савет след турбиниране
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
савет след турбиниране
мом4ета засега колата е слънце ваври на пожар и хар4и на пожар но се появи друг проблем запо4на да става доста не стабилна като се налага да спирам преди малко дори се поднесе ,предните спира4ки се палят на пожар и сле д 2 такива спирания дори и с скоростите педала става твърд и да не казвам голяма дума спира4ки нема ,накладките от зад и от пред са нови дори предните нямат 500 километра некави савети да ви навяват ,замислил сам се дали да не слагам по големи винтилирани дискове с по големите апарати и за някакъв модел амортесиори или прожини които да стегнат малко купето да не се олюлява толко
моля за савет благодаря предварително
моля за савет благодаря предварително



- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
При мен няма такъв проблем - погледни спирачките дали са ОК - не би трябвало да е така чак,а за окачването - има много варианти - задай по точен въпрос все пак - при мен с малко модификации се държи доста добре на скорости - завидни за това купе 

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
bawareca написа:1-ва стъпка , ама много належащавентилирани дискове
а апарати на какви кинти горе долу може да се намерят ?
и незнам с каква те4ност сам но ще я сменя ако трябва
за ока4ването от билщаин несам много доволен ,но ислатамие може ли да се сложат някакви пружини да стегнат малко амортесиорите и купето



- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Ако си си купил Билщайн от Симеон нема как да си доволен
а за спирачките ако си намериш дискове с апарати от М5 Е34 ще се видиш у спиране


а за спирачките ако си намериш дискове с апарати от М5 Е34 ще се видиш у спиране


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Новини
-
dizelboy
Няма какво да се чудиш..Все пак колата ти въобще не е смятана за тази мощност, така че сега ще трябва да ъпгредваш и други неща.
Онзи ден като ме изпревари на връщане от Екото ми направи впечатление, че колата ти доста се лашка при резките маневри. Ще трябва да съобразиш окачването с новата мощност. С малко пари няма да стане, имай го впредвид. Кирето ти е писал за дисковете - послушай го! И още нещо .... гледай гумите да са ти много добри.
Няма какво да се чудиш..Все пак колата ти въобще не е смятана за тази мощност, така че сега ще трябва да ъпгредваш и други неща.
Онзи ден като ме изпревари на връщане от Екото ми направи впечатление, че колата ти доста се лашка при резките маневри. Ще трябва да съобразиш окачването с новата мощност. С малко пари няма да стане, имай го впредвид. Кирето ти е писал за дисковете - послушай го! И още нещо .... гледай гумите да са ти много добри.
имам и дискове вентилирани и супорти и накладки-оригиналните дет си е дошла колата от германия с тях (7-8мм феродо имат) и амортисори и пружини от 525-ца ,ако ти трябва нещо се обади
пс.лошото е че сутринта обещах супортите на кирчо -но май за тебе ги е искал.....

пс.лошото е че сутринта обещах супортите на кирчо -но май за тебе ги е искал.....

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то и на мен ми прави впечатление ,че караш Астра!!Asen_X написа:dizelboy
Няма какво да се чудиш..Все пак колата ти въобще не е смятана за тази мощност, така че сега ще трябва да ъпгредваш и други неща.
Онзи ден като ме изпревари на връщане от Екото ми направи впечатление, че колата ти доста се лашка при резките маневри. Ще трябва да съобразиш окачването с новата мощност. С малко пари няма да стане, имай го впредвид. Кирето ти е писал за дисковете - послушай го! И още нещо .... гледай гумите да са ти много добри.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Честно казано за спирачната систена кавто и савет да ти дам ще е само като на слушател(двоино вентилирани дискове) изглеждат много по добре от обикновените а пък знам че и много по добре спират.За окачването по добре еземи ВАИТЕК или КОНИ по простата пречина че за нашите пътища са с пъти по добри от БИЛЩАИН 1.регулеруеми в твърдост и височина 2.маслени отпред(не усещаш всяка дупка и неравност попътя-за разлика от билщаин) 3.стоят доста по стабилни в завои с неравности
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани