Въпрос за електричеаска маслена помпа
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за електричеаска маслена помпа
Искам да попитам има ли такова нещо и ако да на какви коли(камиони мотокари и т.н...) се слага????
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
До колкото съм чел на новото М5 има 2е такива маслени помпи които ако не ме лъже паметта пишеше, че са за подсигуряване на основните 2е:!: А на кои коли от достъпните нам има такива помпи и идея си нямам 



R.I.P Landikar
има даже на Бош Груп Н се казва има го на една Сиерра Косуорт баба Яга на външен вид ама трепе... 11.5 0-400м
даже и на това БМВ дето постнал камикаджето е същото...
това нещо работи още като дадеш контакт,изчакваш малко и палиш...всеки турбиниран мотор има нужда от най-доброто омазване на триещите си части и се среща на всеки турбиниран афтър-маркет мотор...от мотокар/камион/бус няма да намериш пич...От някоя WRC бегачка може

това нещо работи още като дадеш контакт,изчакваш малко и палиш...всеки турбиниран мотор има нужда от най-доброто омазване на триещите си части и се среща на всеки турбиниран афтър-маркет мотор...от мотокар/камион/бус няма да намериш пич...От някоя WRC бегачка може
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
grnka написа:...това нещо работи още като дадеш контакт,изчакваш малко и палиш...всеки турбиниран мотор има нужда от най-доброто омазване на триещите си части и се среща на всеки турбиниран афтър-маркет мотор...
Можеш ли да опишеш накратко принципа на действие и на кои параметри на колата действа. Какво се подобрява в следствие на това?

Благодаря ти предварително.

П.П. можеш ли да дадеш линкове, за да се ориентирам в цената, предлагането (повъзможност на английски)?
точно това търсих и снощи линкчета ама за съжаление остава само едно списание дето имам в нас и то на гръцки
както и да е...знам че това нещо се слага на коли при които перфектното омасляване на мотора е задължителен ...сега за коли 525 тдс не мисля че има
поради факта че почти никой не се занимава с тунинг на въпросната кола...освен ако му турнеш турбина от камион
DD както и да е..търси в нета че аз леко куца в обясненията



да има такива помпи.. някои са спомагателни (да разпределят маслото по-добре във картера особено ако е по-дълъг), други са основни (демек няма механични)...
файдата е че не краде от конете и също че може да я пуснеш преди да запалиш двигателя че да не тръгне на сухо...
а допълнително има "pre-oil pumps" които са със цел да качат малко масло преди старта, но след като се запали двигателя не работят...
основните се слагат само на състезателни коли, спомагателните ги виждам все повече и повече във новите по-бързички коли... (викат им sump pumps). а пре-оилерите се слагат на камиони...
файдата е че не краде от конете и също че може да я пуснеш преди да запалиш двигателя че да не тръгне на сухо...
а допълнително има "pre-oil pumps" които са със цел да качат малко масло преди старта, но след като се запали двигателя не работят...
основните се слагат само на състезателни коли, спомагателните ги виждам все повече и повече във новите по-бързички коли... (викат им sump pumps). а пре-оилерите се слагат на камиони...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани