Всичко за турбинирането от А до Я

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.10.2004

Всичко за турбинирането от А до Я

Мнение от turbo_boy » 31 Окт 2004, 16:28

Искан да отворя въпроса за турбинирането и искам да задам питам някой то по запознатите а както виждам,че те не липсват.Та сега питането аджеба какво е нужно да се турбинира една "бегачка" като почнем от частите нужни за това и какви интервенций са нужни да се направи някоя "кошара" в "звяр" :?: Знам че по тази тема се е говорило много но нека пак да се разясни за по непросветените :oops: непросветени но които искат да научат и бачкат до забрава за да си направят нещо по сериозно от таратайката която карат :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

..

Мнение от RS-MAD » 31 Окт 2004, 16:41

Пак се почна с ЗАБОЖДАНЕТО на ТУРБО и т.н. разбери че това не е процес който трае 2 дена и струва 100 лв ..
Начинанието е трудоемко , времеемко и СКЪПО .....
Иначе по въпроса ти в общи линиии :

1. Турбо
2. Изпускателен колектор
3. Интеркулер
4. Блоу Офф или друг тип клапан
5. Сваляне компресия на мотора (СОРРИ .. степента на сгъстяване ще да съм има в предвид :oops: )
6. Препрограмиране (ако е възможно) или смяна на ЕКУ с Станд Алоне
7. Други дюзи ако стандарт не са подходящи
8.

Все нещо изпускам ... и този път е така но сега не се сещам ...
все пак начинанието може да стане и евтино ако искаш някъв ГЕТО сетъп ... който ще работи на границата на ЗОНАТА НА ЗДРАЧА ...
И все пак кажи за каква кола става дума ..
Последна промяна RS-MAD на 31 Окт 2004, 17:23, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.10.2004

Мнение от turbo_boy » 31 Окт 2004, 17:08

Защо е това декомпресиране нали колкото е по голяма компресията толкоева по добре повече тяга :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.10.2004

Мнение от turbo_boy » 31 Окт 2004, 17:12

А колкото до таратайката мисля да е КАДЕТ 2.0GSI по твои наблюдения става ли? :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 31 Окт 2004, 17:27

1-во имах в предвид степента на сгъстяване МОЯ грешка ...
Турбо моторите са с по ниска степен на сгъстяване от атмосферните ..
Според мен (а аз не съм всезнаеш) всяка кола може да се турбинира ..
Но моето мнение е че ако тези пари ги вложиш в преправяне на атмосферния мотор ще имаш доста мощен и надежден атмосферен мотор без да се сблъскваш с хиляди глупости ...
Нямам идея за 2.0 ГСИ мотора дали някой е правил ...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 30.10.2004

Мнение от turbo_boy » 31 Окт 2004, 17:41

Ok!Но една турбинка няма ли да даде малко повече POWER?А колкото до колицата "ОПЕЛА" мисля че е горе долу добър избор ти как мислиш?Защото имах РЕНО 5 1.4 турбо и доста се резгаше но тавана му не е много здрав :lol: :lol: И едно турбинирано ОПЕЛЧЕ ще стане добре мисля :?: :?: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 31 Окт 2004, 18:52

"ЕДНО ГТИ ТУРБИНИРАНО ОПЕЛЧЕ"="ЕДНО ИЗДУХАНО ОПЕЛЧЕ" - опелския двигател особено ако е 16 клапана според мен ама грам няма да издържи на постоянен турбо напън..

И все пак никой не каза кви кинти излиза цялата работа с частите...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: Southampton

Мнение от Trevor Wilkinson » 31 Окт 2004, 19:39

Точно този Опелски мотор го има с турбо и се казва C20LET. Що не си го смениш направо? Слагат го на Калибра и Вектра турбо.
За добър мотор- 1500 лева приготви, може и малко повече да излезе.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 31 Окт 2004, 21:56

Кви Орли кви 5 лева бе пичове :evil:

Май пак се отпуснахте тука и забравихте, че ние сме гадна секта и не понасяме нищо друго освен бавните, тежки и невърящи БМВ-та :evil: :evil: :evil:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook