ладичка......

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 23 Дек 2004, 0:13

Добре, обясни ми тогава как е възможно да увеличиш хода на клапана при положение, че точките на лоста (кобилицата) си запазват хоризонталната координата? Т.е. разстоянието по хоризонталата между оста на хидрокомпенсатора, разпределителния вал и клапана не се променя, както и дължината на самия лост (коблилицата). Тогава хода на клапана е ексцентритета на гърбицата по растоянието от хидроопората до клапана, делен на разстоянието от хидроопората до вала. Е ти как точно увеличи хода, след като като не си променил нито едно от тези 3 растояния? Искам да ти обърна внимание, че в тази схема на Опел, максималния ход на клапана не зависи от кобилицата а от заложените от конструктора разстояние между вала, клапана и хидроопората. Пак казвам, максималния ход, не моментното положение. Ти твърдиш, че максималния ход е с 2 мм повече. Как?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 23 Дек 2004, 0:23

еми зна4и аз променям опорната то4ка на лоста ако си вигдал опелова кобилица Зна4и там кадето вала я натиска тя е леко испъкнала и то4но тази изпъкнала 4аст се 6лаифа със 1мм и кадето кобилицата натиска талерката кобилицата съ6о е испъкнала и там се 6лаифа състо 1 мм и какво се полу4ава ти обсто си свалил 2мм от кобилицата и подлага6 6аиба с такава дебелина под повдига4а защото тои ве4е не може да обере луфта които се полу4ава и на практика какво се полу4ава кобилицата се повдига с 2мм от страната към пвдига4а и така се измества опорната то4ка с няколко милиметра ако те интересува с олко то4о утре мога да ти кажа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 23 Дек 2004, 0:40

Това, което си написал, е 100% истина. Точно така е - кобилицата в края си откъм хидроопората е точно с 2мм по-високо. Това обаче изобщо няма да промени хода на клапана, ама изобщо, той пак ще си е точно толкова, колкото ти написах по-горе и зависи само, повтарям ти - само от разпределителния вал.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.12.2004

Мнение от Hashek » 23 Дек 2004, 1:05

постман това е истина ,което казвате и двамата ама ти не си прав относно 4е това зависи само от разпределителния вал за6тото тая цака с кобилиците става защото се променя ъгъла на кобилицата и клапана полу4ава по-голям ход.
The car is not just a car,it's a passion!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 23 Дек 2004, 1:26

Добре, ето ти и на теб тогава един въпрос - обясни ми как се увеличава хода при наклоняване на коблицата, след като се накланят и двете рамена на лоста и отношението на дължините на лоста остава същото, защото другите точки пак са си там?
Ако това, което твърдиш е истина, излиза, че колкото повече наклоняваш кобилицата, толкова повече се увеличава хода на клапана. Така ли?
А колко тогава ще стане хода, ако кобилицата стане вертикална?
Хода на клапана (след като клапана е вертикален) зависи от вертикалното преместване на края на кобилицата. Това вертикално преместване е най-голямо при хоризонтална коблица и е 0 при вертикална коблица. Значи при всички останали положения вертикалното преместване ще намалява от максимума до 0. И понеже кобилицата няма как да стане вертикална, затова в рамките, в които може да се наклони на мястото на което стои, вертикалния и хода на края откъм клапана не може да се увеличи с наклоняване, пък какво остава за 2мм.
Ако извадиш някаква много силна кинематика сега, може и да се замисля отново, през това време си говорете за турбото на Лада-та.
Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от Prozak » 23 Дек 2004, 21:56

Postman зна4и ти не може6 да си го представи6 зна4и незнам да ли знае6 но вала оставя винаги следа по кобилицатат там кадето опира.на преработената кобилица този знак е с 2мм изместен към повдига4а Ако не ми виарва6 кажи сте ти дам адреса кадето живея и сте доиде6 и ше ти го покажа.4ао

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 23 Дек 2004, 22:16

Верно ве , ся се консултирах с майни4ка и каза 4е става :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Постмане нищо не разбираш и отричаш постиженията на съвременната наука и техника :winky:
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook