М20В25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 19:12

slavianko написа:
BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то но те и на М30 не са. Просто на М30 са едни брутално големи и тежки и затова държат. Иначе са кекави биелите на М50 но на моторите с ванос. Безваносовите са доста по големи и си държат доста прилично. Просто кой чул кой не и пишат глупости. Да не говорим че биелите от М50 без ванос дори често ги ползват за ъпгрейди на S50-то щото са по здрави.


Еми кво да правиш явно всеки си говори квото ще... Щом това което казваш е така,значи м50 с една читава гарнитура би издръжал на 1 бар без проблеми???
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2011, 19:36

BULL3T написа:
bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.

http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit


Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"

Но лично не знам как ще се държат на дрифт...


Имат в предвид, че са 60/40, а не че се регулират. 4 години съм с такива, бива да не съм разбрал, че нямат реглаж :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 20:15

bum_bum написа:
BULL3T написа:
bum_bum написа:Тва го е превеждал някой, дето е преписвал на изпитите.

http://www.bilstein.nl/bilstein/b10_powerkit


Иво моля те погледни какво пише на една от снимките: "ride height modified shock absorber"

Но лично не знам как ще се държат на дрифт...


Имат в предвид, че са 60/40, а не че се регулират. 4 години съм с такива, бива да не съм разбрал, че нямат реглаж :)


Що не започна с това? :winky:

За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М20В25

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2011, 20:20

То си е с пружините. Нямам идея как е за дрифт обаче, аз почти не съм я карал направо тая кола, кво остава за дрифт :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 03 Фев 2011, 20:38

BULL3T написа:За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
Имай в предвид че за дрифт задницата трябва да е дори малко по ниска а с тия едва ли ще го постигнеш това. Нямам идея като твърдост и като гасене как ще се държи тоя билщайн на дрифт но със сигурност един ден ще се ядосваш както аз сега че не можеш да си правиш и реглаж и на височина. Отделно тия амортисьори ако не ги ползваш с пружините които ги дават оригинално за тях твърде е възможно да не си изобщо доволен. Не всеки амортисьор е в диапазона на всяка пружина. Когато имат реглаж на твърдост ок можеш да ги нагодиш по пружините до някаква степен но ако нямат е много трудно. Казвам ти го от опит това щото сега точно с това си блъскам главата и докато си реша проблема си я скъсах от блъскане докато стане на моята
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М20В25

Мнение от BULL3T » 03 Фев 2011, 20:56

slavianko написа:
BULL3T написа:За дрифт става ли ,че мисля да се обзаведа с такова и ейбах пружни?
Имай в предвид че за дрифт задницата трябва да е дори малко по ниска а с тия едва ли ще го постигнеш това. Нямам идея като твърдост и като гасене как ще се държи тоя билщайн на дрифт но със сигурност един ден ще се ядосваш както аз сега че не можеш да си правиш и реглаж и на височина. Отделно тия амортисьори ако не ги ползваш с пружините които ги дават оригинално за тях твърде е възможно да не си изобщо доволен. Не всеки амортисьор е в диапазона на всяка пружина. Когато имат реглаж на твърдост ок можеш да ги нагодиш по пружините до някаква степен но ако нямат е много трудно. Казвам ти го от опит това щото сега точно с това си блъскам главата и докато си реша проблема си я скъсах от блъскане докато стане на моята


Мерси Славянко. Аз питам защото се колебая между този биощайн, кони спорт и д2 дирфт серията...

Единственото нещо което ме спира за д2то е че изисква много по-завършена кола,а мойта тепърва започвам да я правя... Отделно знам че кола с д2 дрифт серията е абсурд да я изкараш по улиците...

Защо казваш че е проблем това с височината на задницата??
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 03 Фев 2011, 22:19

BULL3T написа:Мерси Славянко. Аз питам защото се колебая между този биощайн, кони спорт и д2 дирфт серията...

Единственото нещо което ме спира за д2то е че изисква много по-завършена кола,а мойта тепърва започвам да я правя... Отделно знам че кола с д2 дрифт серията е абсурд да я изкараш по улиците...

Защо казваш че е проблем това с височината на задницата??
D2-то за мен не е окачване но това си е мое мнение. Мога да ти кажа че кони спорт натегнато и със 9кг-мови пружини също е ъпсурд да я караш по улиците. Най малката неравност я усещам като кратер. И това въпреки че не съм минал на твърдо с унибали а все още съм си с тампониете горе, макар и преработени и доста по твърди но си ги има.
Проблем е с височината защото тия комплекти на билщайн не са от най ниските на височина инямат реглаж на височина освен В16-то както ти казах трябва си по ниска задница. Виж си снимката от подписа ти долу на колата колко и е по ниско задницата ;) Ако пък съумееш да я смъкнеш някак с преправяния то тия амортисьори не са пригодени да работят в тоя диапазон и заминават по бързо. Аз сега заради това тия дни като си нанижа вече готовите Кони койловъри отзад задължително ще си удължа ботушите с около 5см. Конито е много як амортисьор и не отстъпва по нищо на които и да е дуги известни марки да не казвам че и по ми харесва от повечето но това е недостатъкът му че няма по ниска серия и се продават като за нормално ниска кола. Но пък аз твърдо си исках конито заради това как гаси и как работи и затова предпочитам да си преправя някой неща включително и ботушите но да съм с него отколкото с някой по евтина марка която ми е по джоба но която ще монтирам плъг енд плей като Д2 и да се ядосвам после. Другото заради което не искам готови койлове е че повечето производители ги правят сятайки ги за оригиналното тегло на модела. Никой няма да ми отчете факта че аз вече съм с почти с 400кг по лека кола

Мисля че малко се изместихме от темата но предполагам на повечето читатели ще им е от полза това което съм написал и един ден да не откриват топлата вода като мене.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: М20В25

Мнение от lowdriver » 04 Фев 2011, 15:14

slavianko написа:
BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то...

Всъщност, Славянко, мотовилките на М50 без Ванос са ковани. Поне по смисъла на това, какъв начин за
обработка на метала е избран при тяхното производство.
За това свидетелства и информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател :
Изображение
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М20В25

Мнение от slavianko » 04 Фев 2011, 15:37

lowdriver написа:
slavianko написа:
BULL3T написа:Е що тогава се правят на интересни всички викат че на м50 точно биелите са му били слаби??? Последно ковани ли са или не???!!!
Щото по форумите можеш да прочетеш всякакви неща и да напишеш всякакви без дори да имаш представа. Не са ковани биелите на М50-то...

Всъщност, Славянко, мотовилките на М50 без Ванос са ковани. Поне по смисъла на това, какъв начин за
обработка на метала е избран при тяхното производство.
За това свидетелства и информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател :
Изображение
Хм. Сега ме хвърли в тъч. Определено знаех че са доста здрави но не и че са ковани. Но според написаното наистина така излиза.
Полезно инфо за което благодаря :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.12.2010

Re: М20В25

Мнение от ViVas » 05 Фев 2011, 16:10

Браво супер значи вече е ясно че биелите си остават от М50!!! Много полезно инфо

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook