помогнете за е30 323турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 06 Мар 2005, 22:39

DA WOLF написа: аз нямам маслен радиатор и не мисля че ми трябва... турбото ми е с водно охлаждане и маслото не се нагрева чак толко...

Тва че турбото ти е с водно охлаждане няя общо с нагряването на маслото :) Повярвай ми без маслен радиатор, след две три минути пълна газ маслото ти ще стане чорба и налягането ти даже при чисто нова помпа ще клони към нула :) . Сложи си един манометър и един термометър за маслото и ще видиш кво стаа.......мине ли 110-120 градуса маслото стаа ташак, аз лично моето масло над 105 градуса никога не съм го виждал, но разликата в налягането при 90 градуса масло и при 105 е приблизително 1бар на еднакви обороти т.е ако на 90 градуса на 3000 оборота имам 4 бара при 105 градуса на 3000 оборота имам 3 бара, сам сметни при 130-150 градуса колко бара ше имам :mhihi: а карам с най скъпото масло на Мотул не с някоя чорба 5 литра за 10 лв :D

DA WOLF написа:при тва гледам да се придържам възможно най-много към оригиналния концепт на колата ми защото веднъж съм зел маслена магистрала за турбото и налягането вече не същото,ако зема такава и за маслен радиатор нещо не ми харесва идеята...

За това най добре е да замериш налягането на маслото преди да сложиш турбото и налягането след като го сложиш, не съм запознат точно с твоя мотор, но при моя примерно имам регулиране на налягането на маслото от маслената помпа и ако ми е ниско мога да го вдигна на толкова колкото требе да е, ако и при теб е така просто "натягаш" помпата и готово, инак лоша работа е да караш турбо кола без налягане на маслото, пък даже и да не е турбо кола пак лоша работа :D освен това невиждам с кво един маслен радиатор ше ти попречи на налягането, аз мисля че ще е точно обратното а именно че ще помогне на налягането а няя му попречи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Мар 2005, 2:33

май при нас няма реглаж на налягaнето всичко е от клапаните в конзолата на филтъра
Последна промяна ludiagsm на 07 Мар 2005, 17:58, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 07 Мар 2005, 20:38

добре момчета само от цялата работа не разбрах дали на М20 може да се регулира помпата :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Мар 2005, 21:56

M20B23 написа:добре момчета само от цялата работа не разбрах дали на М20 може да се регулира помпата :?:



споко не един два мотора М20работят с турбо дотста километри , не му бери грижата , ориентирай се към финансовата част и се настрой психически да караш разумно щото разликата е огромна помисли и за спирачки и окачване


кавам ти го от опит аз подцених фактора разумно каране затва вече повече от месец съм в бокса :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 07 Мар 2005, 22:11

хехе да ти кажа поне окачване имам и спирачки. :D мотора е уж добре....но ще видим кво ще стане. трябва да си сложа уред за налягане и температура на маслото.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 07 Мар 2005, 22:17

ludiagsm написа:
кавам ти го от опит аз подцених фактора разумно каране затва вече повече от месец съм в бокса :)

ко стана :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Мар 2005, 23:09

заварка с една бутка на КАТ тип кафеварка :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 09 Мар 2005, 13:45

много газ даваш. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: Силистра
Кара: е21 323

Мнение от M20B23 » 10 Мар 2005, 21:28

абе я някой ако може да каже.....колко пари ще ми излязат буталата за турбо и от какво..... нови или втора ръка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Мар 2005, 21:33

M20B23 написа:абе я някой ако може да каже.....колко пари ще ми излязат буталата за турбо и от какво..... нови или втора ръка


ако няма да надуваш зверски може да си караш и с твойте си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 10 Мар 2005, 22:23

кой мотор според вас е по добър за такива работи М30Б35 или М20Б23
абе 3.5 или 2.3 :?:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Мар 2005, 9:27

на теб как ти се вижда :confused: ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Мнение от Master™ » 11 Мар 2005, 19:59

ами виж питам щот може да има бая разлика нищо че единия е 3.5 а другия 2.3. като при рено 1.8 16кл. 138кс а 2.2 107кс туй ко ти говори че примерно при 2.2 има бая повече косури-тежък мотор. може така да е и при 3.5 незнам затова питам дали е по тромав и тнт.питам някой който е правил такива да каже,че утре ако се колебая м/у двата да знам ко да избера. :) :idea:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Мар 2005, 20:03

Кажи сега и колко конски сили ти трябват с колко пари :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Мар 2005, 0:19

М30 FOREVER И М20 съм карал ама М30 си е друга мая може да е със 60 кила по-тежко ама деяни много повече на тормоз, а и въртящия момент му като на тир

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook