Още един вариант за Turbo манияците.....

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

ама ....

Мнение от denis.mustafov » 10 Фев 2009, 20:40

АМА ... Сесил доста по духфа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Sofia

e

Мнение от S-M » 13 Фев 2009, 19:50

Бууст тестинг 6psi на хонда http://www.youtube.com/watch?v=1nBowIlX ... re=related

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 14 Фев 2009, 9:14

има ефект, деиства...аз търся то4но такова

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: Плевен

Мнение от MartiX5 » 14 Фев 2009, 20:48

Не знам дали сте чели сайта на производителя ама тва нещо е на батерия и ти дава буст за 15-20 секунди и трябва презареждане на батерията.Освен ако от 2004 досега не са п-роменили нещо схемата. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 14 Фев 2009, 23:05

това е пълен т....к,за тез пари да си купиш прахосмокачка,няма смисла според мен
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Фев 2009, 0:01

S 70/3 написа:има ефект, деиства...аз търся то4но такова


С тва зор ще я докараш до 1000- та коня за които говореше до скоро :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 16 Фев 2009, 4:29

ами теорети4но този вид задвижване на вала на турбината е по добър защото може да изпревари оборотите на коляновия вал, може да се управлява с отделна електроника,няма лагове или закъснения няма загряване на входящия въздух, не е необходимо изваждане на фланец от изходящия колектор за турбината , може да създаде голям дебит въздух и да помпа двигателя при ниски обороти..мисля 4е ако се направи ка4ествено е много по добре от стандартното турбо или супер4арджер с ремък...аз ли4но бих експериментирал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: e

Мнение от ТРСТ » 16 Фев 2009, 12:59

S-M написа:Бууст тестинг 6psi на хонда http://www.youtube.com/watch?v=1nBowIlX ... re=related
Може би ако се напъне някой астматик, 0,15-0,2 ,а освен това ако е и щангист 0,3бара на двата изхода да изкара,ама без консумация.Кой както иска така да го разбира.Когато обаче трябва да захрани консуматор-ДВГ и то с много голям дебит,ко праим???!!!Някой по горе беше посмятал май.А и някой да беше се погрижил да запали моторчето на хондата,не само да включва вентилаторчето.То теоретично и аз съм с 25см биела,лек спортен маховик,.....Оно си е измислено-турбо с лаг или компресор с ремък.:evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

не че разбирам ама ....?

Мнение от denis.mustafov » 17 Фев 2009, 19:54

http://www.esuperchargers.com/
та аз съм човека дето посмята малко,та почетох малко от линка дето съм приложил следното
24+++ rpm/sec-аз само да попитам тази ОС дет се вратка таз' перка ще я разтопи,та за минута прави 24000х60=един милион и нещо си(ако греша нека ме поправете).ако едно турбо дава макс при 140к-180к rpm(горе долу казано),то таз "чикийка" ще направи блока на решетка(тука май бъркам нещо)
http://www.youtube.com/watch?v=UolyXuUAJWU
ако не ви мързи по надолу първия коментар се превежда ДОБАВЕНИ 10 Конски сили
абе на мен нещо не ми се връзва,някой да обясни та ако ви повярвам може и аз да си пусна един ордер 24$,ако требва и типпс ще има

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook