Е30 323i Exhaust
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Е30 323i Exhaust
Кой е най-добрия вариянт и какъв ще е ефекта от всеки вариянт върху шума и вървежа.
Значи аз по принцип искам максимален вървеж, като не се притеснявам да е малко по-шумничка колата, ама не е много желателно да е като рали автомобилите
Картинката надявам се е ясна. От лявата страна е края на изпускателния колектор, който свършва с 2 тръби с диаметър около 45-50мм (може и повече да е незнам). Отдясно е задницата на колата
Проблема е че сега както излизат 2те тръби от колекторите 20см по надолу се сливат в 1 тръба със същия диаметър (50мм макс някъде) и така стига чак до края - минава през 2 гърнета и двете с по 1 вход и изход със същия диаметър. А колата от завода излиза принципно както т. 1 от "схемата" и според мен моя текущ сетъп яко спъва кочината. Те повечето коли заводски излизат "спънати" от изпускателната система и само чрез подобряването й хората печелят по някой друг кон, а мойта даже е спъната неколкократно от заводския и вид.
Искам да си го оправя това. Дайте идеи и предложения приемам всякакви варианти. При кой вариант колата ще върви най-много? При кой ще е най-тиха? Къде е компромиса вървеж/тишина? Кой ще се изпълни най-лесно?
И също какъв тип трябва да бъдат предното и задното гърнета? От тея ментеливите дето ги има по 50-100лв вършат ли работа?
Като знам колко е диаметъра на двуцевката, какъв трябва да е диаметъра на тръбите след нея? Ако са 2 отделни да останат със същия диаметър или да се увеличи? Ами ако минем на вариянта 2те тръби да се слеят в една по-широка? Колко е добре да е широка тя? 80мм примерно как е?
От къв матриял трябва да са тръбите? Откъде да взема добри гърнета и на добри цени (Не търся нещо велико и марково, най-обикновенни да вършат работа)
тва е засеа което се сещам
Значи аз по принцип искам максимален вървеж, като не се притеснявам да е малко по-шумничка колата, ама не е много желателно да е като рали автомобилите

Картинката надявам се е ясна. От лявата страна е края на изпускателния колектор, който свършва с 2 тръби с диаметър около 45-50мм (може и повече да е незнам). Отдясно е задницата на колата
Проблема е че сега както излизат 2те тръби от колекторите 20см по надолу се сливат в 1 тръба със същия диаметър (50мм макс някъде) и така стига чак до края - минава през 2 гърнета и двете с по 1 вход и изход със същия диаметър. А колата от завода излиза принципно както т. 1 от "схемата" и според мен моя текущ сетъп яко спъва кочината. Те повечето коли заводски излизат "спънати" от изпускателната система и само чрез подобряването й хората печелят по някой друг кон, а мойта даже е спъната неколкократно от заводския и вид.
Искам да си го оправя това. Дайте идеи и предложения приемам всякакви варианти. При кой вариант колата ще върви най-много? При кой ще е най-тиха? Къде е компромиса вървеж/тишина? Кой ще се изпълни най-лесно?
И също какъв тип трябва да бъдат предното и задното гърнета? От тея ментеливите дето ги има по 50-100лв вършат ли работа?
Като знам колко е диаметъра на двуцевката, какъв трябва да е диаметъра на тръбите след нея? Ако са 2 отделни да останат със същия диаметър или да се увеличи? Ами ако минем на вариянта 2те тръби да се слеят в една по-широка? Колко е добре да е широка тя? 80мм примерно как е?

тва е засеа което се сещам

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани