tuning na M5

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

tuning na M5

Мнение от interlagos » 21 Авг 2008, 13:16

вьрти ми се една идея за g-power по конкретно за тунинг на 730 к.с. та молбата ми е ако има запознати да си споделят мненията за да сьм по в 4ас. благодаря :D
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Авг 2008, 13:30

мнда.пълно е тук с такива :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 09 Сеп 2008, 19:54

добре де има ли някои по наясно с компресорите интересува ме интер кулър тре ли както при турбото и кои в сф ги чува тези работи аз съм по скромен от колегата търся 500коня

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Сеп 2008, 21:05

Сичко на сичко само 1 човек във форума има май, който може да даде смислен отговор на тия въпроси. Търсете го в модераторите, ма не е Цено той само малолетни и фитнес има в главата вече :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 14 Сеп 2008, 16:09

кои в сф ги разбира суперчарджарите?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: tuning na M5

Мнение от alx » 16 Сеп 2008, 18:13

interlagos написа:вьрти ми се една идея за g-power по конкретно за тунинг на 730 к.с. та молбата ми е ако има запознати да си споделят мненията за да сьм по в 4ас. благодаря :D


чувал съм че точно този тунинг (двата компресора на "хърикейн") е страшно капризен откъм качество на бензина. така че ако ще слагаш нещо такова - мисля че "100" ще е твоето октаново число завинаги. във големите градове може да не е проблем, но като тръгнеш извън града може да се окаже проблематично сипването на такъв бензин.

също съм чувал че крехкото смг-то не обича въртящия момент дето прави тоз компресиран мотор и след време почваш да имаш проблеми.

моето лично мнение е че са много пари за нещо което ще има много ограничена употреба...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 21 Сеп 2008, 15:45

Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор. Не знам каква е разликата в цената на нормално м5 и Г-повер-а. Знам обаче, че за да се направи една такава конверсия, отиват месеци в сметки и чертане и се изхожда от данни предоставени им от БМВ и то не на малка цена. Едва ли... едва ли...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: е30

Мнение от nikoror » 21 Сеп 2008, 20:31

KPETEH написа:Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор.


офтопик малко:
това ми напомни, че си говорихме с един местен тунер точно за в10 моторите на бмв и той вика:
"слагаме му интейк: по-малко коне от завода, слагаме колектор: по-малко коне от завода :twisted: сменихме ауспусите и качи коне, но звучеше отвратително. И затова се отказахме да правим тунинг на тия мотори"
:lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 16.10.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 535d

Re: е30

Мнение от ShaDoWTaKeR » 27 Ное 2008, 13:43

KPETEH написа:Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор. Не знам каква е разликата в цената на нормално м5 и Г-повер-а. Знам обаче, че за да се направи една такава конверсия, отиват месеци в сметки и чертане и се изхожда от данни предоставени им от БМВ и то не на малка цена. Едва ли... едва ли...


G5 hurricane e 240 000 EURO без ддс

а ако искаш да си направиш обикновенното м5 на Г5 ---->

Compressor system EVO III

G-POWER M5 V10 BI-KOmpressorsystem EVO III - PLUS 223 hp
Baisc : M5 V10 with 507PS ( 373 KW ) ; Increased output to 730PS ( 573 KW )torque 700NM at 7.200U/min consisting of :

Supercharging : 2x ASA T1-12 superchargers including overruniing clutch ASA K05 ; supercharger lubrication through bypass from motor oil circuit ; twing ultra stiff CNC shaped supercharger bracket system made from aluminium including an extended support-aggregate belt-drive for the superchagers drive ; two pneumatic controlled engine load related valves for the boost control ; twin flow optimized , large volumetric fresh air intakes made from carbon fibre ; twin racing air filters . Boost level : 10 psi rel.

Intercooling :Twin high capacity aero and body-sonic optimized intercooler systems using a low temperature circuit consisting of an enlarged low temperature intercooler ( air to water ) in the cars from and two return intercooler ( boost to water ) on top of the engine right in front of the throttle vavles , cooling liquid storage and separetely controlled electrical pump.

Engine Modification : 10 x fuel injectors with enlarged mass flow , 10 X witght optimized forged pistons , for a reduced compression ration of 10,3:1 ,supplied from our technological partner Mahle , 10 x modified con-rods ( balanced and weight optimized )


PRICE 50 000,00 Euro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 27 Ное 2008, 16:37

Имаше един колага във форума които си мушна компресорче мисля на Е60 беше ама не М5....
Сега не мога да открия темата но мисля и компа се програмирва но не тук в БГ а някъде в чужбина, май Норвегия ще те излъжа. Но имаше тема точно за това и струваше доста парички но имапе голям ефект. Но Е60-та не беше М5, на М5 не знам как би станало.....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Sofia city

Мнение от VINTIL4O » 27 Ное 2008, 18:49

конверсията за в бг съм почти сигурен че е невъзможна!
Най малкото защото не знам имали човек в България който да е наясно с V10-ката,камо ли да седна да я тунингова!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Ное 2008, 21:35

еми онез проспийд нямат ли си понятие,ама да не се окаже после колата с подменени глави :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook