Как да замеря въздуха на M30B34?
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Не съм твърде навътре с тунинга, но доколкото знам всеки `чарк` по двигателя е конструиран(изработен) да поема натоварването на нормалната заводска настройка. Например, буталата на Голф 2 чист дизел може да изглеждат напълно еднакво с тези на турбодизела, но със сигурност не са от един и същи материал и са обработени по различен начин ( закаляване, отгряване, време и начин на тези и други обработки ...) . Бях чел за чип тунинг на СААБ, след който накладките се сменяли на 3-4к км и още някакви такива. Та искам да кажа да внимаваш какво правиш.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
ето го !
намерих някакви сносни сметки все пак! http://www.turbosaturns.net/articles/co ... maps_3.htm
Re: аз
NESH написа:...Та по приятелска линия ги помолих да ми сметнат един ...компресор...
За какъв тип компресор става дума и какви параметри имаш идея да ползваш от този компресор като налягане, дебит, на колко оборота на двигателя се отпелва стрелката на манометъра и на колко оборота постига и поддържа максималното налягане?
Може и да мога да ти помогна...


re
Ще започна по отдалеч . Първо няма да намалям сгъстяването на двигателя ,което автоматична ме лимитира от 0 до 4 PSI Boost максимум! А второто нещо е че търся преди всичко изместване на макс. въртящ момент по-към ниските обороти --колицата е автомат и почва да ускорява от 1700-2000 оборота ! Кофти е че и колкото мощ да имам в градски условия стои малко мудна! Иначе компресорът е механичен /вече е изработен:lol: / сега го тестват за дебит `щото при мен се оказа доста кансумацията! Повече инфо тези дни ще ти дам!
Re: re
NESH написа:Първо няма да намалям сгъстяването на двигателя ,което автоматична ме лимитира от 0 до 4 PSI Boost максимум! ..........
5 до 7 Пси



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва PSI колко баровия е 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: re
еееее и аз съм съгласен но нека не от първия път де!bawareca написа:NESH написа:Първо няма да намалям сгъстяването на двигателя ,което автоматична ме лимитира от 0 до 4 PSI Boost максимум! ..........
5 до 7 Псиникакъв проблем

всъщност за всяка кубатура се избира различен наклон на греблата в нагнетяващата турбина за да нагнетява необходимият ти дебит! Пре мен е изчислено за 3430 см3 и налягане 5 PSI ,а компресорът е центробежен,двуроторен с подвеждаща и нагнетяваща турбина! Това е 33-35% горница на в дебита от атмосферно пълнене! А лагерите работят на 14000 оборота без мазане,от които ние ги натоварваме на 1000-6500 ! Цената ще ми излезе към 300 лв ,но цената на един лагер при нужда от смяна е 10 единия и 15 лв другия! От Хидравлика ще изработят и стойката за захващане и обтягане на компресора.Като видях с каква машина центроват подвеждащата и нагнетателната турбина и ги балансират до 0.1 грам и млъкнах! Тези хора правят цял живот компресори,турбини и помпи със зверски дебити и размери!
Бих искал да те попитам какъв е диаметърът на работното колело на това, което ти наричаш нагнетяваща турбина, защото от това, което си написал останах с впечатление, че максималните обороти на компресора ще са 6500, т.е. връзката между коляновия вал и вала на компресора би трябвало да бъде 1:1. Ако правилно съм те разбрал, то аз съм малко скептичен към всичко това (моите уважения за ентусиазма, но моите предубеждения са основно към техническата страна на въпроса, не към идейната
). Основните неща, които ме карат да съм скептичен са следните:
1. За да може компресора да произведе това налягане при тези обороти, той трябва да има сравнително голям диаметър - това, че е двустепенен определено му помага много, но все пак...
Аз затова и те питах колко е диаметърът и дано да е малък, инак...
2. След като компресора постига подобно налягане, то най-вероятно това налягане идва във високата оборотна зона, а в ниската е нищожно, което струва ми се е в противоречие с това, което писа че имаш като желание (висок момент на двигателя в ниските).
Дано не съм прав, затова те питам...
А за професионализма на хората там - това е най-големият им ресурс
и предполагам, че всичко ще е както трябва.
Успех!

1. За да може компресора да произведе това налягане при тези обороти, той трябва да има сравнително голям диаметър - това, че е двустепенен определено му помага много, но все пак...
Аз затова и те питах колко е диаметърът и дано да е малък, инак...
2. След като компресора постига подобно налягане, то най-вероятно това налягане идва във високата оборотна зона, а в ниската е нищожно, което струва ми се е в противоречие с това, което писа че имаш като желание (висок момент на двигателя в ниските).
Дано не съм прав, затова те питам...
А за професионализма на хората там - това е най-големият им ресурс

Успех!
Re: Как да замеря въздуха на M30B34?
NESH написа:Искам съвет или готови данни как да замеря колко е консумирания въздух от двигателя /M30b35 3430 см3/ми в диапазона 1000-6750 оборота?Или поне стойностите при 1000,3000, 6500 оборота!Благодаря предварително!
Разбирам че искаш да надуваш М30В34 ... ама виж си номера на двигателя, намира се до стартера. Трябва да пише например 34 6 КВ и под него вече е серийния номер. Интересен е 34 6 ?? . По него може да се види с каква степен на сгъстяване. Виж го и пиши ако искаш

е21 345 0-402м 12.18


от мен
346КВ е мотора и е роден 9:1 без катализатор 220 или 218 кончета , но от половин година е сервизиран основно , полиран + колекторите и със степин 10,3:1 вече! Въздуха към и от двигателя е освободен! Ако беше останал на 9:1 мажеше да понесе повече boost,но сгъстяването няма да го променям отново!Засега. Нека доведа до край този проект с компресора първо!
Re: от мен
NESH написа:346КВ е мотора и е роден 9:1 без катализатор 220 или 218 кончета , но от половин година е сервизиран основно , полиран + колекторите и със степин 10,3:1 вече! Въздуха към и от двигателя е освободен! Ако беше останал на 9:1 мажеше да понесе повече boost,но сгъстяването няма да го променям отново!Засега. Нека доведа до край този проект с компресора първо!
Съдейки по себе си а и по други колеги 0.4-0.5 доста бързо омръзва. Като ти омръзне и на тебе


е21 345 0-402м 12.18


м дааа
Аз нека доведа до финал този проект,а после ще желая повече! А и искрено се страхувам да не прецакам автоматика с повечко въртящ момент че тогава се връщам в първи клас!
Коментирай и ти все пак с какви проблеми се сблъска при турбо-проекта! Обнадеждете ме момчата или ми помагайте със съвети !

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани