DINAN-USA

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....

DINAN-USA

Мнение от bate koko » 01 Дек 2008, 12:21

Позволивам си да го пусна на латиница,ама ниама как-става вапрос за УСА-ТИНИНГ ФИРМА,КОЯТО ИМА СТАТУТА НА НЕЗАВИСИМ ПРОЗИВОДИТЕЛ,КАКТО АЛПИНА В ЕВРОПА,ОСВЕН ТОВА И АДРЕСА НА СПИсанието ЗА БМВ-ЕНТУСИАСТИ В 6АТИТЕ-BIMMER:)) и така-интернет адрсите:)
www.bimmer-mag.com
www.dinancars.com
надиавам се да ви е интересно:))-
както и да споделите впе4атлениа-спезиално за ДИНАН:))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Дек 2008, 15:46

Продуктите на Дайнан струват адски много пари, а тук девет десети от 320- ките падат от коли от под 100 коня, и още 9/10- ти от 25- ците падат от коли около 140 коня.. демек прави си извода как се потдържат тия коли. Тук- там има по някои чип, който да върне 5- 6 от избягалите 20- 30 коня :mhihi: За перформънс изпускателна система се счита проходното илиянско гърне. Тунинг на всмукателната система е филтър на престижната марка "Йед".. в най- добрия случай панелен К&Н или самоделен CAI в много случаи със съмнителен ефект, тъй като с новия филтър температурата на постъпващия в двигателя въздух се повишава драстично. Ваноса (може да го срещнеш по- често като ванУс, а понякога, дори Анус..) е другата болна тема. Някой ако измисли бюджетен кит за елиминация на ваноса ако може за 10- 20лв ще стане милионер направо.. щото ремонта е близо 1000лв само части и за това битува мнението, че видиш ли ваноса е много глупаво паразитно изобретение, чиято функция е единствено да тропа и да не работи и съответно да прави колата по- бавна. Други проблеми няма да ти изреждам, щото и тия не са малко, но в тоя ред на мисли- какво те кара да мислиш, че има българско бмв с нещо на Дайнан по него?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

Мнение от MakMakoB » 01 Дек 2008, 20:11

bum_bum, за съжаление всичко което каза е вярно, поне си го написал във весела форма. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 01 Дек 2008, 20:41

Не схванах само за панелния K&N...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Дек 2008, 21:25

е тва е най-доброто което може да се срещне в повечето случаи,като тЮнинг,по така модерните 36-ци и то само ако баба е взела надбавка към пенсията и е спонсорирала любимото внуче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....

Мнение от bate koko » 03 Дек 2008, 13:36

Колега,така е,но.... го пуснах тук,по-скоро за ИНФО,за6ото ми се стори 4е 6е е интерсено/поне на някои/ина4е ДИНАН е доста ренимирана фирм-а специално туннгите им на М3 ,М5. И М6 са с по-добри харектиристики от заводските.което само по себе си е постийение-специално в ока4внето и спира4ките....ина4е за цените-скап иса,но не 4ак толкова ,сравнени с доста по-скапи игра4ки-например М 6 струва 100 300,$ ДИНАН кита С 3 -М6 Е 17 000$,КАТО М6 СТАВА 628 К.С.при 480н.м/обо.
наскоро видях в мобиле.бг ,4е един колега продажа6е е-39 с ДИНАН пакет,пи6е6е,4е се прибира от УСА....а като зиало те са доста редк и и В ЕВРОПА...НЕ ЗНАМ ДАЛ ИИМАТ ПРЕДСТАЖИТЕЛИ ДАЖЕ...
до скоро
лек ден :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от bubsa » 03 Дек 2008, 17:24

Лелеее нищо не ти се разбира бе пич :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 03 Дек 2008, 21:58

DINAN имат хубави неща, виждал съм в БГ Е46 М3 с тяхна генерация или по-точно чува съм го това М3...няма какво да се коментира звъкът...
А в БГ няма коли с техни неща, първо поради "тюнингът" описан от bum_bum и второ в Европа има достатъчно фирми, които предлагат качествени неща за BMW и не си заслужава да се вкарват чак от USA.
Аз лично не съм много фен на американски доработки, тъй като всички знаем какви коли правят и какви карат...както и "високотехнологичното" независимо окачване на Corvette С6...което в "изостанала" Европа се слага от 60-те години...
:mhihi:
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 04 Дек 2008, 7:26

колега, не че се заяждам, но специално Сorvette има независимо задно окачване още от второто поколение (C2) от 1963-та година

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Risto323 » 14 Дек 2008, 19:16

Вярно е малко са колите които поддържат имиджа на фирмата BMW...
на пролет ще се опитам да зазадвам и надъхам феновете за нови проекти :winky:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 16 Дек 2008, 16:04

bum_bum написа:Продуктите на Дайнан струват адски много пари, а тук девет десети от 320- ките падат от коли от под 100 коня, и още 9/10- ти от 25- ците падат от коли около 140 коня.. демек прави си извода как се потдържат тия коли. Тук- там има по някои чип, който да върне 5- 6 от избягалите 20- 30 коня :mhihi: За перформънс изпускателна система се счита проходното илиянско гърне. Тунинг на всмукателната система е филтър на престижната марка "Йед".. в най- добрия случай панелен К&Н или самоделен CAI в много случаи със съмнителен ефект, тъй като с новия филтър температурата на постъпващия в двигателя въздух се повишава драстично. Ваноса (може да го срещнеш по- често като ванУс, а понякога, дори Анус..) е другата болна тема. Някой ако измисли бюджетен кит за елиминация на ваноса ако може за 10- 20лв ще стане милионер направо.. щото ремонта е близо 1000лв само части и за това битува мнението, че видиш ли ваноса е много глупаво паразитно изобретение, чиято функция е единствено да тропа и да не работи и съответно да прави колата по- бавна. Други проблеми няма да ти изреждам, щото и тия не са малко, но в тоя ред на мисли- какво те кара да мислиш, че има българско бмв с нещо на Дайнан по него?


Да кажем че ако влезеш в галерията ми и видиш моя Х може да се окаже че има нещо такова не съвсем от битака там ;), примерно на дадената фирма? :winky:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook