Downpipe-???
Модератор: bum_bum
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
С други думи изгорелите газове като преминат през турбото трябва да излязат от някъде - е, това става през даунпайпа. Ако даунпайпа е тесничък се получава обратно налягане и турбото се "запушва" на високи обороти, в следствие на което колата върви по-малко. Обикновено като се слага по-голямо турбо с него трябва да се сложи и по-голям даунпайп, за предпочитане и изпускателна система до отзад с тръби с по-голямо сечение и разбира се разни неща от към всмукателанта част - където и по веригата "въздушен филтър->компресорна част на турбото->Интеркулер->Дроселова клапа->Всмукателен колектор->Глава/вмсукателни клапани->Глава изпускателни клапани->Изпускателен колектор->Турбинна част на турбото->Даунпайп" да имаш тясно място не е добре за мощността и ефекта от ъпгрейда. Тук ключовият момент е какво наричаме "тясно място" - уточнявам този момент, защото "тясно" не винаги значи по-малко. Понякога твърде големите неща също са вредни - гигантски интеркулер с адски дълги пътища на въздуха сложени на несъответсващо малка турбина не е добър избор. Прекомерно портване на главата в стил "давай колко може" също може да е вредно. Тук е и тънката част - къде какво да пипнеш и с колко - еднозначен отговор за всички двигатели няма - зависи от толкова много неща, че не е истина. Многото опит и повечко четене и сметки помагат доста за да се постигне добър резултат. 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани