Свещи -> колко "по-студени"???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Фев 2005, 0:16

за всеки бар по 2 единици по-студени. също трябва да намалиш малко и растоянието до електродите..

разбира се всичко зависи и от фазата на луната...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Фев 2005, 0:26

Ми да,разстоянието е намалено.Те са си такива свещите.Май са НИПОНДЕНЗО.Има ли нещо вярно в това,че голямото налягане "издухва" искрата?

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 07 Фев 2005, 0:42

Сместа между електродите е по-плътна и искрата прескача по-трудно :arrow: дори и при дрена неизправност е много по-вероятно искрата да НЕ прескочи :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 07 Фев 2005, 4:29

bawareca написа:
PARADOX_sf написа:На всеки 75-100 коня 1 топлино число по-ниско. Тва е формулата при НГК...

Твойте са с най-високото, нали :mhihi:

Не съм сменял топлиното число, що?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 07 Фев 2005, 4:34

bawareca написа:Ми май топлинното число при 160 коня от 1.6 литра трябва да е много по-ниско , отколкото 400 коня от 7 литра :idea:

Идея нямам. Това се отнася за един и същи мотор при който се "вадат" още коне, не за 2 различни.


Heat range

The term spark plug heat range refers to the speed with which the plug can transfer heat from the combustion chamber to the engine head. Whether the plug is to be installed in a boat, lawnmower or racecar, it has been found the optimum combustion chamber temperature for gasoline engines is between 500°C–850°C. When it is within that range it is cool enough to avoid pre-ignition and plug tip overheating (which can cause engine damage), while still hot enough to burn off combustion deposits which cause fouling.

The spark plug can help maintain the optimum combustion chamber temperature. The primary method used to do this is by altering the internal length of the core nose, in addition, the alloy compositions in the electrodes can be changed. This means you may not be able to visually tell a difference between heat ranges. When a spark plug is referred to as a “cold plug”, it is one that transfers heat rapidly from the firing tip into the engine head, which keeps the firing tip cooler. A “hot plug” has a much slower rate of heat transfer, which keeps the firing tip hotter.

An unaltered engine will run within the optimum operating range straight from the manufacturer, but if you make modifications such as a turbo, supercharger, increase compression, timing changes, use of alternate racing fuels, or sustained use of nitrous oxide, these can alter the plug tip temperature and may necessitate a colder plug. A rule of thumb is, one heat range colder per modification or one heat range colder for every 75–100hp you increase. In identical spark plug types, the difference from one full heat range to the next is the ability to remove 70°C to 100°C from the combustion chamber.

The heat range numbers used by spark plug manufacturers are not universal, by that we mean, a 10 heat range in Champion is not the same as a 10 heat range in NGK nor the same in Autolite. Some manufacturers numbering systems are opposite the other, for domestic manufacturers (Champion, Autolite, Splitfire), the higher the number, the hotter the plug. For Japanese manufacturers (NGK, Denso), the higher the number, the colder the plug.

Do not make spark plug changes at the same time as another engine modification such as injection, carburetion or timing changes as in the event of poor results, it can lead to misleading and inaccurate conclusions (an exception would be when the alternate plugs came as part of a single precalibrated upgrade kit). When making spark plug heat range changes, it is better to err on the side of too cold a plug. The worst thing that can happen from too cold a plug is a fouled spark plug, too hot a spark plug can cause severe engine damage


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 07 Фев 2005, 9:11

мда интересно четиво, наистина казват 1 число надолу за всеки +75-100коня дали е от сериозен сайт само инфото :?: :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 07 Фев 2005, 13:15

Копирано е от сайта на NGK.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Фев 2005, 15:20

landikar написа:Ми да,разстоянието е намалено.Те са си такива свещите.Май са НИПОНДЕНЗО.Има ли нещо вярно в това,че голямото налягане "издухва" искрата?


да.. по-трудно прескача. затова и повечето гръмотевици стават високо в небето- където налягането е по-малко :)

всъщност правила колкото искаш- аз ги ползвам предимно и само като отправна точка...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 08 Фев 2005, 9:33

Кат говорихме за свещи на С38 мотор-а му дават да се кара единствено с БОШ - навсякъде по форумите пише че при смяна на свещ с друга марка ще имам големи проблеми - то и наистина повечето фирми нямат този двигател в каталозите си ... както и да е след консултация с Нипон Денсо миналата седмица си поръчах иридиумки Иху22 - 2 единици по студени от оригиналните па тез по форумите да го дуат :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Фев 2005, 11:01

то и аз си взех ИК22 Иридиум и ми е много интересно какво ще каже LETa...

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook