чудех се...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

чудех се...

Мнение от Wizi » 15 Дек 2004, 12:54

Като вали дъжд колата върви една идея по-добре, ясно zащо... Чудех се дали колите с турбо няма да имат подобен ефект преz zимата? :roll:
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Дек 2004, 13:13

баси ... нещо гледам тъпо напоследък :conf:
Wizi брат, требва да помагаш ... :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 15 Дек 2004, 13:20

... сори, туко що прочетох отговора на това ми zапитване в една труга тема :confused:

Еуементарно брат... Когато вали дъжд въzдуха е по-богат на кислород и от там "горенето" е по-добро. При колите с турбо е от сероzно zначение интеркулера да охлажда достатъчно поради причината, която точно споменах. Та преz zимата си мислех, че ще има такъв ефект (много по-студен въzдух ще охлажда много по-лесно интеркулера) и колегата alx точно това споделил в съседен форум.

(дано не съм объркал мноо нещата :D )
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Дек 2004, 13:23

разбрах :yes:
запълних с твоя отговор 2 КВ памет от моя мозък! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Дек 2004, 15:57

Да продължа по темата... Каква е разликата при работа на един атмосферен двигател през зимата след като е загрял, сравнено с работата му през лятото? Говоря за mpfi двигатели конкретно... Подобрява ли се VE-то му, компенсира ли се това от някакъв друг фактор(съпротивлението на маслото). Има ли значение темп на въздуха за горенето, в смисъл има ли някаква долна граница, то която надолу, това че студения въздух има повече кислород не помага толкова. Въртят ми се разни идеи в главата, но ми се иска някой с повече знания да ме светне :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

да де

Мнение от NESH » 15 Дек 2004, 17:09

По-хладен въздух,озон и повече кислород , дъжда и дори влагата помагат на кулъра да охлажда по -добре!! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

доколкото знам

Мнение от morales » 04 Фев 2005, 12:31

доколкото знам при по висока влажнос горенето зпочжа малко по касно :?:
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Фев 2005, 14:28

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook