Могат ли 4000 лв да направят е36 320 13"сек кола
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
значи ако трябва да е лъскаво и марково всичко не стигат до никъде парите ако има части които не са от световноизвестен производител или са втора ръка + личен труд става работата и 4000лева те оправят това е моето мнение!!!
F-14 написа: До тук не успя да ме обориш но може да продължим темата е цяло удоволствие за мен
Ама ний оборваме ли се





F-14 написа: Говорихме за хонди тука,за астри...ама един се обади за БМВ и това беше Камикадзето и видя какво става
Не видях(не разбрах какво стана) дай Жокер...
F-14 написа:А на калин астрата прави с малко пари 13 или даже горни 12 нали така?
Стига общи приказки, бъди по-точен



[quote"F-14"]Можеш да можеш да направиш Астра с нитро и вал на 13 ама не можеш от Е36 купе с 4К да направиш 13 секундна кола която да изържи.[/quote]
Последните думи от цитата са меко казано смешни

е21 345 0-402м 12.18


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:
Ама ний оборваме ли сеТи можеш ли да обориш нашият общ познат Андрей или брат му
Той си знае неговото и точка
F-14 написа:
Не видях(не разбрах какво стана) дай Жокер...F-14 написа:А на калин астрата прави с малко пари 13 или даже горни 12 нали така?
[quote"F-14"]Можеш да можеш да направиш Астра с нитро и вал на 13 ама не можеш от Е36 купе с 4К да направиш 13 секундна кола която да изържи.
Последните думи от цитата са меко казано смешни

1.Ами не се оборваме общо взето си чешем езиците щото аз през ден два поръчвам квото съм си наумил и знам каква ми е общата сметка - резултата ще е виден след неопределено време...Oния ги знам...опел та опел...
2.Аз жокер няма какво да давам смятам че Камикадзето точно и ясно написа че няма да стане издръжлива колата.
3.Да астрата е мерена с G-tech - не смятам че е нужно да разчитам на Божуришката измервателна техника на настилка ралична от пътната и с наклон достатъчен да забави и драгстер....
Не разбрах само кое ти е смешно?Ако смяташ че с 4К ще направиш добро е36 да върви на долни 13 ГРЕШИШ.Нито ще изглежда добре,нито ще е здраво.
Казах ти какво искам- като вдигна капака да свети.Малко ли ми е че колата е морално остарял дизайн и като цяло с грозноват вид че и трябва да я правя бегачка с кулер от бус като оная софийската калибра?
Е не благодаря

таз е36 320-ка за да е 13 секунди трябва да е 250+ коня на гумите което не е много ако беше 325 или 328, но от 2та литра 250 коня на гумите ще искат буталца, хубави разпределителни валове и може би биели ... или поне така съм чувал
интересното е че всички налитат на турбиниране.. аз пък си мисля че е време хората да разберат че ако драга им е целта, азотирането е доста по-евтино, сигурно и много много по-лесно за нагласяне... от там и си мисля че 4000 лева за 250 коня на гумите са напълно постижими ако труда си е от тебе. дори кат се замисля по-така и може да стигнат и за едно елементарно но добре направено турбиниране... разбира се труда пак от тебе...
и за да не съм голословен...
мокра азотна система - $500 (да не кажа $300 втора ръка)
прогресивен азотен контролер $100 (щото тоз 2 литра хамстер ша тряя се пръска още на 1-2 най-вероятно)
2 електромагнита за азота и горивото - $150
тръбички, винтчета и тн - $100
произволен глупав пигибек дето се занимава да връща аванса кат го натиснеш и нищо друго - $150-200
буталца (ако искаш да е добре изпипано) - $400 примерно (не трябва да са кой знае какво)
клапа за след изходящия колектор (със капаче) - $100
общо - $1500
да кажеме че съм изпуснал дребни неща... още $500..
да кажеме че за консистентност (bracket racing) някои ден като набере популярност ще иска да сложи ключе за диапазон на оборотите че да пръска всеки път еднакво... още $100
общо $2100...
транспорта не го включвам... тез неща дет съм ги написал всъщност могат да я вкарат таз кола и във 12те ама.. става ненадеждно..

интересното е че всички налитат на турбиниране.. аз пък си мисля че е време хората да разберат че ако драга им е целта, азотирането е доста по-евтино, сигурно и много много по-лесно за нагласяне... от там и си мисля че 4000 лева за 250 коня на гумите са напълно постижими ако труда си е от тебе. дори кат се замисля по-така и може да стигнат и за едно елементарно но добре направено турбиниране... разбира се труда пак от тебе...
и за да не съм голословен...
мокра азотна система - $500 (да не кажа $300 втора ръка)
прогресивен азотен контролер $100 (щото тоз 2 литра хамстер ша тряя се пръска още на 1-2 най-вероятно)
2 електромагнита за азота и горивото - $150
тръбички, винтчета и тн - $100
произволен глупав пигибек дето се занимава да връща аванса кат го натиснеш и нищо друго - $150-200
буталца (ако искаш да е добре изпипано) - $400 примерно (не трябва да са кой знае какво)
клапа за след изходящия колектор (със капаче) - $100
общо - $1500
да кажеме че съм изпуснал дребни неща... още $500..
да кажеме че за консистентност (bracket racing) някои ден като набере популярност ще иска да сложи ключе за диапазон на оборотите че да пръска всеки път еднакво... още $100
общо $2100...
транспорта не го включвам... тез неща дет съм ги написал всъщност могат да я вкарат таз кола и във 12те ама.. става ненадеждно..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
KAMIKADZE написа:Кои са тези бутала 6 на брой за 400$
Ако има такива,аз искам само 4-ри,па може и пак на тая цена


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
alx написа:...
а какво мислиш принципно дали така би станала 13,1 -13,3 надеждно?
Питам от любопитство?
F-14 написа:alx написа:...
а какво мислиш принципно дали така би станала 13,1 -13,3 надеждно?
Питам от любопитство?
земи пример от Али,колко време искара без да счупи двигатела пръскай ки му по 125 коня азотец,верно че неговия двигател е правен бая и нема никви обороти под 3000-3500 ама според мене изкара бая време и ако не беше толкова студено при последното състезание да му обеднее прекалено много сместа(той и преди тва при обороти над 8000-8500 страдаше от обедняване на сместа де даже и при добро време) и двигателчето сдаде багажа....то буталата на БМВ са си много здрави,не са като на некое VW или рено(тея коли ги мразим най-много,една такава кочина ми изкара 3-дни на карането и двигатля буквално изпуши,като го отворихме 3 от цилиндрите беха пълни до горе с вода





Selqatin написа:F-14 написа:alx написа:...
а какво мислиш принципно дали така би станала 13,1 -13,3 надеждно?
Питам от любопитство?
земи пример от Али,колко време искара без да счупи двигатела пръскай ки му по 125 коня азотец,верно че неговия двигател е правен бая и нема никви обороти под 3000-3500 ама според мене изкара бая време и ако не беше толкова студено при последното състезание да му обеднее прекалено много сместа(той и преди тва при обороти над 8000-8500 страдаше от обедняване на сместа де даже и при добро време) и двигателчето сдаде багажа....то буталата на БМВ са си много здрави,не са като на некое VW или рено(тея коли ги мразим най-много,една такава кочина ми изкара 3-дни на карането и двигатля буквално изпуши,като го отворихме 3 от цилиндрите беха пълни до горе с вода)
![]()
![]()
то хубаво но май Али я кара тази кола само на божура а тук говорим за стреет кола която да се ползва всеки ден

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:Selqatin написа:F-14 написа:alx написа:...
а какво мислиш принципно дали така би станала 13,1 -13,3 надеждно?
Питам от любопитство?
земи пример от Али,колко време искара без да счупи двигатела пръскай ки му по 125 коня азотец,верно че неговия двигател е правен бая и нема никви обороти под 3000-3500 ама според мене изкара бая време и ако не беше толкова студено при последното състезание да му обеднее прекалено много сместа(той и преди тва при обороти над 8000-8500 страдаше от обедняване на сместа де даже и при добро време) и двигателчето сдаде багажа....то буталата на БМВ са си много здрави,не са като на некое VW или рено(тея коли ги мразим най-много,една такава кочина ми изкара 3-дни на карането и двигатля буквално изпуши,като го отворихме 3 от цилиндрите беха пълни до горе с вода)
![]()
![]()
то хубаво но май Али я кара тази кола само на божура а тук говорим за стреет кола която да се ползва всеки ден. Според мен 320 много трудно ще се вкара в ниските 13-ки .......
1 бар налягане и 50 коня шот ще я вкарат а колко пъти

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани