Малко питания за М20В25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Малко питания за М20В25

Мнение от Един » 03 Ное 2004, 14:09

Да предположим че отнякъде намеря ЕТА двигател и му взема коляновия вал и буталата и се опитам да ги набутам в блока на ix-а, ще влязат ли? И ако земат да влязат, какво още ще трябва да се направи за да стане 327ix?
Не съм тръгнал да тунинговам ix-а, ама знае ли човек...
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 03 Ное 2004, 18:44

Аз съм чувал че от 327 се сменят бутала, биели и колянов вал с такива от 2.5 двигател. Също се сменя и ЕКУто , за главата на съм сигурен ама май си осатва съшата. Ефекта е доста голям, колата почва да върви много. За обратното не знам какво ще се получи, ще увличиш работния обем но ще намалиш компресията с което и конете, един вид ще дефорсираш двигателя... поне аз така си го обяснявам :)
Иначе диаметъра на буталата е еднакакъв и няма проблем да влезнат, въптоса е че билеите на 2.7 и 2.5 са със различна дължина и .. няма да се полчи без колянов вал .. поне така мисле де, не че разбирам нещо ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 04 Ное 2004, 1:33

Хората с 2.7 се мъчат да го добутат до 2.5 шото е по мощен ти обратното абе общо взето всеки луд с номера си :roll:.....важното е да се човърка ниащо нема лошо ;)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 04 Ное 2004, 10:57

И разпределителния вал трябва да е различен.

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 04 Ное 2004, 12:09

Хората които имат 2.7 мотора му слагат глава от 2.5 понеже смукателните и изпускателните канали на 2.7 (а предполагам и вала и клапаните) са така направени че да има мнго въртящ момент в ниските обороти и да не може да се развърта над 5000-5200. Е в моя случай аз имам 2.5 главата която е смятана за по-високи обороти отколкото на 2.7 и си мосля да вдигна работния обем до 2.7, като се надявам да постигна същия резултат.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook