. Когато имат реглаж на твърдост ок можеш да ги нагодиш по пружините до някаква степен но ако нямат е много трудно. Казвам ти го от опит това щото сега точно с това си блъскам главата и докато си реша проблема си я скъсах от блъскане докато стане на моятаBULL3T написа:За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: М20В25
slavianko написа:Имай в предвид че за дрифт задницата трябва да е дори малко по ниска а с тия едва ли ще го постигнеш това. Нямам идея като твърдост и като гасене как ще се държи тоя билщайн на дрифт но със сигурност един ден ще се ядосваш както аз сега че не можеш да си правиш и реглаж и на височина. Отделно тия амортисьори ако не ги ползваш с пружините които ги дават оригинално за тях твърде е възможно да не си изобщо доволен. Не всеки амортисьор е в диапазона на всяка пружина. Когато имат реглаж на твърдост ок можеш да ги нагодиш по пружините до някаква степен но ако нямат е много трудно. Казвам ти го от опит това щото сега точно с това си блъскам главата и докато си реша проблема си я скъсах от блъскане докато стане на моятаBULL3T написа:За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
Мерси Славянко. Аз питам защото се колебая между този биощайн, кони спорт и д2 дирфт серията...
Единственото нещо което ме спира за д2то е че изисква много по-завършена кола,а мойта тепърва започвам да я правя... Отделно знам че кола с д2 дрифт серията е абсурд да я изкараш по улиците...
Защо казваш че е проблем това с височината на задницата??
![Изображение](http://img710.imageshack.us/img710/8679/podpis14102011.jpg)
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
D2-то за мен не е окачване но това си е мое мнение. Мога да ти кажа че кони спорт натегнато и със 9кг-мови пружини също е ъпсурд да я караш по улиците. Най малката неравност я усещам като кратер. И това въпреки че не съм минал на твърдо с унибали а все още съм си с тампониете горе, макар и преработени и доста по твърди но си ги има.BULL3T написа:Мерси Славянко. Аз питам защото се колебая между този биощайн, кони спорт и д2 дирфт серията...
Единственото нещо което ме спира за д2то е че изисква много по-завършена кола,а мойта тепърва започвам да я правя... Отделно знам че кола с д2 дрифт серията е абсурд да я изкараш по улиците...
Защо казваш че е проблем това с височината на задницата??
Проблем е с височината защото тия комплекти на билщайн не са от най ниските на височина инямат реглаж на височина освен В16-то както ти казах трябва си по ниска задница. Виж си снимката от подписа ти долу на колата колко и е по ниско задницата
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Мисля че малко се изместихме от темата но предполагам на повечето читатели ще им е от полза това което съм написал и един ден да не откриват топлата вода като мене.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: М20В25
slavianko написа:Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то...BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Всъщност, Славянко, мотовилките на М50 без Ванос са ковани. Поне по смисъла на това, какъв начин за
обработка на метала е избран при тяхното производство.
За това свидетелства и информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател :
![Изображение](http://img54.imageshack.us/img54/977/30csl2podpis4rv.jpg)
Driver's Racing Team
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М20В25
Хм. Сега ме хвърли в тъч. Определено знаех че са доста здрави но не и че са ковани. Но според написаното наистина така излиза.lowdriver написа:slavianko написа:Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то...BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Всъщност, Славянко, мотовилките на М50 без Ванос са ковани. Поне по смисъла на това, какъв начин за
обработка на метала е избран при тяхното производство.
За това свидетелства и информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател :
Полезно инфо за което благодаря
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани