Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Здравейте колеги! Събрал съм следните части за въпросната конверсия! Имам вал, биели и бутала от 1.8 ис М42. Искам тази карантия да е сложа на мястото на моята моято е М43 1.6 94 година. Въпроса ми към вас е дали си заслужава тази интервенция и дали ще има някакъв ефект! Като цяло аз не търсия някакви брутални коне а искам да е малко по- пъргава колата! Мисля да ползвам ето тази електроника: MegaSquirt-II! Моля за вашите мнения по- въпроса и дали си заслужава цялата тази работа! Освен тези неща какво друго трябва да се смени? Не питам за основните неща когато се отваря двигател а за такива, с които колата ще запали!
П.С. Искам да поясня, че колата е автомат и се ползва основно и само като евридейка!
Благодаря на отозовалите се колеги!
П.С. Искам да поясня, че колата е автомат и се ползва основно и само като евридейка!
Благодаря на отозовалите се колеги!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Колега аз тези нещаги имам подарени за това се захващам да го правя! Инъче ако ги нямах незнам дали щеше даима ефект. Инъче с тази мега и едни дрселчета с аирбокс мисля че ще стане много приатна за каране. Един колага ми каза че ми отпада дебитомера с мегата незнам какво е имал в предвид! Но ще се радвам ако някой по- запознат колега ме просветли с тази карантия колко коня ще стане. Освен нея какво друго трябв ада се сложи, имали някаква особеност при монтажа. Всичко пасва ли на старите места на старата карантия? Да не стане така клапаните и буталата да се ударят по един език? Моля наистина който е запознат да напише или да прати, от къде да взема подробна информация за това нещо! Защото мисля да го правя сам и ми трябва малко повече инфо по въпроса!
Благодаря още веднъ на отзовалите се колеги!
Благодаря още веднъ на отзовалите се колеги!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Мисля че с бутала от M42 няма да постигнещ нищо осонено, защото и двата двигателя са едни диаметър 84ММ. Разликата е че буталата на М42-то са малко по къси и може да се резнат още малко и това ти дава възможност да подкастриш и блока малко, но там вече говорим и за доста други интервенции от към обтягане на веригата. На мен ми се върти друга мисъл в главата но трябва да видя дали блока ще може да понесе 86ММ. 


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Колеги имам една друга идея! Разрових се в старата ми кореспонденция и намери нещомного интересно! Какво мислите за конверсия от М44-вал+биели+бутала= 1895 куб.м.??? Към това да се довавят и дросели и със една мега колата става около 140 коня! На мен това ми е абсолютно достатъчно и мясля да се пробвам! Въпроса е къде мога да намеря такава карантия освен от автоморга. Някой колега от форума дали има да продава такава карантия и какви пари. Колеги моля за вашето компетентно мнение а не глупави мение за М-турбини и т.н. Моля да бъдете малко по- сериозно, защото въпросите и намерениата са ми сериозни!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Kregec написа:Колеги имам една друга идея! Разрових се в старата ми кореспонденция и намери нещомного интересно! Какво мислите за конверсия от М44-вал+биели+бутала= 1895 куб.м.??? Към това да се довавят и дросели и със една мега колата става около 140 коня! На мен това ми е абсолютно достатъчно и мясля да се пробвам! Въпроса е къде мога да намеря такава карантия освен от автоморга. Някой колега от форума дали има да продава такава карантия и какви пари. Колеги моля за вашето компетентно мнение а не глупави мение за М-турбини и т.н. Моля да бъдете малко по- сериозно, защото въпросите и намерениата са ми сериозни!
Значи това което си го замислил ще стане но няма да имаш толкова голям резултат. С бутала от М44 на 85ММ става све едно така за да минеш на твоя мотор на последен +1.00мм ремонт. С вала освен да компенсираш от кък дължината на буталата и да ги зкараш на равно с блока. Инача и на мен ми се въртеше тази мислъл с бутала от М44 но със същия вал и тогава да отнема леко от блока, за да дойде на равно мисля че беше по малко от милиметър, не се сещам колко беше точно трябва да си намеря изчисленията къде са.
Това може да се получи което си го замслил. Но намен това не ми е достатъчно. Замислил съм проект с други валове колянов и разприделителен с по големи фази, за да мога да компенсирам от клапани и с бутала на 86. Като по изчисления ще дойде към 2.2 кубатура и към 170 коня. Но за сега всичко е само проект не съм предприел нищо чакам само мушта да ме ухапе. Една ме притеснява само дали блока ще може да понесе бутало на 86, то че ще го понесе ще го понесе, но колко мм стеничка ще остане

Трябва да се разходя до моргата да замеря някой блок от М43 или да потърся някакво инфо из нета за дебелината на блоковете.
Ако имаш или намериш някакво инфо за М43 отностно темата ще сам ти благодарем ако ми поспестиш ровенето.

Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Нищо няма да стане с това дето го мислиш, най-малкото, че мегата мисля, не може да ти управлява скоростите. Щом търсиш 140 коне, просто сложи М42, но да преработваш М43 докато стигнеш мощноста, която си нарочил, щестанеш луд, не възможни неща няма, но въпроса е в оправдаването на средствата, това, че са ти подарили вал, не означава, че ще минеш тънко. Лично за мен е не оправдана инвестиция.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
sonny написа:Нищо няма да стане с това дето го мислиш, най-малкото, че мегата мисля, не може да ти управлява скоростите. Щом търсиш 140 коне, просто сложи М42, но да преработваш М43 докато стигнеш мощноста, която си нарочил, щестанеш луд, не възможни неща няма, но въпроса е в оправдаването на средствата, това, че са ти подарили вал, не означава, че ще минеш тънко. Лично за мен е не оправдана инвестиция.
В интерс на истината си напълно прав за това което казваш! Както казват мъртвеца за да го съжевия малко освен турбо друго няма смисъл! То и турбо няма голям смисъл де ама..... За това наистина най- добре е да се сложи М42 и да си свиркам! Освен това могали М42 да го карам с тази кутия с която съм сега?
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
да можеш...но според мен ако си направиш тва ремонтче ще отвееш м42то което ще си купиш трета или четварта ръка мотор 

bedrock city racing
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Да и ква файда,че ще отвее иса(изобщо не е сигурно даже),кат ще му е стъпало на парите за м50б25,само дето ще върви много по-малко и ще се чупи много повече.Дай 400лв за един мотор от ис,200 за смяна,ако не можеш сам,после си продай на части твоя и готово.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
колега а ти виждал ли си колко показва на дино тест читав м50б25 3та употреба
да не се разплачеш после 



bedrock city racing
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
A и си е кофти с друг номер на мотора, при продажба и смяна на талони после. Може и цялата кола да смениш, като друг вариант 

BMW only!
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Виждал съм,карал съм и имам
,а колко показва на дино не ме интересува,само знам,че вървенето на тва скраперско 1.6 ще е доста по-малко.Пък за номера на мотора,който е мераклия да си прави колата,тя си остава вечно негова,поне при мен е така.

Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
не се занимавай с глупости, а си събирай пари за "по-голямо" бмв ако искаш нещо "по пъргаво"
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Не препоръчвам конверсия от М43 към М42 вече, не, че нещо ама сега отивам да си въррна М43ката, повечко ми харесва от мъртвеца 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Върпос за конверсия от 1.6 към 1.8
Честно казано вземах кардинално решение и най лесно за изпълнение, с най малки гловоболиа и филми! Вместо да вадя и сменям двигатели дирекно си земах М50Б20 в Е34 и да си призная съм много приатно изненадан и доволен! Знам ще кажете то 20-та е мъртвец ама от 1.6 на 20 има разлика! Така че вече съм в клуба на Е34 и не съжалявам, комфорта е в пъти над Е36. Разхода е почти като на 1.6 така, че не виждам смисъл 1.6 да се пипа и т.н. Когато се иска повече мощност един шестак, върви повече от прелично вади прекрасен звук и гори нормално! Това е темата може да се заключва!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани