савет след турбиниране

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

савет след турбиниране

Мнение от dizelboy » 17 Окт 2005, 23:25

мом4ета засега колата е слънце ваври на пожар и хар4и на пожар но се появи друг проблем запо4на да става доста не стабилна като се налага да спирам преди малко дори се поднесе ,предните спира4ки се палят на пожар и сле д 2 такива спирания дори и с скоростите педала става твърд и да не казвам голяма дума спира4ки нема ,накладките от зад и от пред са нови дори предните нямат 500 километра некави савети да ви навяват ,замислил сам се дали да не слагам по големи винтилирани дискове с по големите апарати и за някакъв модел амортесиори или прожини които да стегнат малко купето да не се олюлява толко

моля за савет благодаря предварително
ИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Окт 2005, 23:47

окачването е едно :arrow: билщейн ;)
а за спирачките... незнам защо имаш такъв проблем, с каква спирачна течност си ? ако не е мотулска смени я с такава :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Окт 2005, 0:14

При мен няма такъв проблем - погледни спирачките дали са ОК - не би трябвало да е така чак,а за окачването - има много варианти - задай по точен въпрос все пак - при мен с малко модификации се държи доста добре на скорости - завидни за това купе :lol:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Окт 2005, 6:18

1-ва стъпка , ама много належаща :arrow: вентилирани дискове :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 18 Окт 2005, 8:57

bawareca написа:1-ва стъпка , ама много належаща :arrow: вентилирани дискове :!:


а апарати на какви кинти горе долу може да се намерят ?

и незнам с каква те4ност сам но ще я сменя ако трябва

за ока4ването от билщаин несам много доволен ,но ислатамие може ли да се сложат някакви пружини да стегнат малко амортесиорите и купето
ИзображениеИзображение
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 18 Окт 2005, 17:51

Ако си си купил Билщайн от Симеон нема как да си доволен :uups:
а за спирачките ако си намериш дискове с апарати от М5 Е34 ще се видиш у спиране :mhihi: 8)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 18 Окт 2005, 18:58

dizelboy
Няма какво да се чудиш..Все пак колата ти въобще не е смятана за тази мощност, така че сега ще трябва да ъпгредваш и други неща.

Онзи ден като ме изпревари на връщане от Екото ми направи впечатление, че колата ти доста се лашка при резките маневри. Ще трябва да съобразиш окачването с новата мощност. С малко пари няма да стане, имай го впредвид. Кирето ти е писал за дисковете - послушай го! И още нещо .... гледай гумите да са ти много добри.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Окт 2005, 19:05

имам и дискове вентилирани и супорти и накладки-оригиналните дет си е дошла колата от германия с тях (7-8мм феродо имат) и амортисори и пружини от 525-ца ,ако ти трябва нещо се обади ;)
пс.лошото е че сутринта обещах супортите на кирчо -но май за тебе ги е искал..... :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Окт 2005, 19:26

!!Asen_X написа:dizelboy
Няма какво да се чудиш..Все пак колата ти въобще не е смятана за тази мощност, така че сега ще трябва да ъпгредваш и други неща.

Онзи ден като ме изпревари на връщане от Екото ми направи впечатление, че колата ти доста се лашка при резките маневри. Ще трябва да съобразиш окачването с новата мощност. С малко пари няма да стане, имай го впредвид. Кирето ти е писал за дисковете - послушай го! И още нещо .... гледай гумите да са ти много добри.
то и на мен ми прави впечатление ,че караш Астра :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 18 Окт 2005, 20:05

дискове сам намерил оба4е на каква пара варват апаратите и пружините не спортни а малко по твърди
ИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Окт 2005, 20:35

имаш лс
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 18 Ное 2005, 19:56

Честно казано за спирачната систена кавто и савет да ти дам ще е само като на слушател(двоино вентилирани дискове) изглеждат много по добре от обикновените а пък знам че и много по добре спират.За окачването по добре еземи ВАИТЕК или КОНИ по простата пречина че за нашите пътища са с пъти по добри от БИЛЩАИН 1.регулеруеми в твърдост и височина 2.маслени отпред(не усещаш всяка дупка и неравност попътя-за разлика от билщаин) 3.стоят доста по стабилни в завои с неравности

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook