помогнете за е30 323турбо
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
DA WOLF написа: аз нямам маслен радиатор и не мисля че ми трябва... турбото ми е с водно охлаждане и маслото не се нагрева чак толко...
Тва че турбото ти е с водно охлаждане няя общо с нагряването на маслото




DA WOLF написа:при тва гледам да се придържам възможно най-много към оригиналния концепт на колата ми защото веднъж съм зел маслена магистрала за турбото и налягането вече не същото,ако зема такава и за маслен радиатор нещо не ми харесва идеята...
За това най добре е да замериш налягането на маслото преди да сложиш турбото и налягането след като го сложиш, не съм запознат точно с твоя мотор, но при моя примерно имам регулиране на налягането на маслото от маслената помпа и ако ми е ниско мога да го вдигна на толкова колкото требе да е, ако и при теб е така просто "натягаш" помпата и готово, инак лоша работа е да караш турбо кола без налягане на маслото, пък даже и да не е турбо кола пак лоша работа


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
май при нас няма реглаж на налягaнето всичко е от клапаните в конзолата на филтъра
Последна промяна ludiagsm на 07 Мар 2005, 17:58, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
M20B23 написа:добре момчета само от цялата работа не разбрах дали на М20 може да се регулира помпата
споко не един два мотора М20работят с турбо дотста километри , не му бери грижата , ориентирай се към финансовата част и се настрой психически да караш разумно щото разликата е огромна помисли и за спирачки и окачване
кавам ти го от опит аз подцених фактора разумно каране затва вече повече от месец съм в бокса

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
M20B23 написа:абе я някой ако може да каже.....колко пари ще ми излязат буталата за турбо и от какво..... нови или втора ръка
ако няма да надуваш зверски може да си караш и с твойте си
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
ами виж питам щот може да има бая разлика нищо че единия е 3.5 а другия 2.3. като при рено 1.8 16кл. 138кс а 2.2 107кс туй ко ти говори че примерно при 2.2 има бая повече косури-тежък мотор. може така да е и при 3.5 незнам затова питам дали е по тромав и тнт.питам някой който е правил такива да каже,че утре ако се колебая м/у двата да знам ко да избера.



30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани