ладичка......
Модератор: bum_bum
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Добре, обясни ми тогава как е възможно да увеличиш хода на клапана при положение, че точките на лоста (кобилицата) си запазват хоризонталната координата? Т.е. разстоянието по хоризонталата между оста на хидрокомпенсатора, разпределителния вал и клапана не се променя, както и дължината на самия лост (коблилицата). Тогава хода на клапана е ексцентритета на гърбицата по растоянието от хидроопората до клапана, делен на разстоянието от хидроопората до вала. Е ти как точно увеличи хода, след като като не си променил нито едно от тези 3 растояния? Искам да ти обърна внимание, че в тази схема на Опел, максималния ход на клапана не зависи от кобилицата а от заложените от конструктора разстояние между вала, клапана и хидроопората. Пак казвам, максималния ход, не моментното положение. Ти твърдиш, че максималния ход е с 2 мм повече. Как?
еми зна4и аз променям опорната то4ка на лоста ако си вигдал опелова кобилица Зна4и там кадето вала я натиска тя е леко испъкнала и то4но тази изпъкнала 4аст се 6лаифа със 1мм и кадето кобилицата натиска талерката кобилицата съ6о е испъкнала и там се 6лаифа състо 1 мм и какво се полу4ава ти обсто си свалил 2мм от кобилицата и подлага6 6аиба с такава дебелина под повдига4а защото тои ве4е не може да обере луфта които се полу4ава и на практика какво се полу4ава кобилицата се повдига с 2мм от страната към пвдига4а и така се измества опорната то4ка с няколко милиметра ако те интересува с олко то4о утре мога да ти кажа
Добре, ето ти и на теб тогава един въпрос - обясни ми как се увеличава хода при наклоняване на коблицата, след като се накланят и двете рамена на лоста и отношението на дължините на лоста остава същото, защото другите точки пак са си там?
Ако това, което твърдиш е истина, излиза, че колкото повече наклоняваш кобилицата, толкова повече се увеличава хода на клапана. Така ли?
А колко тогава ще стане хода, ако кобилицата стане вертикална?
Хода на клапана (след като клапана е вертикален) зависи от вертикалното преместване на края на кобилицата. Това вертикално преместване е най-голямо при хоризонтална коблица и е 0 при вертикална коблица. Значи при всички останали положения вертикалното преместване ще намалява от максимума до 0. И понеже кобилицата няма как да стане вертикална, затова в рамките, в които може да се наклони на мястото на което стои, вертикалния и хода на края откъм клапана не може да се увеличи с наклоняване, пък какво остава за 2мм.
Ако извадиш някаква много силна кинематика сега, може и да се замисля отново, през това време си говорете за турбото на Лада-та.
Успех.
Ако това, което твърдиш е истина, излиза, че колкото повече наклоняваш кобилицата, толкова повече се увеличава хода на клапана. Така ли?
А колко тогава ще стане хода, ако кобилицата стане вертикална?
Хода на клапана (след като клапана е вертикален) зависи от вертикалното преместване на края на кобилицата. Това вертикално преместване е най-голямо при хоризонтална коблица и е 0 при вертикална коблица. Значи при всички останали положения вертикалното преместване ще намалява от максимума до 0. И понеже кобилицата няма как да стане вертикална, затова в рамките, в които може да се наклони на мястото на което стои, вертикалния и хода на края откъм клапана не може да се увеличи с наклоняване, пък какво остава за 2мм.
Ако извадиш някаква много силна кинематика сега, може и да се замисля отново, през това време си говорете за турбото на Лада-та.
Успех.
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани