Е28 524 дизел тунинг
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Е28 524 дизел тунинг
знам че мога да си изпрося някое наказание така но вижте линка и преценете изпълнението е .. повече от очарователно
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=57 ... sc&start=0
ПС: дано помогне на мераклиите да тунинговат дизели имаше 1-2ма
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=57 ... sc&start=0
ПС: дано помогне на мераклиите да тунинговат дизели имаше 1-2ма
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е28 524 дизел тунинг
Имаше един колега с битурбо ТДС-ка, но се покри някъде...
Si non confectus, non reficiat.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Е28 524 дизел тунинг
Zagy написа:Имаше един колега с битурбо ТДС-ка, но се покри някъде...
Нали знаеш, балкана пази своите тайни.
Инъче за цитирания проект съм изумен че оставят старите карантии в мотора


Жалкото е че малко хора в БГ се занимават с тия мотори и ползват потенциала им. В момента моя е на 1.3 бара, с чип и бутано ГНП откъм аванс. Смея да твърдя че нямам никакви намеци за счупване от мотора. Ако се троши поне ще знаем предела му

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: Е28 524 дизел тунинг
мен също ми хареса че не са променяли много по маторя -поредното доказателство БМВ е правено за хора с различно мислене
Колега искам да те попитам този мотор може ли да се преправи да работи с минимум електроника
разбираш ме нещо наистна да носи и на атомни бомби

Колега искам да те попитам този мотор може ли да се преправи да работи с минимум електроника
разбираш ме нещо наистна да носи и на атомни бомби

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е28 524 дизел тунинг
Е че то по тоя мотор електрониката е минимална... а иначе тея вътре са изцяло ковани и много носят на извращения...
@deyan-enchev - дай малко подробности че ми стана интересно
@deyan-enchev - дай малко подробности че ми стана интересно

Si non confectus, non reficiat.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Е28 524 дизел тунинг
Като взех тоя мотор, щото не ми е ориг, а е саден - вече имаше чип, а и ГНП беше бутано понеже държи високи обороти мотора. Смятам че са го направили да пущи още повече нафта.
Обаче нещо не вървеше добре, глъхнеше на 1 обороти и след лек замисъл тръгваше. Тоя проблем се реши с КН филтър за кутията, без тия конусовидни дизайни.
Обаче после пак мерак още още още който доведе до 2 посещения на Ауспуси Лазаров - бай Жан, който си игра с нови гърнета и тръби без излишни чупки и сплесквания (щото старата ми генерация беше дело на араби със страст към ЦО-то)
Накрая почнахме 1 ден с бай Ицан в сервиза му (ico-bmw) да си играем с налягането на турбината - за целта си бях купил ВДО буст метърче от УСА, и се спряхме на 1.3 бар-а пиково налягане. Комбинирано с големия приток на нафта мое кажа че колата върви повече.
Повече от какво ще питате - ми повече от тоя смотан 280 който 2 години ме мъчи по правата от ОМВ към УНСС. Е накрая го бия, ся е негов ред да ъпгрейдва.
Мисля да сложа кулер скоро, но плановете ми се нарушиха, щото климатика беше по-важен, пък ся мястото стана кът а не искам да режа отпреде или да слагам видими кулери.
Ще слагаме под калника нещо под дехидратора за климатика ... ма тва е в процес на обмисляне а и не ми се занимава, в момента върви ок колата.
Обаче нещо не вървеше добре, глъхнеше на 1 обороти и след лек замисъл тръгваше. Тоя проблем се реши с КН филтър за кутията, без тия конусовидни дизайни.
Обаче после пак мерак още още още който доведе до 2 посещения на Ауспуси Лазаров - бай Жан, който си игра с нови гърнета и тръби без излишни чупки и сплесквания (щото старата ми генерация беше дело на араби със страст към ЦО-то)
Накрая почнахме 1 ден с бай Ицан в сервиза му (ico-bmw) да си играем с налягането на турбината - за целта си бях купил ВДО буст метърче от УСА, и се спряхме на 1.3 бар-а пиково налягане. Комбинирано с големия приток на нафта мое кажа че колата върви повече.
Повече от какво ще питате - ми повече от тоя смотан 280 който 2 години ме мъчи по правата от ОМВ към УНСС. Е накрая го бия, ся е негов ред да ъпгрейдва.
Мисля да сложа кулер скоро, но плановете ми се нарушиха, щото климатика беше по-важен, пък ся мястото стана кът а не искам да режа отпреде или да слагам видими кулери.
Ще слагаме под калника нещо под дехидратора за климатика ... ма тва е в процес на обмисляне а и не ми се занимава, в момента върви ок колата.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е28 524 дизел тунинг
Пробвал ли си я срещу друга като твойта - да видиш колко е разликата?
Si non confectus, non reficiat.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е28 524 дизел тунинг
Или срещу 20-ка, 23-ка, Е36 320 и т.н. ? И мен ми е любопитно, винаги се кефя на ТДС-ката като надуе турбината какво е усещането
Как се държи в ниските обороти, кога ти идва бууста ? До 2000-2200 как е ?

BMW only!
Re: Е28 524 дизел тунинг
Навремето тоя мотор размазваше всяка 320-ка без никакъв проблем, Е36 включително.
И то в комби.
П.С. Една 323-ка също го яде яко от бившото ТД, ама не знам колко е била читава, че бая бой отнесе.
П.С.2. Кулера е повече от необходим за тоя мотор, като знам какъв е чипа и какви са настройките на ГНП-то. Затова навремето уест-гейта беше разтоварен, докато се чакаше кулера.
И то в комби.
П.С. Една 323-ка също го яде яко от бившото ТД, ама не знам колко е била читава, че бая бой отнесе.
П.С.2. Кулера е повече от необходим за тоя мотор, като знам какъв е чипа и какви са настройките на ГНП-то. Затова навремето уест-гейта беше разтоварен, докато се чакаше кулера.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Е28 524 дизел тунинг
Zagy написа:Пробвал ли си я срещу друга като твойта - да видиш колко е разликата?
Такива не останаха

amd написа:Или срещу 20-ка, 23-ка, Е36 320 и т.н. ? И мен ми е любопитно, винаги се кефя на ТДС-ката като надуе турбината какво е усещанетоКак се държи в ниските обороти, кога ти идва бууста ? До 2000-2200 как е ?
20ките ги бия, освен ако не е бени - бързия (ма тая е спец), срещу 23ка не съм. е36 320-те малко са здравите и вървящите. Повечето с които съм се мерил са на тъмни братя а те не са от най-качествените и запазени коли.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е28 524 дизел тунинг
Бай Танасе, виждам, че нещо не се погаждате с Деян Енчев, но много ви моля разногласията си ги решавайте лично или на ЛС.
Re: Е28 524 дизел тунинг
Ясно, старши, аз приключвам по темата.
Просто ме хвана яд на тоя ревльо, дето все нещо не му е сгодно, а му е сгодно само когато му изнася. Щото е забравил, как аз лично му транспортирах мотора с едно камионче и се навирах в центъра на София из еднопосочни улички и задръствах движението заради него, забравил е и за таблото от ТД-то, дето му го подарих, забравил е и как посред зима, на рожденния ми ден се разкарвах до Пловдив да му търдя части, които вече му бях дал, но той ревеше, че ги няма, после се намериха де, щото требваше аз да ида на място, че пича не знаеше какво е МАП и не можеше да го различи от кутия за бомбони
... и изобщо си ревеше за всичко. И продължава да си реве.
Здраве да е.
Просто ме хвана яд на тоя ревльо, дето все нещо не му е сгодно, а му е сгодно само когато му изнася. Щото е забравил, как аз лично му транспортирах мотора с едно камионче и се навирах в центъра на София из еднопосочни улички и задръствах движението заради него, забравил е и за таблото от ТД-то, дето му го подарих, забравил е и как посред зима, на рожденния ми ден се разкарвах до Пловдив да му търдя части, които вече му бях дал, но той ревеше, че ги няма, после се намериха де, щото требваше аз да ида на място, че пича не знаеше какво е МАП и не можеше да го различи от кутия за бомбони


Здраве да е.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани