Тунинг на E30 M20B20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Кое турбо ?

GТ30
7
27%
GT35
6
23%
GT40
13
50%
 
Общо гласове : 26
кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 04 Ное 2008, 10:28

Колега, нищо лично , ама имаш "дирекетно :roll: "10 000 евра бюджет и питаш тука в БГ форума как да си ги изхарчиш за тунинг ли бе баси и случката :shock:
За тия пари ще си намериш стандартна М-ка, ще си и платиш акциза, ще си я ревизираш и ще имаш 200-300 к.с. /знам ли точно колко са/ заводска кола ;)
Ми ти с тоз бюджет пиши на Тошо "Цунами"-то, на "Проспийд", на ХЕЕД....... те хората имат готови рецепти за харчене на такива пари или само насочваш вниманието на форума върху себе си :confused:
Не знам може и да греша в усещанията си, но нещо не ми се връзват постовете ти. Гледам чак анкета си направил за модела на турбината, пък не знаеш модела на колата, на която ще я слагаш :!: :?: :!: Е как и кой да ти отговори на анкетата сериозно при положение, че не се знае марката и модела на проекта, или ти ще си купиш една турбина и ще и монтираш една кола после :mhihi: :mhihi: :mhihi: Питаш и за туин турбо даже.... Аз мога да ти предложа, ако тези три марки турбини са ти любимите направи го каскадно пълнене и с трите, ма умната с мапването да не е и последната, като задуха, да духа и бутала през ауспуха :lol: Струва ми се, че от някоя детска градина в Белгия пишеш :!:
Поздрави и дано намериш най-верния вариант за изхарчването на 10 - те хиляди евро бюджет за тунинговане на БМВ. То от това любимата ни марка само печели :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Ное 2008, 12:16

djidjo написа:Еми сега дирекетно имам около 10.000 евро на разположение ( но може да се поработи по въпроса :д ) .

Ако верно раполагаш с толкова пари ,пални колата ,ела си с нея до БГ ,тук все ще се намери кой та ди я направи читаво :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 04 Ное 2008, 21:02

drft написа:Колега, нищо лично , ама имаш "дирекетно :roll: "10 000 евра бюджет и питаш тука в БГ форума как да си ги изхарчиш за тунинг ли бе баси и случката :shock:
За тия пари ще си намериш стандартна М-ка, ще си и платиш акциза, ще си я ревизираш и ще имаш 200-300 к.с. /знам ли точно колко са/ заводска кола ;)
Ми ти с тоз бюджет пиши на Тошо "Цунами"-то, на "Проспийд", на ХЕЕД....... те хората имат готови рецепти за харчене на такива пари или само насочваш вниманието на форума върху себе си :confused:
Не знам може и да греша в усещанията си, но нещо не ми се връзват постовете ти. Гледам чак анкета си направил за модела на турбината, пък не знаеш модела на колата, на която ще я слагаш :!: :?: :!: Е как и кой да ти отговори на анкетата сериозно при положение, че не се знае марката и модела на проекта, или ти ще си купиш една турбина и ще и монтираш една кола после :mhihi: :mhihi: :mhihi: Питаш и за туин турбо даже.... Аз мога да ти предложа, ако тези три марки турбини са ти любимите направи го каскадно пълнене и с трите, ма умната с мапването да не е и последната, като задуха, да духа и бутала през ауспуха :lol: Струва ми се, че от някоя детска градина в Белгия пишеш :!:
Поздрави и дано намериш най-верния вариант за изхарчването на 10 - те хиляди евро бюджет за тунинговане на БМВ. То от това любимата ни марка само печели :D

Колега аз несе обиждам на твоя коментар , но да изясним няколко неща :) . Значи да започнем с анкетата , тази анкета я направих като в началото на тема ставеше на въпрос тя турбини да се сложат на M20B20 двигател ( защото аз несам достатъчно компетентен я направих тази анкета за да ви попитам въз за мнение , аз поне предполагах че този форум е да може да се помага на хора като мен дето неса толко сигорни и да получават съвети от по-компетентните ) . Ако прочетете заглавието на темата ще видите че става въпрос за E30 от '90 с M20B20 агрегат . Но след няколко отговори от другите колеги ( на които съм много благодарен ) , ме накараха да се замисля дали този M20B20 става за целта ми от 300 коня ( а после повече .... ) ?
За Мъка вече не става дума защото вече си купих кола , а и за такива спортни модели затрахователите тук искат адски премии които бих предпочел да ги дам за тунинг на колата отколкото на тия лешояди . Аз пиша в този форум ( имам на предвит Български ) , защото имам повече доверие на българи отколкото на белгийците . След вече 8 години които живея в Белгия сам останал с лошо фпечатление от тези хора , те са острани много знаеще ама иначе са много тъпи и надути хора (но това е друга тема на разговор). Така за хората от Цунами ( които не познавам на сам цувал за неговия фят ) , Проспеед и Хеед ( които познавам от приятел на майками дето има гараж в люлин Еврован които е личен познат на шефовете на тези фирми ) . Аз декември ще слизам до България и ще ходя до тях да ги попитам за оферта и тяхното мнение по въпроса . С изречението : " Имам 10000 евро директоно " исках да кажа че те са вече в банковата сметка ;)
Така след този мой отговор се надявам да не останеш с впечатлението че ти пиша от децкаградина от Белгия или че съм се обидил , просто го написах да се изяснят няколко работи за да няма повече такива недарозомения ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 04 Ное 2008, 21:20

vld написа:
djidjo написа:Еми сега дирекетно имам около 10.000 евро на разположение ( но може да се поработи по въпроса :д ) .

Ако верно раполагаш с толкова пари ,пални колата ,ела си с нея до БГ ,тук все ще се намери кой та ди я направи читаво :roll:

И това е решение на въпроса , но има един проблем : Това за колко време ще стане защото аз не разполагам с неограничено време в България . Но ако се намери някой човек на който може да се разчита ( аз имам на ум един пич от люлин 5 с едно червен нисан 200 Съ дет се казва Наско , тъй като той има едно тунинговано Бмв ) мога например да докарам колата там да се направи и следтова да се за кара в гаража ми в лозенец , но това е вече крайн случаи . Аз сега зимата ще слизам и согорно ще дойда на някоя збирка на бмв ( тази на ОМВ в люлин сигорно защото сега ще съм в люлин през тва слизане ) ем да погова с хората ем да си взема щикери за да има нашия форум да го прежентирам в Белгия :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Ное 2008, 21:51

Свържи се предварително със хората които правят турбо БМВ-та.
Тук във форума на мен са ми известни ,лудияГСМ ,ТОМ,Явор и в пловдив има разбирачи ма немога да те насоча.
Потърси тези хора има им телефоните по форума ,няма да те върне никой.
Просто през ден тук има такива теми и на хората им е омръзнало да четат теми за реактивни виртуални тунинги,затова и някои реагират така.

Прочети горе темата на лудия бик.
Просто трябва да знаеш че ,не е лесно но не е невъзможно.
Най важното в един такъв проект е колата да стане издържлива за постоянно каране.
А не да дадеш двапъти газ и да я вкарваш в бокса.
Затова си трябват кинти и човек който знае как да ги оползотвори.
Аз на твое място бих разгледал по немските форуми,все пак германците са си германци,за тая сума дето я обявяваш като първоначална и там може да се направи колата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.11.2008

Мнение от djidjo » 04 Ное 2008, 22:13

vld написа:Свържи се предварително със хората които правят турбо БМВ-та.
Тук във форума на мен са ми известни ,лудияГСМ ,ТОМ,Явор и в пловдив има разбирачи ма немога да те насоча.
Потърси тези хора има им телефоните по форума ,няма да те върне никой.
Просто през ден тук има такива теми и на хората им е омръзнало да четат теми за реактивни виртуални тунинги,затова и някои реагират така.

Прочети горе темата на лудия бик.
Просто трябва да знаеш че ,не е лесно но не е невъзможно.
Най важното в един такъв проект е колата да стане издържлива за постоянно каране.
А не да дадеш двапъти газ и да я вкарваш в бокса.
Затова си трябват кинти и човек който знае как да ги оползотвори.
Аз на твое място бих разгледал по немските форуми,все пак германците са си германци,за тая сума дето я обявяваш като първоначална и там може да се направи колата.


Колега много благодаря за този отговор . Така аз в момента че темата на лудя бик и ( засега ) стигнах до изводо че M50B25 като агрегат май ще свърши работата " м50б25 - първия от серията кекави двигатели,
много слаби биели, ако се надуе по-вечко pocvaт да се кривят кат
наденици. максимума на сток желязото е ок. 400-450 коня на около 1.2 /
1.3 бара, по-нагоре е много много нездравословно със сток биелите " ( от темата на лудя бик ) . Моятата първоначална цел е 300 - 350 кончета . А затова дето казваш че някои хора са скептици срещо такива теми , напълно го разбирам . Защото сам сфидетел на много такива без смислени теми !!!! Но сам готов да разобеда всеки който мисли че това е виртуален тунинг с всички възможни начини , за да ми помагат хората а не да си мислят че бутат усилие в безмислена кауза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 05 Ное 2008, 9:07

Искаш ли още една идейчица? Ами, като искат застрахователите големи премии за спортни коли, к"во те бърка да си караш в Белгия с българска регистрация? Тази кола я продай примерно, купи си М-ка, плати и акциза, регистрирай я в БГ и си я карай в Белгия-много по-адекватни на желанията ти за 300 коня кола действия при положение, че си подготвен да изхарчиш 20 000 лева за това. Това за анкетата пак не ми стана ясно ама пък и аз трудно загрявам може от това да е! Що се отнася за 10-те хиляди евро първо беше написал "дирекетно", в следващия ти пост пишеш "директоно", а вероятно искаш да напишеш "директно". Ако не друго, четейки по БГ форумите поне на правописа ще си помогнеш ;)
И мисля, че въпреки "пиперливия ми тон", доста свежи идейки почерпи от всички ни, които пишем в темата ти :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook