Роди се роди сеееее
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Роди се роди сеееее
Най-сетне се роди първия М50 турбо двигател в БГ (поне доколкото аз знам
)
След двуседмична борба секретния до момента проект даде първите си резултати, снощи го възпламенихме и тествахме. Невероятно добро ускорение, имах чувството че губя на моменти контрол върху колата, но то може да е продиктувано от това че не съм я карал 2 седмици
За тези които не са запознати става дума за Е34 520 М50В20 без Ванос, турбина Гарет Т3 на 0.4-0.5 бара, сглобката на всички детайли както и направата на допълнителните детайли беше в сервиз Хеед 91.
Използвани бяха консултациите (за което много им благодаря )на ЛудияГСМ, alx, Киро Бавареца (които осигури турбината)
Сагата започна когато изходящите тръби трябваше да излизат настрани от турбината и нямаше място, в Хеед направиха изцяло нов фланец като промениха посоката на излизане право назад, като успяха да вградят оригиналния уест гейт клапан и керамичната втулка. След което изработиха колекторите и ... и ... и .... и много други неща.
Сега се надявам довечера Лудия да ми даде последните неща и да направим една весела вечер на турбо тройката
или както предложи Цене да се кръстим Духалки Squad
До края на седмицата ще отидем и на Дино(завър) стенда да видим и колко коне съм добавил, като магарето по традиция си остава едно, зад волана
Невероятно щастлив съм
Е ето и малко снимки
http://turbo.businessimot.com

След двуседмична борба секретния до момента проект даде първите си резултати, снощи го възпламенихме и тествахме. Невероятно добро ускорение, имах чувството че губя на моменти контрол върху колата, но то може да е продиктувано от това че не съм я карал 2 седмици

За тези които не са запознати става дума за Е34 520 М50В20 без Ванос, турбина Гарет Т3 на 0.4-0.5 бара, сглобката на всички детайли както и направата на допълнителните детайли беше в сервиз Хеед 91.
Използвани бяха консултациите (за което много им благодаря )на ЛудияГСМ, alx, Киро Бавареца (които осигури турбината)
Сагата започна когато изходящите тръби трябваше да излизат настрани от турбината и нямаше място, в Хеед направиха изцяло нов фланец като промениха посоката на излизане право назад, като успяха да вградят оригиналния уест гейт клапан и керамичната втулка. След което изработиха колекторите и ... и ... и .... и много други неща.
Сега се надявам довечера Лудия да ми даде последните неща и да направим една весела вечер на турбо тройката




До края на седмицата ще отидем и на Дино(завър) стенда да видим и колко коне съм добавил, като магарето по традиция си остава едно, зад волана



Невероятно щастлив съм

Е ето и малко снимки
http://turbo.businessimot.com
May the BMW force be with you!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани