Тунинг на М40Б18
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
KIM написа:BMWMHartge написа:дайте линк за запределителни валове с по нормални цени, гледах в Vacmotorsport ама няма за М40
У щатско под 6 цилиндрови няма
има за М42
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
bum_bum написа:Ogi написа:чип от Лъчо - 180 лв.
работа по главата 300-400 лв.
вал с пружинки и т.н. - 700-800 лв.
филтър м/у 50 и 150 лв.
къс диф. 100 лв.
генерация 300-500 лв.
за смяна на мотора м/у 1600 и 2300 лв.
за вдигане на 40-50 атмосферни коня м/у 1630 и 2130 лв.
Тия коне ги раздаваш кат семкиМалко на изуст говоря ама с тия екстри надали ще може да сложи и 20-25 коня на М40- ката.
При всички положения замяната на мотора с по- голям е винаги по- евтина, но да направиш твоя си да върви е много по- приятно.
неможеш да изкараш 40-50 коня според теб от нещата които съм изброил?
аз по мойта съм сложил чип оправил съм главата и съм сложил къс диф. и вървя на задната броня на ис-ките като имаш предвид че преди вървях 5-6 коли зад тях...
аз съм сигурен че ако направиш всичките тези неща ще тупаш доста ис-ките... не забравяй само вала кви чудеса прави

П.С. а тее дрьосели нарочно не ги споменах защото само те ще ти струват 1000 лв. да ги купиш да си пригодиш колектора за тях и т.н.
иначе верно и те прават чудеса
П.С.2 а пък азота мисля че е супер безмислено да се слага на ежедневка... виж да си пригодиш колата само за драг и да я изкарваш веднъж в месеца... това е идеалното решение... ама да си я караш за ежедневка и да слагаш азот трябва да си идиот
П.С.3 Турбо... тва вече е опасно сложно и скъпо а пък и разхода 25-30 на 100 при 2.30 бензина НЕ МЕРСИ!
дано съм бил поне малко полезен

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ogi написа:bum_bum написа:Ogi написа:чип от Лъчо - 180 лв.
работа по главата 300-400 лв.
вал с пружинки и т.н. - 700-800 лв.
филтър м/у 50 и 150 лв.
къс диф. 100 лв.
генерация 300-500 лв.
за смяна на мотора м/у 1600 и 2300 лв.
за вдигане на 40-50 атмосферни коня м/у 1630 и 2130 лв.
Тия коне ги раздаваш кат семкиМалко на изуст говоря ама с тия екстри надали ще може да сложи и 20-25 коня на М40- ката.
При всички положения замяната на мотора с по- голям е винаги по- евтина, но да направиш твоя си да върви е много по- приятно.
неможеш да изкараш 40-50 коня според теб от нещата които съм изброил?
ми не мисля, ще стане 165 коня 18- ката

тия неща, които си писал ги имам част от тях инсталирани на 20- ката, има и още (дросели), които чакат не не мисля, че като я наглася със всичките работи ще имам 200 коня .. камо ли 18- ката да даде такъв прираст

долколкото знам главата е мястото, където се случват всички хубави работи с конете, но дали има в Бг някой, който може да я направи точно както си трябва много се съмнявам та за нея се замислям да си купя направо ребилдната и портвана със все пружини и т.н. от US.
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
bum_bum написа:Ogi написа:bum_bum написа:Ogi написа:чип от Лъчо - 180 лв.
работа по главата 300-400 лв.
вал с пружинки и т.н. - 700-800 лв.
филтър м/у 50 и 150 лв.
къс диф. 100 лв.
генерация 300-500 лв.
за смяна на мотора м/у 1600 и 2300 лв.
за вдигане на 40-50 атмосферни коня м/у 1630 и 2130 лв.
Тия коне ги раздаваш кат семкиМалко на изуст говоря ама с тия екстри надали ще може да сложи и 20-25 коня на М40- ката.
При всички положения замяната на мотора с по- голям е винаги по- евтина, но да направиш твоя си да върви е много по- приятно.
неможеш да изкараш 40-50 коня според теб от нещата които съм изброил?
ми не мисля, ще стане 165 коня 18- ката![]()
тия неща, които си писал ги имам част от тях инсталирани на 20- ката, има и още (дросели), които чакат не не мисля, че като я наглася със всичките работи ще имам 200 коня .. камо ли 18- ката да даде такъв прираст![]()
долколкото знам главата е мястото, където се случват всички хубави работи с конете, но дали има в Бг някой, който може да я направи точно както си трябва много се съмнявам та за нея се замислям да си купя направо ребилдната и портвана със все пружини и т.н. от US.
Сподели какво си слагал на мотора ти (м50/м52?) и какъв ефект има...
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани