Въпрос за електричеаска маслена помпа

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Въпрос за електричеаска маслена помпа

Мнение от DA WOLF » 10 Ное 2004, 22:54

Искам да попитам има ли такова нещо и ако да на какви коли(камиони мотокари и т.н...) се слага????
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 11 Ное 2004, 0:36

До колкото съм чел на новото М5 има 2е такива маслени помпи които ако не ме лъже паметта пишеше, че са за подсигуряване на основните 2е:!: А на кои коли от достъпните нам има такива помпи и идея си нямам :!:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Ное 2004, 1:57

има даже на Бош Груп Н се казва има го на една Сиерра Косуорт баба Яга на външен вид ама трепе... 11.5 0-400м ;){} даже и на това БМВ дето постнал камикаджето е същото...

това нещо работи още като дадеш контакт,изчакваш малко и палиш...всеки турбиниран мотор има нужда от най-доброто омазване на триещите си части и се среща на всеки турбиниран афтър-маркет мотор...от мотокар/камион/бус няма да намериш пич...От някоя WRC бегачка може


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 11 Ное 2004, 10:16

от WRC бегачка не мога да си позволя за съжаление.... ше се зима масло от оригиналната и така............. :(
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Ное 2004, 11:10

grnka написа:...това нещо работи още като дадеш контакт,изчакваш малко и палиш...всеки турбиниран мотор има нужда от най-доброто омазване на триещите си части и се среща на всеки турбиниран афтър-маркет мотор...

Можеш ли да опишеш накратко принципа на действие и на кои параметри на колата действа. Какво се подобрява в следствие на това? :( Аз например карам Е39 525ТДС'97. Ще има ли ефект от нея? Може ли един и същи модел (ако има разновидности тази помпа) да се поставя на всякакви коли (различни марки, модели)
Благодаря ти предварително. ;)
П.П. можеш ли да дадеш линкове, за да се ориентирам в цената, предлагането (повъзможност на английски)?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Ное 2004, 18:45

точно това търсих и снощи линкчета ама за съжаление остава само едно списание дето имам в нас и то на гръцки :? както и да е...знам че това нещо се слага на коли при които перфектното омасляване на мотора е задължителен ...сега за коли 525 тдс не мисля че има :lol: поради факта че почти никой не се занимава с тунинг на въпросната кола...освен ако му турнеш турбина от камион :DDD както и да е..търси в нета че аз леко куца в обясненията

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 11 Ное 2004, 23:36

да има такива помпи.. някои са спомагателни (да разпределят маслото по-добре във картера особено ако е по-дълъг), други са основни (демек няма механични)...

файдата е че не краде от конете и също че може да я пуснеш преди да запалиш двигателя че да не тръгне на сухо...

а допълнително има "pre-oil pumps" които са със цел да качат малко масло преди старта, но след като се запали двигателя не работят...

основните се слагат само на състезателни коли, спомагателните ги виждам все повече и повече във новите по-бързички коли... (викат им sump pumps). а пре-оилерите се слагат на камиони...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook