бмв 318 is

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

бмв 318 is

Мнение от denis.mustafov » 19 Дек 2008, 19:10

малко тъпи вапросчета,че като гледам всички само как разбирате,че да вземете малко да ме светнете,а?
та карам си аз едно семейно волво за всеки ден.ама си има едно дартичко бмв 318 is 94',та се питам нещо да му вкараме някое друго магаренце.от къде да се почне само без турбини мурбини,да отворим една тема ако може нещо валчета,шлайфане на глава става ли?електроники,чипчета,гърненца или просто да си взема едно 325 купе,но ми се иска да си правя нещо
я сега да видим колко ще кажат нещо смислено,бас се хфащам че само ще ме плюете за което блг предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 19 Дек 2008, 19:12

кажи поне с какви пари разполагаш... всичко може да се направи само парички да имаш :)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 19 Дек 2008, 19:23

точно за ис-а има поне 10 теми за това
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 19 Дек 2008, 19:59

Не мисля че можеш да изцедиш много повече от IS без принудително пълнене.

1. Вариант - възстановяваш всичко до заводско състояние по двигател, купе интериор, слагаш една цяла Supersprint генерация, подменяш ламбди, водни помпи, термостати и т.н, праскаш K&N филтър и един чип да я събуди още малко и се наслаждаваш на една хубава кола. /английски-стил ресторация/.

2. Вариант - напукваш вътре един голям мотор и се вкарваш във филма ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от denis.mustafov » 19 Дек 2008, 20:06

я да помисля че май съм чел форумите няколко пъти,и много не съм виждал нещо кат' за мене,но ако дадеш линк ще звана да ти блг-я,за парите ги нямам на куп 10к,но мисля постепенно да влагам,може нали не проблем?тати пропуснал да забогатее,но това не значи че не мога да дам някое друго К за малко upgrade,та я кажете за ко мога да загубя някой лев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 19 Дек 2008, 22:57

Ти за 10к можеш да сложиш турбо и да я направиш колата кукла. Няма смисъл 10 бона да ги вкарваш в атмосферен ис, защото никога няма да си върнеш дори малка част от парите.

Бтв за 10 бона без турбо ще я направиш да върви мааалко повече от 325 и пак не е сигурно :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

Мнение от denis.mustafov » 19 Дек 2008, 23:17

ясно,май ще си сложа едно 2,5 под капака за едното неделно каране,ам ко' да са прай кат' му се иска да кара на човек.Та да продалжим тогава в тази насока,имали нещо като екстра кам 2.5 литров мотор,нещо като глазура което трябва да направя,и повече няма да питам обещавам.
Потърсих още малко из нета,та не намерих.Това че не разбирам нищо коли и т.н. непречи да карам малко по барзо из полигоните на града нали(Русе)?Та както и другите мом4ета си мечтаех за бмв или нещо си там,та да си попитам още виж пък съм научил нещо,някакви спортни валове и шлайфане на глава,дали става за бмв?четох в форума на ситроен че за саксо има голям ефект тази процедура,ам кат' не разбирам пак се извинявам
я се'а да чуем(прочетем де) коментари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 19 Дек 2008, 23:22

Използваи тьрсачката ...по-лесно ще е за теб ,защото има безброи подобни и изчерпателно обяснени теми..кои ,как ,кькво ,защо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 20 Дек 2008, 2:21

Да сложиш м50б25 е най лесния и ефтин начин правилно си се насочил ,виж тук темата на колегата slavianko изключително полезна за което му благодаря : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=112352
от тук може да прочетеш как колегата ludiagsm (който за жалост вече не пише в този форум) е направил неговата 25-ца 2.8 и какъв е ефекта:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=106190
Може да сложиш и изпускателни колектори от М3 :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=
А ако искаш може и да турбинираш иската ,в момента се продава турбо кит и то много изгодно, може да се изпробва и да се постави ,
И колата става доста палава така че имаш доста варианти помисли си добре какво искаш от колата и пазарувай :twisted:

По окачването може да си вземеш едни койловери примерно колегата
S-stail продава: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=119855
После каде що има тампон слагаш полиуретан ето тук колегата V-max предлага Powerflex които са с много добро качество не е задъкжително да са с изместен център :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=95229
Задния мост на е36 е добре измислен и има достатачно реглажи във всички посоки но ако искаш да си регулираш повече кембара може да си закупиш ето това: http://cgi.ebay.com/BMW-E36-E46-1992-05 ... 7C294%3A50
Поставяш си strut bar отпред и отзад :http://www.eurocarmotorsport.com/Image/s15.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q43/ ... 1043-2.jpg
има да се продават и в форума.
Може да поставиш и x-bace : http://www.understeer.com/images/tech/xbrace-21.jpg
Вземи си джанти примерно 17" с ниски гуми, колата става доста по стабилна зависи с какво ет-са джантите но ако прецениш че са навътре в калника може да им сложиш едни фланци да ги поизнесеш, сложи си и шпилки но не някой стругар да ти ги прави ами си ги поръчай някакви рейсингови убърни внимание и на гайките ,примерно в рали форума има оферти потърси там ,едно спортно воланче за предпочитане да не е по малко от 330мм на мен най ми е удобно 350мм вземи си и седалка спортна тип корито.
Ето тук може да прочетеш за сприрачките малко : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=100841
Щом колата ще се ползва по предназначение може да се олекоти,доста подобрява качествата на колата!
обърни внимание и на Шпера!!!
Със сигорност има още много неща които може да направиш по едно е36 но в момента мн ми се спи утре ако се сетя нещо ще допълня, надявам се да съм ти бил полезен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: русе
Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
Мечтае да кара: E30 M3

xa

Мнение от denis.mustafov » 20 Дек 2008, 10:35

и то имало хора бе,последния ми хареса,блг много.
тъкмо станах и бам пред компа,та се замислям от къде да започна.
Първоначално си мислех за едно т4 за волвото,даже намерих за около 1500 левчета + скоростна кутия,но се отказах.Бмв-то си е цяло удов. когато го караш дори и само с 100км/h.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 20 Дек 2008, 12:58

филми има колкото искаш за is , а да видиме каде ще вкараш няколко К :D

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=318

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook