виско съединител vs. електрическа перка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

виско съединител vs. електрическа перка

виско съединител
14
40%
електрическа перка
21
60%
 
Общо гласове : 35
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Яну 2005, 10:36

на Митака компакта също е с ел. перка и аз в момента съм с ел перка и е доста по-добре

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Яну 2005, 11:29

Fast-and-Furious написа:
kay написа:. Е36 318ис Моторспорт моделите излизат фабрично само с ел. вентилатор.

Би ли обяснил по-подробно за кой модел на ИС става дума защото нещо не ми се вярва да си прав за ел. перката :roll:


318is Motorsport е специфичен за ЮАР модел, има 80/88 градуса термо датчик вместо стандартния 91/99 градусов, и термостата се отваря при 80 градуса вместо стандартните 88. Модела идва с пълен аерокит и М-Тех окачване, правят го само с 4 врати.

В момента моята кола има подобен сетъп на охлаждането.

Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 20 Яну 2005, 13:52

вече е решено даже и осъществено :mhihi:
електро рулззз.............. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

е тукла има снимки:



http://wine.hit.bg/fans.jpg
http://wine.hit.bg/fans2.jpg
http://wine.hit.bg/position.jpg
http://wine.hit.bg/position1.jpg
http://wine.hit.bg/position2.jpg
http://wine.hit.bg/position3.jpg
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Яну 2005, 13:57

Я ми дайте идея къв датчик да сложа на моята че сеа ми е с бутон :help:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 20 Яну 2005, 14:34

лудия знае неква схема с реле, сега говорих с него... ;)
значи датчика се слага на топлиа вход на радиатора (големия кръг)
датчика "цъка" на около 90 градуса и релето пуска перката (да си имаш и "ръчен" бутон не е проблем мисля....) като изстине (на около80градуса) релето изключва перката и така се поддържа работната температура.
датчика се монтира като маркуча се реже, наставя се с тръба същото Ф , пробива се и на нея се заварява гайката (при мен Ф22Х1.5мм) в която се навива датчика (медна дифтунка уплатнява)

тва е с две думи клазано :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Яну 2005, 14:48

KAMIKADZE написа:Я ми дайте идея къв датчик да сложа на моята че сеа ми е с бутон :help:


90/99 сигурно ще свърши работа. Не е лоша идея да си вземеш по-голям вентилатор от стандартния на БМВ-то, ако ще разчиташ на електрическия само - тогава по-добре ползвай 80/88 градуса датчик. Пък бутона го остави, че е полезен ;)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 20 Яну 2005, 18:53

KAMIKADZE написа:Я ми дайте идея къв датчик да сложа на моята че сеа ми е с бутон :help:

на пежото ми 1,9 д пеката е със две степени и първата се включва на 88 втората на 95 някъде.
По принцип става от всяка кола, аз го написах и по нагоре отиваш с ютията в моргата и лепиш датчика за ютията и мериш с мултицета. кога ще включи.
Не взимаи от астра тди първо е много гаден (чупи се като солета) ,а освен това първата степен е на 95 а втората на 105 :shock: :shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook