Въпрос за турбо и още въпроси
Модератор: bum_bum
3 мнения
• Страница 1 от 1
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Въпрос за турбо и още въпроси
Видях едно турбо свалено от Волво 460 1,7 бензин,външно изглеждащо много добре,без следи да е пропускало масло.На него пише Гарет.48 М10.Размерите са:Входни отвори за въздуха-външен 52мм,вътрешен 43мм;Изходни за въздуха-външен 51мм,вътрешен 37,5мм.С вграден уестгейт е.Турбото е с част от изпуск. тръби и не мога да премеря нищо там.Искам да го сложа на двигател М20Б20,обаче ми изглежда доста дребничко.От друга страна пък колата ми е за всекидневно ползване и не е за драг,но все пак очаквам да достигне около 200 коня.Въпросът ми е -ще ми върши ли работа да го купувам или не?Цената която искат е 350 лв.Може ли да се сложи интеркуулера пред водния радиатор,защото нямам къде на друго място.Водните радиатори за М20Б20 и М20Б25 дали са еднакви?Още един въпрос-как преправяте сервото,така че да работят спирачките с серво?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Въпрос за турбо и още въпроси
valentino написа:Видях едно турбо свалено от Волво 460 1,7 бензин,външно изглеждащо много добре,без следи да е пропускало масло.На него пише Гарет.48 М10.Размерите са:Входни отвори за въздуха-външен 52мм,вътрешен 43мм;Изходни за въздуха-външен 51мм,вътрешен 37,5мм.С вграден уестгейт е.Турбото е с част от изпуск. тръби и не мога да премеря нищо там.Искам да го сложа на двигател М20Б20,обаче ми изглежда доста дребничко.От друга страна пък колата ми е за всекидневно ползване и не е за драг,но все пак очаквам да достигне около 200 коня.Въпросът ми е -ще ми върши ли работа да го купувам или не?Цената която искат е 350 лв.Може ли да се сложи интеркуулера пред водния радиатор,защото нямам къде на друго място.Водните радиатори за М20Б20 и М20Б25 дали са еднакви?Още един въпрос-как преправяте сервото,така че да работят спирачките с серво?
много въпроси наведнъж задаваш
най-добре звънни за 5 мин че иначе доста писане трябва
- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: Въпрос за турбо и още въпроси
valentino написа:Видях едно турбо свалено от Волво 460 1,7 бензин,външно изглеждащо много добре,без следи да е пропускало масло.На него пише Гарет.48 М10.Размерите са:Входни отвори за въздуха-външен 52мм,вътрешен 43мм;Изходни за въздуха-външен 51мм,вътрешен 37,5мм.С вграден уестгейт е.Турбото е с част от изпуск. тръби и не мога да премеря нищо там.Искам да го сложа на двигател М20Б20,обаче ми изглежда доста дребничко.От друга страна пък колата ми е за всекидневно ползване и не е за драг,но все пак очаквам да достигне около 200 коня.Въпросът ми е -ще ми върши ли работа да го купувам или не?Цената която искат е 350 лв.Може ли да се сложи интеркуулера пред водния радиатор,защото нямам къде на друго място.Водните радиатори за М20Б20 и М20Б25 дали са еднакви?Още един въпрос-как преправяте сервото,така че да работят спирачките с серво?
ако ти е малко аз имам голямо
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани