Малко питания за М20В25
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Малко питания за М20В25
Да предположим че отнякъде намеря ЕТА двигател и му взема коляновия вал и буталата и се опитам да ги набутам в блока на ix-а, ще влязат ли? И ако земат да влязат, какво още ще трябва да се направи за да стане 327ix?
Не съм тръгнал да тунинговам ix-а, ама знае ли човек...
Не съм тръгнал да тунинговам ix-а, ама знае ли човек...
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Аз съм чувал че от 327 се сменят бутала, биели и колянов вал с такива от 2.5 двигател. Също се сменя и ЕКУто , за главата на съм сигурен ама май си осатва съшата. Ефекта е доста голям, колата почва да върви много. За обратното не знам какво ще се получи, ще увличиш работния обем но ще намалиш компресията с което и конете, един вид ще дефорсираш двигателя... поне аз така си го обяснявам
Иначе диаметъра на буталата е еднакакъв и няма проблем да влезнат, въптоса е че билеите на 2.7 и 2.5 са със различна дължина и .. няма да се полчи без колянов вал .. поне така мисле де, не че разбирам нещо

Иначе диаметъра на буталата е еднакакъв и няма проблем да влезнат, въптоса е че билеите на 2.7 и 2.5 са със различна дължина и .. няма да се полчи без колянов вал .. поне така мисле де, не че разбирам нещо

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Хората с 2.7 се мъчат да го добутат до 2.5 шото е по мощен ти обратното абе общо взето всеки луд с номера си
.....важното е да се човърка ниащо нема лошо 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Хората които имат 2.7 мотора му слагат глава от 2.5 понеже смукателните и изпускателните канали на 2.7 (а предполагам и вала и клапаните) са така направени че да има мнго въртящ момент в ниските обороти и да не може да се развърта над 5000-5200. Е в моя случай аз имам 2.5 главата която е смятана за по-високи обороти отколкото на 2.7 и си мосля да вдигна работния обем до 2.7, като се надявам да постигна същия резултат.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани