Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Soul_Fly написа:VisualErection написа:С бутало от м50 б25 ванос ще стърчи над блока не става. С ис бутала 85mm ще стане но иска стъргане.
Славянко пак ли ще питаш кой говори за м44 85мм бутала или вече го видя
![Embarassed2 :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed2 :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- KUMHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
vankatagsi написа: Сега ясно че и като го направиш 2.9 пак непречи да се сдобиеш с тях, но всичко опира до средства , а на нещата които си изброил стойността идва колкото на с50. Иначе успех с начинанието с интерес ще следя темата.
Както написах в първия пост не сам се хванал да го правя,просто исках да обсъбим плюсове и минуси и най вече да го има всичко написано черно на бяло.Все пак си е няк'ъф вариант за тунинг и ще е полезна тема за тези които се хванат да го правят.много полезни неща се изписаха и се надявам тъка да продължи.
На сток м50б25 буталото спрямо блока как стой в гмт,в смисал равно с блока ли е или...?
- VisualErection
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Sliven, Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i,e30 328i
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Не съм мерил с точност но са 1мм поне над блока но за сметка на това пък са вдлъбнати в средата.
А това е м52б28(от ляво) спрямо м50б25 без ванос (дясно). И ако искаш да слагаш вал с50 или дори б28 трябват други биели защото м50 биелите ще опират в блока.
А това е м52б28(от ляво) спрямо м50б25 без ванос (дясно). И ако искаш да слагаш вал с50 или дори б28 трябват други биели защото м50 биелите ще опират в блока.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Има и 130мм-трови биели които също стават.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Лошото е че колянов вал с по голям ход от 77мм ( примерно от ТДС, б28, б30..) и м50 биели, биелите се удрят в ръбовете на цилиндрите на блока... дори и в блока от б28... Затова трябва да се използват биели от м52 моторите или по-новите ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Е моят вал е с ход 82.8 и биелите са ми ковани за М50 135мм-трови и нямам грижи. Като ги пуснах в блока точно на това обърнах внимание, дали минават близо до блока но дори има мегдан за още многоSoul_Fly написа:Лошото е че колянов вал с по голям ход от 77мм ( примерно от ТДС, б28, б30..) и м50 биели, биелите се удрят в ръбовете на цилиндрите на блока... дори и в блока от б28... Затова трябва да се използват биели от м52 моторите или по-новите
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Това което сме пробвали е все с м52 блок и м50 биелитe винаги опират
нз с чугуна как ще е
може би прблема не е в дължината а в дебилината на биелата в този очастък който съм оградил на снимките![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Изображение](http://img269.imageshack.us/img269/8906/jdv1256502309a.th.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
може би прблема не е в дължината а в дебилината на биелата в този очастък който съм оградил на снимките
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Изображение](http://img269.imageshack.us/img269/8906/jdv1256502309a.th.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Хм.Soul_Fly написа:Това което сме пробвали е все с м52 блок и м50 биелитe винаги опиратнз с чугуна как ще е
може би прблема не е в дължината а в дебилината на биелата в този очастък който съм оградил на снимките
Uploaded with ImageShack.us
![луд!?!?! :kuku:](./images/smilies/bduh.gif)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Е да опират и на М52 и на М50 но пък аз правя малко освобождаване в основата на цилиндъра и по този начин поставям дори биела от М20 която в основата е широка
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- VisualErection
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Sliven, Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i,e30 328i
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
И това е добър вариант. На блоковете има такива срезки просто са малки искат още малко.
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
На м50в25 (чугуна) никъде не опира със стандартните биели и тдс вал, като цяло си остава доста място от биелата до блока и няма да има проблем ![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
Именно и при мен нямаше проблемиSToDo написа:На м50в25 (чугуна) никъде не опира със стандартните биели и тдс вал, като цяло си остава доста място от биелата до блока и няма да има проблем
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Конверсия б25 към б29 - тема за разговор
тук напипах една интересна информация и статистика..вярвам ще помогне на някой Тя оригинално е на немски ма през гугъл преводач я направих на английски ето сайта от който зех инфото
http://translate.google.bg/translate?js ... tm&act=url
http://translate.google.bg/translate?js ... tm&act=url
![Изображение](http://i65.photobucket.com/albums/h222/marlowsk8/boostsig.jpg)
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани