Тунинг на M52B28TU

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Тунинг на M52B28TU

Мнение от slavianko » 13 Май 2010, 19:19

koyota написа:
slavianko написа:
koyota написа:Ако те интересува имам дросели и еърбокс от М3 в комплект с дюзи и рейка. За цена ще се разберем!
Да не си се отказал вече от атмосверният тунинг.

Отказах се от тунинга като цяло за съжаление! В момента не мога да си го позволя :confused:
:confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: Тунинг на M52B28TU

Мнение от sotir4o » 15 Окт 2010, 21:04

Аз пък не съм се отказал и мисля за всмукателния колектор,
въпреки,че всички казват -"не си прави,че ще се осере всичко" :mhihi:
де.ба мисля да си направя...
Гледах всякакви колектори,нови,стари,карбон,оригинални,но
искам по-особен дизайн който няма откъде да го купя!Мисълта ми е
защо не се правят такива като на F1 или М49,М88 примерно????
Ясно се вижда,че дюзата седи над тромпета,а не над клапана под някакъв
ъгъл.Също така ми е известно,че оборотите са съвсем други при "онези"
двигатели.Обаче колектора на М88 направо изби рибата 8)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: Тунинг на M52B28TU

Мнение от sotir4o » 19 Окт 2010, 23:02

Реших,че дизайна на М8 е най-удачен.Мисля да го направя от алуминий,
проблема е,че не знам какъв адаптер за дроселите да взема и откъде?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг на M52B28TU

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2010, 23:14

Имам фланец за дроселите ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Тунинг на M52B28TU

Мнение от Бумърчето » 05 Ное 2010, 21:37

sotir4o написа:Четох в другия форум за колекторите от М50В25 и какъв е ефекта от замяната.Просто не мога да повярвам,че се влошават нещата!чудех се какъв колектор тогава би имал по-добър ефект?Да кажем,че съм си взел разплетена генерация,ще сваля катализаторите,имам спортен филтър K&N,ще сменя свещите.Разбрах се с един колега от форума да сложи друга програма на компа.Мислех си и да махна виското,да сложа още една ел.перка при по-ниски градуси.И това ли е всичко което мога да направя по този мотор???Колата е Е39,тежка кола и си мисля,че замяната на ориг. маховик с лек няма да е много удачно.Моля споделете ако някой има някаква нова идея :help:

Съвет: смени мотора с по голям и ползвай същата трансмисия от донора.
Факт: малко неща могат да се направят на атмосферен двигател и то само за улесняване на работата му. Факт е че сериозните неща се постигат с компресори,турбо и турбокомресори (знаеш разликата) а основата е кубатура на мотора. С моя приятел стигнахме до извода но продължаваме да работим по проекта от спортна злоба , НО се наливат пари и резултата е неясен- ще го видим на пистата пък първо на диното..... А знаеш сигурно че ресурса след конверсията доста намалява,но не префасонираш само мотора сменяш трансмисия и спирачки-донори(една кола трябва да спира колкото и бяга - условие) и задължително укрепваш купето особенно като усилията стават адски....А сумата расте ли расте.Последното беше ако гръмнем двигателя да купуваме друг и т.н.
Надявам се разбра за кво иде реч!!! А може да пробваш спрея но внимавай , консултирай се!
Относно маховика - не го пипай съвета е безплатен-колата е тежка а баирите по някога са големи на ли няма да я караш само на писта и то равна...

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook