турбо време

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

турбо време

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 12:27

бах мааму тая нощ стана -5 сух студ във враца сутринта беше пак мноо студено.....колата ми върви като ужилена.....имам чувство че е качила 50коня от лятно време....сместа се отива към бедно...откак застудя 3пъти дигам бензин и се нестига :mhihi: :mhihi: :mhihi: как гори сега не е истина.... ама как бега.... с двама човека на 5-та със 120 25пси превъртях но асфалта беше леко влажен.... всички гумени неща по окачването ми са станали на салата :mhihi: :mhihi: :mhihi: особено тампоните на задния мост - направо са се изпарили :mhihi: :mhihi: :mhihi: те нали трудно се менкат и аз за тва до последно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: турбо време

Мнение от ludiagsm » 21 Ное 2005, 12:34

DA WOLF написа:бах мааму тая нощ стана -5 сух студ във враца сутринта беше пак мноо студено.....колата ми върви като ужилена.....имам чувство че е качила 50коня от лятно време....сместа се отива към бедно...откак застудя 3пъти дигам бензин и се нестига :mhihi: :mhihi: :mhihi: как гори сега не е истина.... ама как бега.... с двама човека на 5-та със 120 25пси превъртях но асфалта беше леко влажен.... всички гумени неща по окачването ми са станали на салата :mhihi: :mhihi: :mhihi: особено тампоните на задния мост - направо са се изпарили :mhihi: :mhihi: :mhihi: те нали трудно се менкат и аз за тва до последно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


луд сваляй скоростите че тия дни ми идва съединителя

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 7.08.2004

Мнение от kikcho » 21 Ное 2005, 15:28

за по невежите като мен,
как дигаш бензина, от регулатора за налягането на горивото ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 21 Ное 2005, 16:09

ами според мен не само ти се струва ами си е качила конете :) то с тия студове....


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 16:42

kikcho написа:за по невежите като мен,
как дигаш бензина, от регулатора за налягането на горивото ли ?


имам fuel map на смт софтуера -и от там се вдигат милисекундите на отваряне на дюзите :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 16:43

F-14 написа:ами според мен не само ти се струва ами си е качила конете :) то с тия студове....


все едно че карам с 50 коня дюза постоянно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 21 Ное 2005, 17:19

с двама човека на 5-та със 120 25пси

това искам го вида че нещо ме съмнява дали датчика ти за налягането отчита правилно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Ное 2005, 19:41

И на мен да ти кажа-та това са.......1,725 бара-еба и налягане :shock:
Тва или върв зверски и всеки момент ще роди или нещо верно буууст метъра не е в ред :roll:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 20:17

ми толко сочи на 5-та а понякога и на 4-та.... знам ли и аз се съмниявам нещо.... :roll:
но пък удря 25 че и повече понякога точно като превключиш предавката и после постепенно (2-4сек) пада до 20пси.....
аз съм го снимал с камерата ама незнам как да го кача някъде щот е 30мб................
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Ное 2005, 21:07

Тва не го разбрах кога ти идва 25,то не че 20 ми изглежда по-близко,де!
Това трява да се види,така ако е истина имаш сериозни заявки за 12,хх според мен,ама де да знам :roll:

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 21 Ное 2005, 22:16

Аз ако бех на твое място при такъв буст щех да си сложа една широколентова ламбда сонда да си гледам сместа да е около 11,5 и кнок сензор ама ти немаш на кво да броиш детонациите...
А смт6 връзва ли се към кнок сензор и корегира ли аванса??? :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Ное 2005, 22:22

Selqatin написа:Аз ако бех на твое място при такъв буст щех да си сложа една широколентова ламбда сонда да си гледам сместа да е около 11,5 и кнок сензор ама ти немаш на кво да броиш детонациите...
А смт6 връзва ли се към кнок сензор и корегира ли аванса??? :roll:


може да го вържеш към широколентова ламбда и ако има нужда да корегира сместа

другия вариант е ако от кнока в зависимост от броя на детонациите има изход пак от 0 до 5 волта може да се върже за корекция на аванса


з авторото нямам идея дали кноковете имат такъв изход трябва да питам ,но за първия вариант компенсация по ламбда става без грижи


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 22:54

добре бе деа ше купя утре една УБ и да видим!!
луд от голф 4-ка ли беха??

пс. аз кнок сензори нямам с м42 съм :idea: :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 21 Ное 2005, 23:22

A са ако ми и кажете кви са новите екстри при СМТ7-цата...
Доколкото съм прочел СМТ6 командва до 6 дюзи нали,обаче при 4 цилиндъра може другите 2 да се ползват като допълнителни,така ли е или бъркам :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 23:54

http://www.perfectpower.com
по-точно от там няаа кой ти каже...
но набързо
смт6 управлява до 6 допълнителни дюзи(отделно от оригиналните които се упраляват от сток ЕКУ-то)
смт7 неможе
но пък може други нещица ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook