Турбо и Понтиак Firebird ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Турбо и Понтиак Firebird ?

Мнение от Vasilen » 15 Дек 2005, 10:32

Значи въпроса е следния, имаме Понтиак Firebird 94 год, V6 3.4L може ли да се сложи турбо? Колата е на мой приятел който има желание, но европейски майстор му казва че V6 моторите били кекави и не е добра идея да слага турбо на тази кола.
Споделете вижданията си какви проблеми биха могли да се появът и дали ефекта ще е добър.
Особенно ми се иска да чуя мнениято на алх, както и на всички други спецове от тези в УСА, Южна Африка, България да не ги изброявам поименно. Ако някой е имал допир до такъв мотор би било страхотно да сподели вижданията си и опита си.
Благодаря Ви за отделеното време!
May the BMW force be with you!


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 15 Дек 2005, 10:33

тррудна задача ще е -по лесно компресор :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Дек 2005, 10:36

аз навремето имах транс ам 8цил ама имах приятел4ета дето караха такива 6-таци разни ама мъртви не вървяха грам:) кажи на хората че става работата ама требва голяма турбинка да не ги запушва

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 15.12.2005

Мнение от tutin » 15 Дек 2005, 11:00

Защо компресор ? Казаха ми също, че сигурно ще трябва да е би-турбо ако е турбо защото бил V-образен двигателя.. не знам колко това е така.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Дек 2005, 12:15

tutin написа:Защо компресор ? Казаха ми също, че сигурно ще трябва да е би-турбо ако е турбо защото бил V-образен двигателя.. не знам колко това е така.


Това за би-турбото не е добрата идея-адски трудно изпълнимо технически!
Там в УСА където пребивавам има място където се занимават с подобни неща,до някой ден ще питам и ще имаме малко истинска информация,а не догадки!
Иначе лудия е прав,ако е турбо трябва да е голямо и то доста!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Дек 2005, 16:30

двигателя е слаб и чуплив. аз лично не бих изобщо се занимавал със него... но.. има едно голямо "но"... 89та понтиак изкараха трансам със турбо двигател. правиха го само една година (20 годишнина), та са доста редки. двигателя е в6 3.8 литра.. мисля че бяха със 250 коня. нищо работа- но този двигател носи до 1500 коня със други бутала и разни дребни неща вътре - същия е като на бюик гранд нешънъл а на тях им викат "американските супри" ... не знам кво има в тоз двигател- знам че визуално са почти еднакви със въпросния в6 във колата на твоя приятел. та мисълта ми е че блока сигурно е същия, но буталата и други неща вътре са други. колко е различен и дали може да се помпа като другия- не знам...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook