tuning na M5
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
tuning na M5
вьрти ми се една идея за g-power по конкретно за тунинг на 730 к.с. та молбата ми е ако има запознати да си споделят мненията за да сьм по в 4ас. благодаря 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Сичко на сичко само 1 човек във форума има май, който може да даде смислен отговор на тия въпроси. Търсете го в модераторите, ма не е Цено той само малолетни и фитнес има в главата вече 

Re: tuning na M5
interlagos написа:вьрти ми се една идея за g-power по конкретно за тунинг на 730 к.с. та молбата ми е ако има запознати да си споделят мненията за да сьм по в 4ас. благодаря
чувал съм че точно този тунинг (двата компресора на "хърикейн") е страшно капризен откъм качество на бензина. така че ако ще слагаш нещо такова - мисля че "100" ще е твоето октаново число завинаги. във големите градове може да не е проблем, но като тръгнеш извън града може да се окаже проблематично сипването на такъв бензин.
също съм чувал че крехкото смг-то не обича въртящия момент дето прави тоз компресиран мотор и след време почваш да имаш проблеми.
моето лично мнение е че са много пари за нещо което ще има много ограничена употреба...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор. Не знам каква е разликата в цената на нормално м5 и Г-повер-а. Знам обаче, че за да се направи една такава конверсия, отиват месеци в сметки и чертане и се изхожда от данни предоставени им от БМВ и то не на малка цена. Едва ли... едва ли...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: е30
KPETEH написа:Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор.
офтопик малко:
това ми напомни, че си говорихме с един местен тунер точно за в10 моторите на бмв и той вика:
"слагаме му интейк: по-малко коне от завода, слагаме колектор: по-малко коне от завода


- ShaDoWTaKeR
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 16.10.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 535d
Re: е30
KPETEH написа:Съмнявам се, че някой в БГ ще има смелоста да ръчка по В10 мотор и да се опитва да го прави повече коне чрез турбо или компресор. Не знам каква е разликата в цената на нормално м5 и Г-повер-а. Знам обаче, че за да се направи една такава конверсия, отиват месеци в сметки и чертане и се изхожда от данни предоставени им от БМВ и то не на малка цена. Едва ли... едва ли...
G5 hurricane e 240 000 EURO без ддс
а ако искаш да си направиш обикновенното м5 на Г5 ---->
Compressor system EVO III
G-POWER M5 V10 BI-KOmpressorsystem EVO III - PLUS 223 hp
Baisc : M5 V10 with 507PS ( 373 KW ) ; Increased output to 730PS ( 573 KW )torque 700NM at 7.200U/min consisting of :
Supercharging : 2x ASA T1-12 superchargers including overruniing clutch ASA K05 ; supercharger lubrication through bypass from motor oil circuit ; twing ultra stiff CNC shaped supercharger bracket system made from aluminium including an extended support-aggregate belt-drive for the superchagers drive ; two pneumatic controlled engine load related valves for the boost control ; twin flow optimized , large volumetric fresh air intakes made from carbon fibre ; twin racing air filters . Boost level : 10 psi rel.
Intercooling :Twin high capacity aero and body-sonic optimized intercooler systems using a low temperature circuit consisting of an enlarged low temperature intercooler ( air to water ) in the cars from and two return intercooler ( boost to water ) on top of the engine right in front of the throttle vavles , cooling liquid storage and separetely controlled electrical pump.
Engine Modification : 10 x fuel injectors with enlarged mass flow , 10 X witght optimized forged pistons , for a reduced compression ration of 10,3:1 ,supplied from our technological partner Mahle , 10 x modified con-rods ( balanced and weight optimized )
PRICE 50 000,00 Euro
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Имаше един колага във форума които си мушна компресорче мисля на Е60 беше ама не М5....
Сега не мога да открия темата но мисля и компа се програмирва но не тук в БГ а някъде в чужбина, май Норвегия ще те излъжа. Но имаше тема точно за това и струваше доста парички но имапе голям ефект. Но Е60-та не беше М5, на М5 не знам как би станало.....
Сега не мога да открия темата но мисля и компа се програмирва но не тук в БГ а някъде в чужбина, май Норвегия ще те излъжа. Но имаше тема точно за това и струваше доста парички но имапе голям ефект. Но Е60-та не беше М5, на М5 не знам как би станало.....
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
еми онез проспийд нямат ли си понятие,ама да не се окаже после колата с подменени глави 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани