Worlds First Supercharged LS1 Porsche 911
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
За нен лично единственото нещо в което един мотор от американски автомобил превъзхожда един мотор от Порше е здравина.. и то, заради съотношението обем/к.с.Другото определено е разхода на гориво..




Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале
Сравняват го с карерата щото е наи-близка като цена. Иначе тия поршета като 997 турбо и гт2 струват един камион с пари.
Не искам да обиждам поршетата, но далеч нямат поведението на пътя, което имат коли като корвет и вайпър.
Интересно кое бихме предпочели: голф със две турбини или м5 със 5000 куб.см атмосферен мотор????

много неща сте написали...
ма всичко е въпрос на традиция- американците строят големи двигатели. растоянията са им големи, колите са им големи (за да са по комфортни), американците като цяло са големи
малкия двигател (под 3 литра) на дълъг път е изнервящ, за да тегли тежката кола трябва да има къси предавки, да се върти бързо на високите скорости... със 2 думи опита сочи че не е е подходящ. от там и пейзажа във америка е предимно от 3 литра нагоре.
аз имам някои впечатления от лс1 двигателя (както и повечето други малки и големи блокове на шеви). във з06 корвета този 5.7 литра мотор прави консервативни 405 коня и 400 паунда въртящ момент като дава 10/100 извънградско и 16/100 градско. със много малко доработки този двигател дава 500 коня- и то със 7000 червена линия. двигателя е и супер надежден. ако мислите че един е39 м5 двигател (5 литра) дава по-добър разход на гориво, е по-надежден и може да прави повече коне по цивилизован начин- не мисля. да не говориме че е 3х по-скъп от двигателя на з06 като железария и съпровождащата електроника.
също корвета се сравнява със базовата карера заради сходните характеристики. турбото се сравнява със з06 корвета където постиженията също са сходни (ако и з06 да е 2х по-евтин). а новия базов корвет (ц6) е със 400 коня. з06 ще е със 500 и ще е директен конкурент на новия вайпър (но ще струва 20к по-малко). така че- всичко е маркетинг.
да, технологията на шеви е стара- но работи добре, супер евтина е и не отстъпва по нищо на европейските супер-двигатели по показатели. и тунинга е доста по-лесен защото от фабриката американските коли идват стиснати са гушата, а европейските- със сериозен тунинг. това е много важно да се осъзнае. американците не правят нищо случайно
пък и не забравяйте че каквото можете да постигнете със 3 литра- със 6 литра може да се постигне доста повече
относно това порше- то е по-скоро инжинерно упражнение- колата със сигурност има влошено седене на пътя. тежкото дупе на поршето е станало още по-тежко и затова колата не е много подходяща за технично каране по планински път. но, същото тежко дупе е във полза като трябва да се ускорява или спира. във описанието пише че въпросната кола е 340 коня и дава 11.х на 400 метра със много консервативно потегляне.
м/у другото забелязах че има и центрофугов компресор- и въпреки това колата казва че е 340 коня- които са конете на ц5 корвета без компресор. та ми се струва че младежа е правил страшни компромиси със входящия и изходящия тракт за да навре тоз двигател във поршето.
ма всичко е въпрос на традиция- американците строят големи двигатели. растоянията са им големи, колите са им големи (за да са по комфортни), американците като цяло са големи

аз имам някои впечатления от лс1 двигателя (както и повечето други малки и големи блокове на шеви). във з06 корвета този 5.7 литра мотор прави консервативни 405 коня и 400 паунда въртящ момент като дава 10/100 извънградско и 16/100 градско. със много малко доработки този двигател дава 500 коня- и то със 7000 червена линия. двигателя е и супер надежден. ако мислите че един е39 м5 двигател (5 литра) дава по-добър разход на гориво, е по-надежден и може да прави повече коне по цивилизован начин- не мисля. да не говориме че е 3х по-скъп от двигателя на з06 като железария и съпровождащата електроника.
също корвета се сравнява със базовата карера заради сходните характеристики. турбото се сравнява със з06 корвета където постиженията също са сходни (ако и з06 да е 2х по-евтин). а новия базов корвет (ц6) е със 400 коня. з06 ще е със 500 и ще е директен конкурент на новия вайпър (но ще струва 20к по-малко). така че- всичко е маркетинг.
да, технологията на шеви е стара- но работи добре, супер евтина е и не отстъпва по нищо на европейските супер-двигатели по показатели. и тунинга е доста по-лесен защото от фабриката американските коли идват стиснати са гушата, а европейските- със сериозен тунинг. това е много важно да се осъзнае. американците не правят нищо случайно


относно това порше- то е по-скоро инжинерно упражнение- колата със сигурност има влошено седене на пътя. тежкото дупе на поршето е станало още по-тежко и затова колата не е много подходяща за технично каране по планински път. но, същото тежко дупе е във полза като трябва да се ускорява или спира. във описанието пише че въпросната кола е 340 коня и дава 11.х на 400 метра със много консервативно потегляне.
м/у другото забелязах че има и центрофугов компресор- и въпреки това колата казва че е 340 коня- които са конете на ц5 корвета без компресор. та ми се струва че младежа е правил страшни компромиси със входящия и изходящия тракт за да навре тоз двигател във поршето.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани